Getagt in lelijke foto's

26-03-2017 16:15 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vannacht voor het eerst in tijden weer heerlijk uit geweest, fijne nacht gehad..

Maar ik open net Facebook en zie opeens dat ik getagt ben in 2 verschrikkelijke foto's.. Ik zie er vreselijk uit, moe, verschrikkelijk haar, stomme gezichtsuitdrukking. Echt, ik herken mezelf haast niet! Ik was niet dronken, ik heb geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen om er zo uit te zien.



Heb taggen uitstaan dus de foto's verschijnen niet op mijn tijdlijn, gelijke betreffende vriend ge-appt en geprobeerd te bellen om te vragen of hij die foto's kan verwijderen maar geen gehoor, vind het erg lullig en hoop dat hij gewoon ff niet thuis is en later alsnog de foto's verwijdert.



Had gedacht dat mijn Fb-vrienden dit soort foto's niet te zien zouden krijgen omdat ik taggen uit heb staan maar ik heb nu 2 likes van mijn Fb-vrienden op die gênante foto's gekregen (waarschijnlijk troostlikes omdat er niemand is die zulke foto's oprecht leuk kan vinden).



Ik kan me voorstellen dat veel mensen vinden dat ik me nu ontzettend aan het aanstellen ben maar ik vind het een vreselijk idee dat zijn 700+ vrienden en die van mij dit voorbij zien komen, de foto's staan ook openbaar..

Is er nog iets dat ik kan doen om in elk geval te zorgen dat m'n naam van de foto's verdwijnt en het liefst de hele foto..?

Ik ben best ijdel en probeer er toch een beetje leuk uit te zien normaal gesproken
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 26 maart 2017 @ 16:34:

[...]





Maar iedereen in de kroeg heeft je toch ook in vol ornaat gezien?



Ja maar op het moment zelf had ik het idee dat ik er prima uitzag

Het was een momentopname op het verkeerde moment, rode ogen, rommelige make-up, stom slordig haar, slome blik..

En ja, dat het nu bij zijn 700+ vrienden (en die van mij) langskomt vind ik echt gênant..Die gaan zich afvragen wat er allemaal met me gebeurd is en of ik stomdronken was
Alle reacties Link kopieren
quote:BriannaF schreef op 26 maart 2017 @ 16:35:

Stel je niet aanBedankt voor je tip, ik laat hem even inzinken
quote:chanella1 schreef op 26 maart 2017 @ 16:38:

[...]





Ja maar op het moment zelf had ik het idee dat ik er prima uitzag

Het was een momentopname op het verkeerde moment, rode ogen, rommelige make-up, stom slordig haar, slome blik..

En ja, dat het nu bij zijn 700+ vrienden (en die van mij) langskomt vind ik echt gênant..Die gaan zich afvragen wat er allemaal met me gebeurd is en of ik stomdronken was



If you cant stand the heat

Stay out of the kitchen



Nu doe helaas mee aan de opfacebookisiedereenmooi onzin.
quote:chanella1 schreef op 26 maart 2017 @ 16:38:

[...]





Ja maar op het moment zelf had ik het idee dat ik er prima uitzag

Het was een momentopname op het verkeerde moment, rode ogen, rommelige make-up, stom slordig haar, slome blik..

En ja, dat het nu bij zijn 700+ vrienden (en die van mij) langskomt vind ik echt gênant..Die gaan zich afvragen wat er allemaal met me gebeurd is en of ik stomdronken was Je maakt jezelf veel belangrijker dan je bent in de ogen van anderen.
En al sta je er inderdaad op als een beest, dan nog is iedereen dat morgen weer vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind niet dat je je aanstelt hoor. Ik hou er ook niet van als er ongevraagd foto's van me op social media opduiken, die ikzelf nooit zou hebben willen plaatsen. Ik vind dus dat die vriend dat even had moeten vragen. Als vrienden van mij in de kroeg een foto van ons groepje maken,bekijkt iedereen ff die foto snel voordat ie op FB komt, en dan weten we dat ook allemaal. Overigens krijg je de opmerking dat je niet op Facebook moet zitten dan, maar dat geeft nog geen garantie dat foto's van jou daar niet ongevraagd terecht komen. Alleen kom je daar dan niet meer zo makkelijk achter
Alle reacties Link kopieren
I hear you! Ik vind het ook verschrikkelijk en ik probeer dan ook altijd te vermijden op foto's te komen. Ik sta er ook altijd zo stom op!



Ik zal zelf dus ook nooit foto's van mijn familie/vrienden/kinderen op fb zetten zonder toestemming.
Als je tag weg is dan zien mensen die foto wel maar zonder jou er in getagd. Dus gewoon als een foto op zijn wall.



Denk dat je daar verder niet zoveel aan kan doen. Ja hopen dat hij die foto verwijdert maar als er ook anderen opstaan is dat nog maar de vraag natuurlijk.



Maar als jij er niet meer in getagd bent weten toch alleen de gemeenschappelijke vrienden dat jij dat bent op die foto? Blijft voor jezelf wel K natuurlijk maar het gros van degenen die die foto kunnen zien zal dan niet weten dat jij het bent, tenzij je met alle 700 omgaat.



Succes ermee, ik vind niet dat je je aanstelt. je kan alleen weinig doen ben ik bang dan die tag weghalen.
Alle reacties Link kopieren
Oohh superfijn dat er ook mensen zijn die het begrijpen

Ik had graag gewild dat het me allemaal niets uitmaakte maar ik ging even door de grond toen ik ze zag.

Echt fotogeniek ben ik niet en door de flits zie je elk plekje en een raar gezicht dat niet ken van mezelf.

Baal ervan dat er niet gereageerd wordt op mijn verzoek om ze weg te halen dus heb de foto's wel gerapporteerd en hoop dat ze snel verdwijnen

Zelf plaats ik ook geen foto's van anderen op mijn Fb zonder hun toestemming
Alle reacties Link kopieren
Die 700+ vrienden van hem zitten je wel dwars hè? Ik denk dat de meesten de foto voor kennisgeving aan nemen. Ik denk niet dat iemand contact met je gaat opnemen om te zeggen dat jij echt te lelijk op die foto staat.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op dit gebied best een drama queen sorry
O, joh, ja, ik snap hoor. Een vriendin van heeft TWEE keer de meest achterlijke foto ooit geplaatst, van haar en mij. Zij staat er heel mooi op en ik als iemand van Down met Down. Dat wil ik niet. Twee keer gezegd dat ze die foto moet weghalen en dat heeft ze ook gedaan.

Natuurlijk doe ik dan mee met "we zijn allemaal knap op FB", en wat is daar mis mee?

Zo'n oenige foto blijft zichtbaar en omdat het om mijn hoofd gaat heb ik er het liefst alle zeggenschap erover. Voor je het weet staat je foto op een of andere nare groep als "kort pittig kapsel" of Geenstijl of whatever.
quote:chanella1 schreef op 26 maart 2017 @ 17:12:

Ik ben op dit gebied best een drama queen sorry Je bent geen dramaqueen, baas over eigen hoofd zeg ik altijd maar.
Alle reacties Link kopieren
-
quote:Piratesse schreef op 26 maart 2017 @ 17:13:

[...]



Je bent geen dramaqueen, baas over eigen hoofd zeg ik altijd maar.Leuke opmerking, met die avatar van jou ernaast. :-)
Hoe vervelend het ook is TO, op de meeste mensen zal het minder indruk maken dan op jouzelf.

Iedereen staat wel eens onherkenbaar lelijk op foto's.



Maxima zal met deze foto's ook niet blij zijn geweest. Misschien helpt dat je het te relativeren.

Alle reacties Link kopieren
Jezus wat stel jij je aan zeg bahbah
Alle reacties Link kopieren
quote:floddertjezoveel schreef op 26 maart 2017 @ 17:40:

Hoe vervelend het ook is TO, op de meeste mensen zal het minder indruk maken dan op jouzelf.

Iedereen staat wel eens onherkenbaar lelijk op foto's.

[img]http://www.simpsite.nl/userdata/31563/H ... maxima.jpg[/img]

Maxima zal met deze foto's ook niet blij zijn geweest. Misschien helpt dat je het te relativeren.

[img]http://1.bp.blogspot.com/-U79JfzNg1QQ/U ... Maxima.bmp[/img]



die 2e!

Het maakt haar menselijk. Riep ze Amalia tot de orde ofzo?
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Mensen herkennen me niet eens van mijn profielfoto's op fb. Ik sta er altijd heel knap op, in het echt ben ik dat dus blijkbaar een stuk minder.



Ik snap wel dat je hier niet blij mee bent, ik hoop dat ie 'm weghaalt.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk ben je niet alleen in de foto getagd, maar ook in het bijbehorende bericht genoemd? Dat het zichtbaar blijft?
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Wat een onzin. Ze is er op gezet door iemand anders. Dat kan je ook gebeuren zonder facebook.



Ik zou ( als facebookloze) ook niet blij worden als mensen foto's van mij gaan plaatsen op HUN facebook. Zonder mijn toestemming en openbaar voor de hele wereld. Echt debiel dat TO dat maar oke moet vinden.

Dat tagen is verwijderbaar, die foto's niet door haar.



Ik zou gewoon wachten totdat die vriend reageert, misschien haalt hij ze wel gewoon weg. Anders gewoon nog eens vragen.
Het kan nooit zo erg zijn als die foto van mij, om 6 uur 's morgens toen we op de eerste trein stonden te wachten omdat we die van half 2 hadden gemist En die vervolgens online stond en op het prikbord van een vriend hing.
quote:Piratesse schreef op 26 maart 2017 @ 17:13:

[...]



Je bent geen dramaqueen, baas over eigen hoofd zeg ik altijd maar.Nee hoor. Zodra je je onder mensen begeeft die een foto kunnen maken moet je de heat maar standen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 26 maart 2017 @ 18:18:

[...]





Nee hoor. Zodra je je onder mensen begeeft die een foto kunnen maken moet je de heat maar standen ofzo. die ga ik onthouden.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, bedankt voor de leuke (en minder leuke) reacties ;)

Haha, wat erg Minke, heb je hem laten verwijderen of ben jij er wat makkelijker in dan ik?

Gelukkig zijn meer mensen het met me eens, kreeg het gevoel dat ik echt een uitzondering was maar dat valt dus mee..

De tag is nog niet weggehaald, de foto's staan ook nog openbaar, ik ga er maar vanuit dat hij niet online is geweest of geen tijd heeft gehad om op m'n vraag in te gaan. Zou hij mijn verzoek negeren dan zou ik dat ontzettend lullig vinden..

Vind het ook niet leuk om erover te zeuren maar ik vind ook wel dat ik gelijk heb omdat het idd om mijn eigen hoofd gaat ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven