Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Wat een schatje!
quote:edamame schreef op 07 maart 2017 @ 13:23:

[...]





Dat zie ik anders, tot nu toe heeft ze elke vent weg weten te jagen met haar psychotische gedrag, het is duidelijk geen keus van haar om vrijgezel te zijn, ze steekt dat ook niet onder stoelen of banken (en is op het desperate af) dat ze wil trouwen. En haar werk? Is meer een soort van "ijs salon en winkeltje spelen" als je het mij vraagt. Die zijn gedoemd te mislukken.



Wie volgt haar trouwens op Instagram? Ze presteert het daar om onder elke foto een caption met spelfouten te plaatsen en reageert vaak op haar eigen foto's met fake accounts. Echt hilarisch om te zien.

Echt, ik heb geen Instagram dus geen idee. Kan ik dan toch kijken?

Onzekerheid als je het mij vraagt. Grote mond letterlijk en figuurlijk, klein hartje.



En die geee zaken zijn inderdaad meer a la The Sims The Game.......spelen alsof.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:zenga schreef op 15 maart 2017 @ 13:58:

Sneu voor Barbara dat zij niet eens persoonlijk van Jenelle hoorde over de zwangerschap.Heel erg sneu.. Jenelle is zo'n bitch tegen haar moeder. Ik vind het ook zielig voor Jace dat ze beide steeds aan hem vragen: 'wil je bij mij wonen?'
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze heeft het geleerd van een pro...haar moeder. Ze hoeft maar een scheet te laten en ze krijgt haar zoon weer weken niet mee naar huis. Barbara is net zo schuldig aan het uitspelen van die kleine tegen zijn moeder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja precies. Die barbara is uitgekookt hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Farrah



https://www.instagram.com ... ?taken-by=farrah__abraham



Lekker dat kind exploiteren....
Wat een heftige aflevering gisterenavond.

Ik vond Jeremy echt heel naar toen tegen Leah.

Javi daarentegen zat ook fout met zijn steken onder water maar ik kan me bij hem wel voorstellen dat hij erg boos is op Kailyn.
Idd jeremy en javi vielen me beide op in negatieve zin.. ik vond ze altijd erg normaal overkomen juist maar nu hadden ze niet echt hun dag..
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Lavendel_Madelief schreef op 29 maart 2017 @ 20:13:

Javi daarentegen zat ook fout met zijn steken onder water maar ik kan me bij hem wel voorstellen dat hij erg boos is op Kailyn.Oké ze had ze alleen, de kids, maar hij zat ondertussen toch niet in de kroeg? Hij was uitgezonden! Kan me voorstellen dat Javi haar punt niet fair vind.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet iemand toevallig hoe die rechtszaak waar Janelle een Barabara nu in zitten afloopt?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Nog niks over bekend
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Leafs schreef op 29 maart 2017 @ 22:26:

Nog niks over bekendHet rare is... ik weet niet eens bij wie hij beter af zou zijn. Beide dames hebben flink wat steken los.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Hahaha ja echt helemaal mee eens! Jace is beide niet op de juiste plek maar daar hadden ze een paar jaar eerder iets aan moeten doen.

Ben heel benieuwd hoe hij is op zn 16e
quote:Lavendel_Madelief schreef op 29 maart 2017 @ 20:13:

Wat een heftige aflevering gisterenavond.

Ik vond Jeremy echt heel naar toen tegen Leah.

Javi daarentegen zat ook fout met zijn steken onder water maar ik kan me bij hem wel voorstellen dat hij erg boos is op Kailyn.



Javi zat Kailyn echt uit te dagen. En te klieren. Hij had er zelf lol in.

Die opmerking van Kailyn over dat de blouse van Javi te strak zou zitten. Moet zij iets van zeggen met dat veel te kleine truitje dat ze aan had.

Ze zetten het belang van Lincoln niet echt voorop.
quote:LunchLover schreef op 29 maart 2017 @ 22:51:

[...]



Het rare is... ik weet niet eens bij wie hij beter af zou zijn. Beide dames hebben flink wat steken los.Inderdaad. Al lijkt het me voor Jace wel erg heftig om uit zijn vertrouwde omgeving gehaald te worden.
Vinden julli die Nassa ook zo irritant???!!!!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie is nassa?



Ik ben weer bij met de afleveringen in amerika. Heb echt medelijden met jace. Volgens mij gaat hij hier later nog iets aan overhouden
Alle reacties Link kopieren Quote
Nessa, die de reunie-uitzendingen doet.







En ja, bloedirritant dat mens.
Ik vind Barbara juist een top oma!

Ze denkt in belang van Jace. Zonder haar was dat jongetje ergens terecht gekomen waar niemand weet hoe en wat. In ieder geval ver bij zijn moeder en familie vandaan. Oma probeert zo goed en zo kwaad het kan dat jochie een jeugd en familie te geven. Ze houd oprecht van hem.
Alle reacties Link kopieren Quote
In den beginne wel, toen het slecht ging met Jenelle. Inmiddels wil ze hem gewoon niet meer afstaan en krijgt Jenelle geen kansen om zijn moeder te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar dan nog: jenelle en barbara moeten gewoon allebei geen ruzie maken waar jace bij is. Dat arme kind. Hij staat er elke keer maar bij te kijken en denkt vast 'dit gaat over mij'.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat niet alleen, ze moeten ook beiden kappen met het vragen naar zijn mening. Daar is hij veel te jong voor. Vragen aan hem waar hijwil wonen, die arme jongen zit enorm in een loyaliteitsconflict.

Het wordt tijd dat een rechter er een beslissing over neemt.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Pikkie22 schreef op 31 maart 2017 @ 08:19:

Dat niet alleen, ze moeten ook beiden kappen met het vragen naar zijn mening. Daar is hij veel te jong voor. Vragen aan hem waar hijwil wonen, die arme jongen zit enorm in een loyaliteitsconflict.

Het wordt tijd dat een rechter er een beslissing over neemt.Juist! Je ziet hem ook elke keer enorm in vertwijfeling bij dat soort vragen en vaak hoor je hem het antwoord geven, wat de ander wil horen. Tegen Barbara zegt hij dan dat hij bij haar wil wonen en bij Jenelle dat hij bij hen wil wonen. Enorm sneu om die jongen emotioneel zo onder druk te zetten.
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp
quote:mendy schreef op 31 maart 2017 @ 10:34:

[...]





Juist! Je ziet hem ook elke keer enorm in vertwijfeling bij dat soort vragen en vaak hoor je hem het antwoord geven, wat de ander wil horen. Tegen Barbara zegt hij dan dat hij bij haar wil wonen en bij Jenelle dat hij bij hen wil wonen. Enorm sneu om die jongen emotioneel zo onder druk te zetten.Daar heb jij/hebben jullie gelijk in.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven