Mode & Beauty alle pijlers

Welke bh merken voor brede borstkas?

26-03-2017 16:49 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,



Aangezien ik een zeer kleine cup maat heb maar wel een flinke omvang en mijn borsten meer naar de zijkant "staan", ben ik opzoek naar bh merken voor vrouwen met een brede bost/rug.

Via Google vind ik Marie-Jo en Prima Donna, maar heeft er iemand ervaringen met andere merken voor vrouwen met borsten die verder uit elkaar staan? Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet zo geen merken, maar ik zou binnenkort gewoon eens bij een goede lingeriewinkel bij je in de buurt binnenlopen voor advies.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heel suf, maar ligt het niet ook aan model BH? Een balconette doet bij mij namelijk helemaal niks (hoe leuk ik ze soms ook vind), maar een t-shirt model zit bij mij altijd goed.



Zie bijvoorbeeld:

http://www.glamour.com/story/bras-that-fit-breast-type
Alle reacties Link kopieren
Oh grappig, mijn borsten staan ook wat naar de zijkant en ik wilde juist een balconette adviseren. Enige BH die mij écht mooi staat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 26 maart 2017 @ 16:59:

Oh grappig, mijn borsten staan ook wat naar de zijkant en ik wilde juist een balconette adviseren. Enige BH die mij écht mooi staat.Ik zeg niet dat wat voor mij goed werkt voor een ander goed werkt, meer dat je niet moet blindstaren op merk, maar misschien beter kan kijken naar model.
Alle reacties Link kopieren
quote:hoelahoepla schreef op 26 maart 2017 @ 17:00:

[...]





Ik zeg niet dat wat voor mij goed werkt voor een ander goed werkt, meer dat je niet moet blindstaren op merk, maar misschien beter kan kijken naar model.Ja dat bedoelde ik ook inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb peervormige bosten en zoek bhs met een ondiepe cup.
Alle reacties Link kopieren
Ja hier ook brede maar ondiepe borsten op brede borstkas. Marie-Jo zit inderdaad goed!
De zee is groen
Alle reacties Link kopieren
Maar er zijn niet zoveel merken waar je een grote omvangsmaat gecombineerd kan krijgen met een kleine cup. Dus dan maakt pasmodel echt niet uit als ze gewoon geen 85B verkopen. En bij veel merken snijdt het dan nog in de buitenkant van je borsten.
De zee is groen
Alle reacties Link kopieren
Ja daar ben ik al bang voor..Vandaar mijn vraag. Opmeten ga ik ook doen, maar wat merkkeuze is altijd fijn..
Alle reacties Link kopieren
Hier ook drama!

Ik ben te zwaar...maar kleine borsten.

Ik heb een cup 90b. En dan wil ik die ook nog in een maximizer of goede push up hebben.

Ik ben ook zoekende...want heb nu nog maar 1 bh die goed zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van Elbrina die heel fijn zit. Sapph in ieder geval niet, vind ik te strak.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren
Het wordt toch mari jo, alleen 2 verschillende maten met 2 verschillende modellen ????
Alle reacties Link kopieren
Als dat het beste zit, dan is het prima.

Heb he goed advies gekregen in de winkel?
De zee is groen
Alle reacties Link kopieren
Ja bij de 2de ?ingerie zaak wel..
Alle reacties Link kopieren
quote:MonkeyTown schreef op 28 maart 2017 @ 13:19:

Ik heb er een van Elbrina die heel fijn zit. Sapph in ieder geval niet, vind ik te strak.Is deze ook met "ondiepe" cups en bredere cups?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven