Massagebon voor vriend?

14-03-2017 10:03 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb een lange afstandsrelatie en volgende week is mijn vriend jarig.

Nu zit ik er aan te denken om hem een massagecoupon te geven in zijn woonplaats.

Dit omdat ik niet bij hem kan zijn en ik hem toch op een manier wil verwennen.

Vinden jullie dit een mooi idee of juist een beetje raar? Of hebben jullie andere geniale ideeën?

Ik hoor graag jullie meningen!



Bedankt
Lekker toch, een fijne massage. Ik zou zoiets wel waarderen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zelf ook zeker

Maar ik hoor het eigenlijk nooit dat iemand dit aan haar vriend cadeau geeft, je geeft dan misschien toch eerder zelf de massage. Vandaar mijn twijfel ;)
Ik vind het niks maar dat komt omdat ik niet zo van massages in een salon hou. Ik zou de bon doorgeven denk ik.

Daar ligt het dus aan, vind hij het wat?
Alle reacties Link kopieren
jup, is raar....



bedenk iets anders leuks, als je perse iets wil sturen dan heb je van die zwevende ballonnen in een doos, doe je er een waardebon bij voor een massage van jou
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 14 maart 2017 @ 10:19:

jup, is raar....



bedenk iets anders leuks, als je perse iets wil sturen dan heb je van die zwevende ballonnen in een doos, doe je er een waardebon bij voor een massage van jou



Waarom een massage van haarzelf? Wie zegt dat ze net zo lekker kan masseren (en daar ook de kracht voor heeft) met een fijne massagetafel en evt. de benodigdheden?



Ik bedoel mijn vriend is een schat hoor en een massage van hem is prima maar gewoon bij een masseur is vele malen lekkerder. Die weet ook wat hij/zij doet.



TO, als hij van een massage houdt gewoon lekker geven hoor die bon!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik vind t ook een leuk idee.
Alle reacties Link kopieren
Lastig.... Hij houdt van een massage maar ik weet niet of hij het idee van een salon ook leuk vindt.

Wat zouden jullie geven aan je vriend in een lange afstandrelatie?
Mijn man kan ik daarmee zeker blij maken. Heb dat dan ook al meerdere malen gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wat onpersoonlijk overkomen voor in een relatie. Zou het voor een goede vriend of vriendin wel doen, maar mijn vriend en ik doen liever samen wat leuks op onze verjaardagen. Etentje, weekendje weg, noem het maar op.

Voor iedereen natuurlijk verschillend en ook begrijpelijk dat dat met een grote afstand er tussen lastig wordt.

Maar mochten jullie elkaar niet die dag kunnen zien, maar wel binnen korte tijd, dan is het misschien wel leuk om te doen.
Andere ideeen:



-Biosbon, eventueel All Inclusive met drankje en lekkers tijdens de film.

-Boekenbon.

-Tijdschriftenbon.

-Netflixbon.

-ITunesbon.

-Chocoladetelegram.

-Bierpakket.

-Bon voor High-beer.

-Spannende slip in een envelop met tekst erbij die laat smachten naar meer.

-Nachtje weg samen.

-Tegoedbon etentje samen.

-Bon voor pretparkbezoek samen.
Mijn man vindt het niet fijn en zou er niet blij van worden. Ik dan weer wel, dus het is heel persoonlijk. Als je het niet zeker weet, zou ik het niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Met een happy ending?
Kunnen wij niet weten, wij kennen je vriend niet. Heeft hij al aangegeven massages leuk te vinden?

Misschien is een dag ticket voor een openbare sauna een beter idee? Als je weet dat hij daar van houdt...
Een saunabon zou ik nog vreselijker vinden.



Waarom niet iets wat jullie samen kunnen doen? Plan een uitje samen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook inderdaad iets geven wat je samen kunt doen. Die massagebon zou hij toch ook niet per sé op de verjaardag zelf gaan gebruiken? Dat je er op die dag niet zijn kunt, betekent nog niet dat je niet iets kan geven wat je samen kan doen. Desnoods een massagebon voor jullie samen, dat je tegelijk gaat.

Ik heb ook een langeafstandsrelatie en zou het best ongemakkelijk vinden als m'n vriendin me solo naar een massagesalon stuurt. Ik zou het dan alsnog omdraaien en bij de volgende keer dat ze langskomt zeggen dat ik de afspraak voor twee heb gemaakt en we dus samen kunnen gaan.



Als je wel graag een bon wilt geven, zou ik eerder voor een bon bij de plaatselijke delicatessenwinkel, wijnwinkel, o.i.d. geven. Maar zelf vind ik het meest geweldige om te krijgen, de dingen die heel persoonlijk zijn (een spreuk aan de muur die ze zelf met kaligrafieletters geschreven heeft, een linen tas die ze zelf heeft gemaakt, etc.). Zoiets kun je gewoon als pakketje opsturen of je geeft het de volgende keer dat je elkaar ziet.
Uiteindelijk komt alles goed. Zo niet, dan toch.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook een duomassage geven? Heb ik ook gedaan bij mijn vriend. Hij een fijn cadeau want veel last van zijn rug, en ik ook ff lekker ontspannen . En je doet het ook nog eens samen. Win-win dus.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties!

Ik zie er maar vanaf inderdaad, en ik zal nadenken over iets wat we samen zouden kunnen doen.

Want zoals hierboven is gezegd, het hoeft niet per se op de dag zelf te zijn.
Alle reacties Link kopieren
(...)
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 26-03-2017 22:49
Reden: Spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven