Zwanger worden vanaf januari 2017

01-01-2017 22:51 1556 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Dit topic is bedoeld voor de meiden die, net zoals ik, vanaf nu (januari 2017) voor een 1e, 2e, 3e (of meer) kindje gaan! Geef je gegevens door dan zet ik ze in de tabel!

Groetjes Lise24



NaamLeeftijdHoeveelste kindje?Hoeveelste rond?Wanneer N.O.D.?ZwangerSabeintje27/?1e4e 1 mei 2017Stier1992?/?1e5e 4 mei 2017Travelexplorer27/331e4e ? mei 2017Rissie8630/?2e5e ? mei 2017 Mieksie?/331e4e ? mei 2017Mamavantweeboys25/273e3e ? mei 2017 NinjaToby29/311e6e? mei 2017Hendrika8729/301e4e ? Mei 2017G-power198928/302e15e ? Mei 2017Vossenest32/343e6e ? Sarina8729/322e3e ? Juni 2017Mei 2017November2014201424/?2e5e17 januari 2017Zwanger (ronde 5)Belgischmeisje27/281e2e31 januari 2017Zwanger (ronde 2)Madelief0828/33 2e1e15 februari 2017Zwanger (ronde 1)1976isa41/49 1e?11 maart 2017Zwanger (ronde ?)SterreWaterman32/321e3e17 maart 2017Zwanger (ronde 3)Lise2431/372e3e23 maart 2017 Zwanger (ronde 3)Maris8927/311e3e 28 Maart 2017Zwanger (ronde 3)
anoniem_107904 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 20:15
3.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Balen stier! Zeker als je ccyclus wat langer is en je daardoor ook steeds langer moet wachten. Hopelijk doet de zon je idd goed en geeft het weer nieuwe moed om verder te gaan. Maar logisch dat je soms ff een dip hebt hoor..Je wilt het gewoon heel graag en het lastige is dat je hier zo weinig controle over hebt!



En vossenest al nieuws?



Sterre spannend he! Ik heb in begin tot een week of 2 geleden ook wat licht bloedverlies gehad. Kan gelukkig meestal geen kwaad! Het is stuk gevoeliger door betere door bloeding en dan komt dat vaker voor.

Hier 10 april de termijnecho. Kunnen we samen aftellen naar de echo's!



Voor alle meiden op het wachtbankje...succes met wachten! En voor de meiden die de vruchtbare periode ingaan ook veel succes!
Alle reacties Link kopieren
@stier: balen meid, weet precies hoe je je voelt....ik was deze afgelopen ronde ook zo vreselijk teleurgesteld. Dikke knuffel



@sterrewaterman: spannend hoor, wel goed in de gaten houden, als je twijfelt over een blaasontsteking wel laten checken....



Groetjes uit Curacao

Alle reacties Link kopieren
Even snel want Mn iPad heeft kuren, ik kan niet inloggen via telefoon omdat ik ww niet meer weet, ik zal dus een nieuwe account ofzo moeten maken.



Zaterdag ochtend vroeg een negatieve test, tegen 10.00 ongesteld geworden... helaas vrijdag op zaterdag nacht flink beroerd geweest en heb ik gisteren op het feest van mijn man dus alsnog niet gedronken en ben ik vroeg naar bed gegaan :( jammer... maar ik zie wel een patroon, elke maand voor dat ik ongesteld word ben ik ziek...





Nieuwe ronde nieuwe kansen ,
Just do it
Alle reacties Link kopieren
@vossenest: oh wat raar dat je er zo ziek van wordt dan.....en echt heel jammer dat je ongesteld bent geworden xxx
Alle reacties Link kopieren
Ah Vossenest wat balen!!!

Hopelijk voel je je snel beter.



Ik heb meegedaan met een mud obstakel run, kan amper lopen van de spierpijn nu en overal blauwe plekken maar wat een overwinning!



Ik ben nu voorbij m'n vruchtbare periode als ik uitga van 26/28 dagen (vorige was 26). Ik ben er helemaal niet mee bezig geweest zo gefocust op de baan en de run!

Nu heb ik het weer druk met regelen van ontslag en nieuwe baan enz dus genoeg afleiding! Ik vind het wel mega soannend morgen ontslag te gaan nemen.

Misschien ook wel omdat ik de reactie niet weet als ik zo snel zwanger zou zijn bij m'n nieuwe werk gelukkig ken ik ze goed de bazin en verwacht ik geen negatieve reactie als het zo is.

Ik heb niks gezegd over evt nr drie omdat je helemaal niet weet of t lukt en als het niet lukt laat ik de baan schieten voor niks. Maar als ik nu over paar weken positieve test heb vertel ik het toch pas als ik een goeie echo heb gehad. Zouden jullie dat ook zo doen? Of pas met 12 weken zelfs. Ik weet het niet zo goed..



Geniet nog van het zonnetje heerlijk ! X
Alle reacties Link kopieren
@mamavantweeboys: ahh dat is genoeg afleiding!!! En super stoer dat je die mud run hebt gedaan!!

Ik zou het persoonlijk met 12 weken zeggen, dit meer omdat ik laatst een mk heb gehad en dus weet hoe mis het kan gaan.

Ik duim voor je!!!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel sarina! Gisteren echt een baaldag, vandaag gaat het alweer beter.



Travelexplorer bedankt voor het advies. Ben vorige maand begonnen met teunisbloemolie en ipv dag 44 nu dag 39 ongesteld geworden, of het daardoor komt blijft natuurlijk niet zeker. Maar ga in ieder geval ermee door.



Vandaag naar de stad geweest, lijkt wel of iedereen zwanger is op het moment. Of ligt het aan mij?
Alle reacties Link kopieren
Balen vossenest! Ook van het feestje! Hopelijk komende maand niet ziek en nier ongesteld. Lijkt mee een mooie deal!



Super gaaf mama! Welke run Heb je gedaan? Ik heb zelf aantal keer de strong viking gelopen..Zo gaaf altijd! Helaas dit jaar niet voor mij nu door zwangerschap, maar vanaf eind dit jaar trainen om volgend jaar weer mee te kunnen doen.

Ik zou het op je nieuwe werk ook pas vertellen denk ik met 12 weken of iig na de termijnecho.



Hier heerlijk genoten van het mooie weer vandaag. Lekker met de kleine naar kinderboerderij geweest en pannenkoeken op. Feestdag dus!
Alle reacties Link kopieren
Ja strong Viking inderdaad! Wie weet tref ik je volgend jaar beide bevallen (ik ook hopelijk haha!!)

Soms vind ik het best raar idee je deelt zoveel met meiden maar je hebt geen idee , maar wel zo fijn!



En ik denk omdat je er zelf mee bezig bent dat je het daarom zo ziet die zwangere buiken want dat heb ik nml ook hihi
Alle reacties Link kopieren
Haha die zwangere buiken vallen idd op doordat wij er zo mee bezig zijn, weet zeker dat het daardoor komt!!!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook veel zwangere vrouwen. Stiekem nakijken. Fantastisch zo een mooie buik. Hopelijk zijn wij ook binnenkort aan de beurt .



Mijn nod is woensdag. Ik voel eigenlijk precies hetzelfde als vorige maand dus ik heb deze maand niet zo veel hoop.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met iedereen.....Al hoopvolle symptomen?
Alle reacties Link kopieren
Vandaag langs mijn schoonzus geweest. Omdat ik nog steeds niet echt goed ongesteld was geweest sinds mijn mk maar wel allemaal rare symptomen had. Ook mijn testen bleven negatief zowel de ovulatietest als zwangerschaps test. Ze heeft een inwendige echo gedaan en er staat een ei op knappen. Toch fijn om te weten dat het allemaal weer werkt. Word dus gezellig klussen deze dagen
Alle reacties Link kopieren
Hai dames!! Ik zit in mn vruchtbare periode, gisteren heel gezellig gemaakt maar helaas niet succesvol qua afmaken haha sorrt klinkt zo raar!

Ik hoop dat het vanavond gaat lukken en morgen ook nog, morgen is mijn eisprong als t goed is.

Rissie: wat fijn zeg, succes met klussen dan !!! Xxx
Alle reacties Link kopieren
Fijn Rissie handig zon schoonzus hihi!!



Sarina klus ze !



Miekske ik ben ontzettend moe!! En mega veel last van uitbarstingen op m'n gezicht. Maar verder voel ik niks. Ben er ook totaal niet mee bezig veel te druk met alles om m'n nieuwe baan heen enz te regelen!
Alle reacties Link kopieren
Fijn zo'n schoonzus rissie! Klusje de komende dagen!



Jij ook veel succes sarina! Hopelijk een goede ronde voor jullie!



Spannend mama! Wanneer is je NOD? Wel fijn dat je deze ronde zo druk was met andere dingen. Hopelijk brengt het geluk!



Hier nu bijna 10 weken zwanger. Afgelopen weekend bijna geen symptomen meer qua misselijkheid maar helaas kwamen die maandag volle bak terug. Maar goed...nog paar weekjes en dan zou het echt minder moeten gaan worden.
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat dat ineens snel madelief! 10 weken alweer!! Nog heel even vohouden tot die 12 weken dan zou het idd echt minder moeten worden de misselijkheid!



Gisteravond goed geklust en hoop dat t vanavond ook nog gaat lukken, als t goed is heb ik vandaag mn eisprong! Ik hoop dat de berekening klopt aangezien ik deze maand voor t eerst geen testen heb gebruikt om er minder mee bezig te zijn haha alhoewel dat toch niet helemaal goed gelukt is!! ben er evengoed mee bezig hoor
Alle reacties Link kopieren
@sarina87 Fijn dat je aan het klussen toe bent gekomen, hopelijk goed nieuws over twee weken! Spannend straks met het wachten, alvast wat afleiding inplannen? ;)



@madelief08 10 weken alweer! Hoop dat de misselijkheid snel wegtrekt.



@Rissie86 handig zo'n schoonzus en goed om te weten dat het er goed uitziet, succes met klussen!



@mamavantweeboys Hoe werd op je ontslag gereageerd? Goede afleiding met zo'n nieuwe job inderdaad



Hier moet ik nog een weekje wachten op mijn NOD maar ben er erg weinig mee bezig, doordat ik nogal drukke dagen achter de rug heb. Voel niks dus denk ook niet dat het raak is. Ben benieuwd of ik volgende ronde nog steeds zo ontspannen ben, haha.
Alle reacties Link kopieren
@madelief 10 weken! Gaat inderdaad hard. Heb je het al aan de meeste mensen verteld in je omgeving of wacht je de 12 weken af?



@Travelexployer succes met wachten.



Vandaag mijn nod en nog geen ongesteldheid

gezien. Ik kon me niet inhouden en heb net toch een zwangerschapstest gedaan. Het is zo een sensitieve waarmee je eerder zou kunnen testen (per ongeluk besteld), maar die helaas negatief. Dan zal ik toch binnenkort ingesteld worden. Dan is mn cyclus toch langer, wat wel weer fijn is met late eisprong.



Ik heb al paar dagen vlagen van menstruatiepijn en een soort spierpijn in onderrug en bil. Heel apart. Raar lichaam toch.
Alle reacties Link kopieren
madelief ;Nou die NOD. Geeeen idee of ja als ik van vorige cyclus uit ga volgende week donderdag, 28 dagen zou volgende week zaterdag zijn. Maar als ik mijn eisprong goed heb gevoeld en 14 dagen daarna zou deze zondag zijn. Dussss ik verwacht ergens tussen deze zondag en die zondag daarna whaha!

Jij alweer tien weken wauw 1/4 zit erop! Hopelijk zakt de misselijkheid snel!



Travelexplorer ; mijn werk vond het echt heel jammer!! Ze gaan me echt missen (voelt wel goed stiekem dat ze nu toch balen haha). Nog paar weekjes begin ik met mijn nieuwe baan! Heb er zoveel zin in. Moet nog allerlei dingen regelen afscheid huidige werk contract tekenen enz. Dus druk (gelukkig!) beetje hetzelfde als jou dus! Ik hoop ergens dat het deze maand toch raak is (dan kan ik nml tegen mijn nieuwe werk zeggen na de echo's dat ik midden in de ronde zat toen deze baan kwam en ik de baan niet wilde laten schieten want misschien zou het wel niet lukken). Als ik een maand later zwanger word dan werkte ik daar dus al en lijkt het misschien een "domme" keus met een half jaar contract. Dat is dus waar ik me nu meer druk om maak dan om een eisprong ofzo haha... maalt constant door m'n hoofd. Maar dan ben ik weee druk en vergeet ik het weer hihi.



Sarina : je hebt alle kansen benut in ieder geval. Mij geeft het wel wat rust zonder die testen! Gebruik een app werkt heel fijn.



Maris: spannend hopelijk is het toch een goed teken ik testte bij nr 2 pas na zes dagen licht positief! Dus er is hoop zolang je niet ongesteld word!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren tot laat de slingers opgehangen van onze zoon (vandaag jarig) dus van klussen is er niet veel gekomen helaas...hopelijk dat de kluspartij van eergister voldoende was! Duimen maar!!



Haha mamavantweeboys lekker voor ze!! Goed gevoel geefr je dat toch!?? Ben er nog steeds van overtuigd dat je de juiste keuze hebt gemaakt!!



@maris89: jammer meid snel door naar de volgende ronde! Xxx
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je zoon Sarina! Hopelijk was die ene keer klussen genoeg, het hoeft er ook maar 1 te zijn he!



Mama spannend dus even het afwachten op je NOD. Fijn dat je het hebt kunnen vertellen. Kun je je nu lekker gaan focussen op je nieuwe baan waar je hopelijk heel veel positieve energie uit gaat halen! En super leuk om te horen dat ze je eigenlijk niet kwijt wilden natuurlijk!



Maris balen van de test...maar geen ongesteldheid is iig voor nu nog positief nieuws en anders hopelijk snel duidelijkheid, zodat je weet waar je aan toe bent. Wij hebben het eigenlijk op de ouders na nog niemand verteld. Wachten even de termijn echo af die 10 april gepland staat en als die goed is mag eindelijk iedereen het weten!
Alle reacties Link kopieren
@Sarina gefeliciteerd met je zoon! Leuke dag gehad?



@Maris jammer van de test, inmiddels al een teken van ongesteldheid of nog niet? Hoop dat laatste natuurlijk



Hier vandaag wat hoofdpijn en voel net wat kleine steekjes aan de linkerkant, maar voor mijn gevoel is dat pas de eerste keer deze maand dat ik wat voel haha (behalve rondom de eisprong). Ook niks qua grotere borstomvang dus ga nergens vanuit. Komende tijd blijft het druk op werk en volgende week een business trip naar Zwitserland dus afleiding genoeg ;)



Moet jij dit weekend weer vliegen, Sarina?
Alle reacties Link kopieren
@travelexplorer: we blijven duimen!

Ik moet over een week weer vliegen! Dan ga ik voor het eerst naar Rio de Janeiro!!



Bedankt voor de fecilitaties dames!! We hebben een heerlijke dag gehad, zaterdag is het groot feest met vrienden en familie!!
Alle reacties Link kopieren
Nog Gefeliciteerd Sarina!! Hopelijk nog meer leuk nieuwe komende weken.



Madelief ja zeker spannend ik heb sinds vannacht wat last van m'n buik .. of dat goed is of niet geen idee.. maar hou voor de zekerheid tampons bij de hand haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven