slapen/sex met date

11-03-2017 20:03 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer bij iemand(date, lees: potentiele lover) slapen? als je eerste date hebt gehad en het klikt heel goed...

1e of 2e of 3e date mits het voor beiden goed voelt? bepaalde regels? date nr 9 pas sex of? hoe denken jullie daar over?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb drie relaties gehad (derde nu gelukkig nog steeds en we zijn ruim vijfenhalf jaar samen), de eerste twee duurden ca. 5-6 jaar. Op alledrie de eerste dates heb ik seks gehad. Misschien bij de eerste de tweede date omdat er de eerste keer vrienden bij ons op de kamer sliepen.

De regel geen seks op de eerste date... tsja.... ik kan me meestal gewoon niet beheersen als ik iemand echt leuk vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 24 maart 2017 @ 10:03:

Zoals al eerder is gezegd is seks ook een belangrijk onderdeel van elkaar wat je wil leren kennen. Als jij er zo van kan genieten wil waarschijnlijk ook een partner die er ongeveer hetzelfde in staat. Voor je het weet ben je je aan het inhouden en eindig je met iemand die daar dus hele andere ideeen/verwachtingen bij heeft. Of hij zit zich ook in te houden en achteraf hadden jullie al 10 keer weergeloos lekker seks kunnen hebben.



Ik snap wat dat betreft de vergelijking met het toetje niet. Het lijkt mij dan meer dat je eerst een paar keer samen aardappels en boontjes eet, maar pas op de zoveelste date er ook een stukje vlees o.i.d. bij neemt. Het is voor mij geen afsluiting of grand-finale, het is voor mij gewoon een vrij essentieel onderdeel.



Vooral doen waar je je zelf goed bij voelt, dan denk ik dat de kans het grootst is dat je iemand vind die dat ook doet en die dan ook nog goed bij jou aan sluit.

Ik vind sex vaak nogal overgewaardeerd. Nee ik ben niet preuts, integendeel zelfs.

Maar uit eigen date ervaring weet ik dat een sexuele klik veel makkelijker is dan een relationele klik. Menigmaal heb ik een date gehad waar ze wel 'lekker' was maar niet 'leuk' waardoor ik dat 'lekker' ook wel eens afwees maar soms ook niet. Een keer zelfs had ik heerlijke sex met een date maar toen ze zei dat ze toch geen relatie wilde voelde ik me toch wel gebruikt, ook al was ik er zelf bij.



Ook al vind ik zelf sex een belangrijk onderdeel in een relatie, maar als het relationeel goed zit dan is de sex ook makkelijker en niet omgekeerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:elske77 schreef op 26 maart 2017 @ 08:30:

Ik heb drie relaties gehad (derde nu gelukkig nog steeds en we zijn ruim vijfenhalf jaar samen), de eerste twee duurden ca. 5-6 jaar. Op alledrie de eerste dates heb ik seks gehad. Misschien bij de eerste de tweede date omdat er de eerste keer vrienden bij ons op de kamer sliepen.

De regel geen seks op de eerste date... tsja.... ik kan me meestal gewoon niet beheersen als ik iemand echt leuk vind.'Probleem' is dat er een heleboel mensen zijn die alleen voor de seks daten en dan vervolgens klaar zijn met de ander. Als je dat beide prima vindt is dat mooi, maar ik persoonlijk geniet alleen van seks met een man waar ik veel voor voel en blijf dus in zo'n geval achter met een kater. Het plezier van een avondje seks weegt daar niet tegenop, dan had ik die avond net zo goed iets anders heel leuks kunnen doen. Met mijn twee exen ben ik ook snel de koffer ingedoken, omdat het goed voelde, tuurlijk was daar ook het risico dat ze op korte termijn alsnog afhaakten maar het was in ieder geval duidelijk dat hun intentie ook een relatie was.
Alle reacties Link kopieren
quote:creativeguy schreef op 26 maart 2017 @ 09:13:

[...]



Ik vind sex vaak nogal overgewaardeerd. Nee ik ben niet preuts, integendeel zelfs.

Maar uit eigen date ervaring weet ik dat een sexuele klik veel makkelijker is dan een relationele klik. Menigmaal heb ik een date gehad waar ze wel 'lekker' was maar niet 'leuk' waardoor ik dat 'lekker' ook wel eens afwees maar soms ook niet. Een keer zelfs had ik heerlijke sex met een date maar toen ze zei dat ze toch geen relatie wilde voelde ik me toch wel gebruikt, ook al was ik er zelf bij.



Ook al vind ik zelf sex een belangrijk onderdeel in een relatie, maar als het relationeel goed zit dan is de sex ook makkelijker en niet omgekeerd.Vind het ook beetje bangmakerij 'als je te lang wacht met seks en dan blijkt dat het tegen valt stort je relatie in'. Ik vind zelf seks met de man waarvan ik hou altijd fijn, ook al is hij misschien geen seksgod. Je kunt samen nog zoveel ontdekken.
quote:iceteapeach schreef op 26 maart 2017 @ 07:36:

[...]





Weet je wel hoe lekker het is om 's nachts over een nagenoeg lege snelweg te rijden scheuren Nee ik rij echt als een bejaarde. Keurig 100 op de rechter baan . Heb jij stiekem niet een klein probleempje met het delen van intimiteit? Ik heb trouwens bij al mijn lange relaties (4) op de eerste avond al seks gehad.
quote:iceteapeach schreef op 26 maart 2017 @ 07:36:

[...]





Weet je wel hoe lekker het is om 's nachts over een nagenoeg lege snelweg te rijden scheuren Ik fiets altijd door een bijna lege stad. Is ook heel fijn. Soms nog beter dan de avond zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Antoon69 schreef op 26 maart 2017 @ 17:45:

[...]





Nee ik rij echt als een bejaarde. Keurig 100 op de rechter baan . Heb jij stiekem niet een klein probleempje met het delen van intimiteit? Ik heb trouwens bij al mijn lange relaties (4) op de eerste avond al seks gehad.Laat ik dat nu niet geloven . Tsja, een probleem ermee, ik ervaar het niet als een probleem of een gemis. Ik heb/deel genoeg intimiteit op andere gebieden met mensen dus het is niet niet-bestaand. Alleen voor het hebben van een relatie is het wel belangrijk om het te willen/zoeken en een relatie is nu precies wat ik niet wil.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 26 maart 2017 @ 18:16:

[...]





Ik fiets altijd door een bijna lege stad. Is ook heel fijn. Soms nog beter dan de avond zelf. Ja geloof ik gelijk.
wij slapen nooit.
Sex en slapen op eerste echte date. 12 jaar samen en 2 kinderen.



Maar ik ging gewoon niet zomaar met iedereen op date. Alleen met leuke mannen die ik al (viavia) een beetje kende en een crush op had.

Of ik wilde gewoon neuken. Dan kan het ook heel goed op date 1.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven