App contact van man

25-03-2017 22:43 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kort:



Sinds een jaar een vriend, een paar weken geleden erachter gekomen dat hij [sexueel] app contact met andere vrouwen heeft, waaronder ook met ex.

In de eerste instantie was ik er klaar mee, maar gevoel speelt parten en kan het nu nog niet uitmaken[ vraag mij echt niet waarom].

Geeft aan dat het niet veel voorstelt om in dezelfde zin te zeggen , te houden van ex [ dan wel als mens yeah yeah] en haar zo af en toe wilt zien , maar wilt haar niet terug.

oja ben er achter gekomen omdat ik in z'n tel heb gekeken , ja zonder toestemming ben er ook niet trots op, maar dat was m'n gevoel op dat moment.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 26 maart 2017 @ 09:58:

[...]





Het kan ook je ogen openen, een paar jaar geleden heb ik hier een topic geopend (toen had ik een andere nick) over mijn relatie en dat ik het gevoel had dat er dingen niet klopte en door dit forum zijn toen mijn ogen geopend en heb ik de relatie kunnen beëndigen. Het beste wat ik ooit in mijn leven heb kunnen doen Wat goed van je!
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
quote:Tigraa schreef op 26 maart 2017 @ 10:10:

[...]





Wat goed van je!



Nu denk ik echt hoe heb ik het vol kunnen houden.



Maar als je er midden in zit zie je het vaak niet of wil je het niet zien, of net als TO ben je er nog niet aan toe de relatie af te sluiten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 26 maart 2017 @ 10:18:

[...]





Nu denk ik echt hoe heb ik het vol kunnen houden.



Maar als je er midden in zit zie je het vaak niet of wil je het niet zien, of net als TO ben je er nog niet aan toe de relatie af te sluiten.



Zolang er gevoelens meespelen en je nog niet kwaad genoeg bent, hou je dat.

Nu achteraf zie je pas wat anderen al die tijd zagen.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
quote:Tigraa schreef op 26 maart 2017 @ 10:21:

[...]





Zolang er gevoelens meespelen en je nog niet kwaad genoeg bent, hou je dat.

Nu achteraf zie je pas wat anderen al die tijd zagen.Klopt helemaal
Alle reacties Link kopieren
Achteraf of als je er niet in zit zie je het.

Je kan dat ook leren te zien.

Als je bezig blijft met met hem te observeren en te observeren dan wordt hij nog geliefder in jouw brein...dan verlies je je eigen wereld uit het oog waar je in bezig bent. Jouw weg is dan niet meer jouw weg maar je bent in zijn weg aan het lopen. Waar jij in wordt meegetrokken door aantrekkingskracht.

De afhankelijkheid...en jezelf langzaam aan het verliezen. Een levensles is op je eigen weg proberen te blijven als jou problemen worden aangedaan.

Wanneer is dat te beseffen...
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
ja esla ik snap wat je bedoeld
Alle reacties Link kopieren
quote:magicplus schreef op 26 maart 2017 @ 17:26:

ja esla ik snap wat je bedoeld
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven