Weet iemand iets van zizag -phone ?

26-03-2017 14:47 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg net een smsje dat ik een rekening heb openstaan van 30 euro bij zizag phone.



Ik heb nooit iets afgesloten bij ze. Ik heb mijn online rekening nagekeken bij 't mobile. En zie dat er iedere zondag 7.50 op de rekening komt te staan.



Iemand een tip wat ik het beste kan doen?
Vooral niet op de links klikken of bellen.
Verder contact opnemen met t-mobile maandag.
Als je googelt vind je de pagina van zigzagfone. Lijkt me een dienst waar je per ongeluk een abonnement op hebt genomen. Wellicht door een spelletje of door in te gaan op een reclame o.i.d. In sommige spelletjes kun je extra levens winnen enz. door een reclame te bekijken. Paar verkeerde klikken en je hebt zo'n abonnement. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ga naar www.payinfo.nl daar kun je betaalde internet diensten inzien en blokkeren.

Via je provider kun je een blokkade instellen dat het niet nog eens gebeurt!
Alle reacties Link kopieren
Oké, azrielle bedankt voor je link. Volgens mij heb ik het abonnement op kunnen zeggen.



Hugh-jazz ik ben me nergens van bewust, ik speel geen spelletjes. Vind het een waardeloze actie, hoop dat ik de 30 euro retour krijg. Misschien helpt het dat ik een klacht ingediend heb bij de consumentenbond. Zag dat daar al heel veel klachten geplaatst zijn vandaag over zigzagphone.



Morgen bel ik T mobile.
Alle reacties Link kopieren
Vaak is het wel iets waar je zelf op hebt geklikt, of een sms hebt beantwoord oid. Maar die bedrijven zijn daar heel stiekem in. Je kunt bij tmobile een onderzoeksformulier insturen, dan kijken zij of zigzag zich wel aan de regels heeft gehouden die er bestaan, en of jij je er zelf voor hebt aangemeld, zo niet kun je je geld terug krijgen. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven