Entertainment alle pijlers

Ben ik nou de enige......

25-03-2017 22:58 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou de enige die Linda de Mol ineens enorm vervelend vind met haar afvalmissie, 'want er moet 5 kilo af'.

Waarom? Van wie? En hoezo.... Moet dit op tv?

Ik zie het als een vreemde vorm van weer even in beeld komen.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:appels-peren schreef op 25 maart 2017 @ 23:23:

Wees dan solidair en vreet net als zij helemaal niks.

Het doneren komt mij te commercieel over in dit geval... maar goed, misschien ben ik wel de enige...Dit is echt de domste opmerking ooit. Hoe ga je in godsnaam hongersnood oplossen door minder te eten? Geld hebben ze nodig. Daarom is giro 555 ook een landelijke campagne gestart en doneert Linda mee om net als de helft van bekend Nederland aandacht te vragen voor giro 555.
Ik vind haar een leuke vrouw, maar het stoort me wel dat dit de zoveelste actie is waarin iedereen zo obsessief bezig is met afvallen/gewicht verliezen. Voor mij totaal niet boeiend en ik vind het ook wat jammer dat een succesvolle vrouw als Linda niet een andere boodschap uitdraagt dan deze vrij oppervlakkige.



Ik snap dat ze worstelt met haar gewicht en als je te zwaar bent dan begrijp ik dat je weer even gaat opletten om die paar kilootjes eraf te krijgen, maar het wordt wat saai om het zo breed uit te meten.
Alle reacties Link kopieren
Ze is echt te zwaar en ik vind het een leuk mens. Knap ook dat ze kwetsbaar durft te zijn op tv over haar gewicht.

Leuk ook dat ze zoveel mensen meekrijgt in het lijnen. Altijd goed als mensen geïnspireerd worden om af te vallen naar een gezond gewicht.

Mijn beste vriendin is over deze actie ook erg negatief, ik vind het jammer. Had graag gezien dat ze meedeed, ze is zelf ook echt te zwaar.

Gisteren had ze het over deze actie van Linda en blijft ze maar vertellen dat Linda helemaal niet dik is en weegt wat de gemiddelde Nederlandse vrouw weegt. Maar dat wil nog niet zeggen dat een gemiddelde ook een goed en gezond gewicht is.
Ze is inderdaad te zwaar. Ik vind een BMI van 26 echt fors. Maar dat mag je tegenwoordig niet meer zeggen geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:valerievaldera schreef op 26 maart 2017 @ 10:24:

Ze is inderdaad te zwaar. Ik vind een BMI van 26 echt fors. Maar dat mag je tegenwoordig niet meer zeggen geloof ik.

Koekoek.



Linda heeft de verkeerde stylist. Door die wijde hobbezakken die ze draagt op tv lijkt ze veel zwaarder dan dat ze is.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 26 maart 2017 @ 09:02:

Volgens Google is Linda 1.80m, dus 82kg valt reuze mee. Linda is volgens mij niet iemand die heel petite wordt, lijkt me haar bouw niet.

Ik vind Linda een leuke vrouw. Denk wel dat heel veel mensen dat vinden en zij een voorbeeld kan zijn met het afvallen; of dat nou 5 of 25kg is.

Linda is 1.76, zei ze zelf in haar vlog (die ik uit pure nieuwsgierigheid toch heb gekeken).

Van mij had dit hele publieke afvalgebeuren niet gehoeven, maar ik wens Linda veel succes.

Ik vind haar leuk.
You don't have to fit into the format
quote:chocolol schreef op 26 maart 2017 @ 01:07:

Eerste keer dat ik dit hoor, blijkbaar is ze niet voor iedereen zo zichtbaar.

+1



Enne 82 kg vind ik inderdaad zwaar, las ergens dat niet zo zwaar is, vanuit welk perspectief kijk je dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:valerievaldera schreef op 26 maart 2017 @ 10:03:

Ik vind haar een leuke vrouw, maar het stoort me wel dat dit de zoveelste actie is waarin iedereen zo obsessief bezig is met afvallen/gewicht verliezen. Voor mij totaal niet boeiend en ik vind het ook wat jammer dat een succesvolle vrouw als Linda niet een andere boodschap uitdraagt dan deze vrij oppervlakkige.



Ik snap dat ze worstelt met haar gewicht en als je te zwaar bent dan begrijp ik dat je weer even gaat opletten om die paar kilootjes eraf te krijgen, maar het wordt wat saai om het zo breed uit te meten.

Linda is volgens mij sowieso best wel geobsedeerd door haar gewicht.

In die zomeravondprogramma's van haar komt het onderwerp ook stééds weer terug.

Toen met Sylvie Meis bleef ze er ook maar over doorgaan.

Jammer, want ik vind Linda verder juist zo'n leuke, slimme vrouw met veel humor en zelfspot.
You don't have to fit into the format
Ik vind dat het onderwerp sowieso wel veel terugkomt in haar programma's of series die ze maakt.
word eens tijd dat er eens een uitvinding komt hoe mensen in vredesnaam kunnen aankomen. Lees ook alleen maar hoe je kunt afvallen. Maar lees nooit, hoe kom je aan? Er zijn meer mensen op aarde die graag willen aankomen. Wetenschappelijk is bewezen dat 5 kilo afvallen eenvoudiger is dan iemand 1 kilo laten aankomen met een te snelle schildklier spijsvertering heeft. Vele mensen kunnen dus eten wat ze willen, en komen echter geen gram aan. Daar zouden ze eens wat op moeten verzinnen. Maar zoiets bestaat weer niet.
quote:Kwebbeltje91 schreef op 26 maart 2017 @ 10:57:

Ik vind dat het onderwerp sowieso wel veel terugkomt in haar programma's of series die ze maakt.

Ik heb net ff haar eerste fimpje bekeken, ik snap het wel, waarom dit onderwerp steeds naar voren komt, ze is te zwaar, dat weet ze zelf ook, en ze vindt het dus lastig om het te veranderen.

Iets waar je mee zit loopt over het algemeen je mond van over. In mijn omgeving wordt er ook veel over gewicht gesproken. Gewicht is tegenwoordig hot om over te praten. Gezonde leefstijl is heel erg 'in'.



Door het nu op deze manier te doen is er voor haar geen escape.
Alle reacties Link kopieren
quote:nienkejj schreef op 25 maart 2017 @ 23:01:

Het is wel erg veel in het nieuws inderdaad.



Ze doneert wel gul voor iedere kilo die ze afvalt aan giro 555Echt? oh dat wist ik niet. lief van haar. ik vind Linda wel leuk hoor. niet alleen van tv. ze zit niet om aandacht verlegen. ze wil juist aangeven dat ze ook maar een mens is met problemen zoals de meeste mensen. en de vlogs zijn een stok achter de deur zoals eerder werd gezegd. maar je hoeft natuurlijk niet te kijken...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
quote:DogFish schreef op 26 maart 2017 @ 10:03:

[...]





Dit is echt de domste opmerking ooit. Hoe ga je in godsnaam hongersnood oplossen door minder te eten? Geld hebben ze nodig. Daarom is giro 555 ook een landelijke campagne gestart en doneert Linda mee om net als de helft van bekend Nederland aandacht te vragen voor giro 555.Als je dit de domste opmerking ooit vindt ben je niet veel gewend.
Appels kun je eten, peren wel
quote:yasmijn schreef op 26 maart 2017 @ 10:29:

[...]



Koekoek.



Linda heeft de verkeerde stylist. Door die wijde hobbezakken die ze draagt op tv lijkt ze veel zwaarder dan dat ze is.

Het is gewoon te zwaar. Ik weet wel dat mensen steeds dikker worden en dat de norm daardoor verschuift, maar een BMI van 26 is toch echt teveel, of je moet een bodybuilder zijn, maar dat is Linda niet. Je kan er lang en breed over praten, maar ze is gewoon (iets) te zwaar. Niet heel schokkend ofzo, het is een prachtige vrouw en ze is ergens in de 50, dus zo gek is het niet, maar ik begrijp best dat ze er een paar kilootjes af wil, zodat ze weer in de groene zone zit. Net als de helft van Nederland trouwens, dus zo bijzonder is het nu ook weer niet.



Maar dus wel gewoon te zwaar.
Ze is zeker te zwaar!
Alle reacties Link kopieren
ik vind het wel slim eigenlijk. Anders wordt er toch een heleboel gespeculeerd enzo en door er zelf open over te zijn, heeft ze het meer in eigen hand
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hoezo zou er over worden gespeculeerd?



Ze gaat 5 kilo afvallen. Alsof heel Nederland daarmee bezig is.
quote:gedanst schreef op 26 maart 2017 @ 16:49:

Hoezo zou er over worden gespeculeerd?



Ze gaat 5 kilo afvallen. Alsof heel Nederland daarmee bezig is.Omdat dat nu eenmaal gebeurt met bekende vrouwen die wat aan hun uiterlijk doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:gedanst schreef op 26 maart 2017 @ 16:49:

Hoezo zou er over worden gespeculeerd?



Ze gaat 5 kilo afvallen. Alsof heel Nederland daarmee bezig is. heel Nederland is ook weer overdreven, maar er is een hele categorie mensen die zich daar druk over maakt hoor. Waar denk je anders dat al die blaadjes van bestaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, ze zegt zelf steeds dat heel Nederland er mee bezig is.
Alle reacties Link kopieren
daar bedoelt ze echt geen 17 miljoen mensen mee hoor, maak je geen zorgen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Als je 1.80 bent is 82 ook zwaar. We kunnen er wel om heen draaien , maar het is gewoon zo. Ik weeg met mijn 1.65 ook geen 67 kilo. 10 kilo lichter om precies te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk is 82 kilo te dik, dat is toch helemaal geen discussiepunt... Sjongejonge. Het irritante is dat ze doet alsof het een héél groot iets is. Terwijl het alleen voor haarzelf belangrijk is.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
quote:LaFolie schreef op 26 maart 2017 @ 17:26:

Tuurlijk is 82 kilo te dik, dat is toch helemaal geen discussiepunt... Sjongejonge. Het irritante is dat ze doet alsof het een héél groot iets is. Terwijl het alleen voor haarzelf belangrijk is.Precies.
Alle reacties Link kopieren
Ze doet volgens mij niet of het een heel groot iets is, ze maakt het bekend en probeert mensen mee te krijgen in het lijnen. Een soort halve smart...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven