Ik ben door hem gevingert, maar hoor nu niks meer van hem

21-03-2017 22:13 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik had een maand geleden ongeveer een feestje bij iemand thuis. Er waren allemaal mensen die ik al langer kende, maar verder had ik nog nooit echt over ze nagedacht ofzo.

Er was ook een jongen waarmee ik uiteindelijk in bed ben beland, en hij heeft mij toen gevingert. Het voelde toen heel goed, en had wel het idee dat hij dat niet zomaar met iemand deed. Alleen ik zie hem nog dagelijks, maar hij lijkt mij niet meer te zien staan. Hij doet alsof er niets gebeurt is.

Maar ik zou best wel eens met hem het erover hebben. Wat hij ervan vond ofzo. Maar t lijkt alsof hij het niet eens meer weet ofzo (hij was niet dronken dus hij moet het nog wel weten)



Iemand tips wat is moet doen?
@ Honigdropje, ja, maar was wat vergeten...



TO, vergeet niet er verleiding nog bij te kijken, bij het je vinger zwaaien naar hem. Dat miste nog bij de tip.



Nogmaals, jij praat er niet over, hij praat er niet over, jullie negeren het alle twee. Misschien denkt hij wel, dat jij het niet lekker vond omdat je nu niet meer met hem het erover hebt. Dus, dat kan ook he?
Alle reacties Link kopieren
quote:Perzina schreef op 21 maart 2017 @ 23:01:

[...]





Dit ja. En niet nodig om hier 'grapjes' over te maken die zo'n jonge meid misschien onzeker maken.



Ik zou het laten gaan. Als een jongen gek op een meisje is, dan laat hij dat echt wel weten en merken.



Seks betekent voor jongens op die leeftijd vaak een stuk minder dan voor meisjes, meiden maken vaak na seks knuffelhormonen aan en verliefdheid wordt geactiveerd, terwijl jongens op zoek gaan naar de volgende meid om te scoren.



Niet jezelf voor gek zetten hoor.



+1



Voor hem was het puur om de seks.



Hoe kun je hem nu leuk vinden terwijl hij je zo slecht behandelt? (Net doet alsof er niks gebeurd is.) Je bent echt meer waard dan dat hoor.
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:Xxhoixx schreef op 21 maart 2017 @ 23:30:

[...]





Ja om eerlijk te zijn zeg ik zelf ook niet echt iets tegen hem. En hij is vergeleken andere jongens best verlegen. Alleen ik durf hem eigenlijk ook niet echt zomaar aan te spreken...Tja iemand moet de eerste stap zetten. Nodig hem gewoon uit om wat te drinken in de stad. Wie weet heb je dan wat meer moed om het erover te hebben. Of hij.
Dit is ook een idee TO:

https://www.youtube.com/watch?v=q9BSWu0V1a8
quote:sandra1905 schreef op 22 maart 2017 @ 21:30:

Dit is ook een idee TO:

https://www.youtube.com/watch?v=q9BSWu0V1a8Zegt ze op een gegeven moment nou Labia?
quote:swifty schreef op 22 maart 2017 @ 10:34:

Interessant, hoe kwam je tot de conclusie tijdens het vingeren dat hij die niet zomaar met iemand zou doen?



En nu zie je hem elke dag, en heb je het met hem er dan over en geeft hij dan geen reactie? Of negeer je zelf ook het gevinger als je hem ziet?



Om het ijs wat te breken als jullie beiden er niet over praten, zou ik je vinger gaan opsteken naar hem, en dan er een beetje mee spelen. Doet hij dan nog niks, dan houdt het op, je hebt moeite gedaan er serieus met hem erover te praten, als hij dan je vinger negeert dan is hij het niet waard hoor!
Ik vorm echt een beeld van die reactie en denk dat je dat moet doen.
quote:Lampie1986 schreef op 26 maart 2017 @ 03:19:

Ik vorm echt een beeld van die reactie en denk dat je dat moet doen.
quote:Corona67 schreef op 23 maart 2017 @ 08:20:

[...]



Zegt ze op een gegeven moment nou Labia?Ja he..... Ik hoor het ook... Ziet er ook best effectief uit
Misschien schaamt hij zich wel.

Waarom doen jullie zo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 26 maart 2017 @ 22:49:

Misschien schaamt hij zich wel.

Waarom doen jullie zo moeilijk.



Dit.

Er heerst nog steeds een dubbele moraal.

Het is voor die jongen waarschijnlijk lastig.

Hij is wel zomaar op een feestje met een meisje mee naar boven gegaan.

Heeft zich laten aftrekken.

En nu wordt hij dagelijks met haar geconfronteerd.

Wat nou als zij het al haar vriendinnen heeft verteld?

Wat zullen mensen wel niet denken van hem nu.

Voor je het weet heb je een reputatie als een jongen die zich door iedereen maar laat gebruiken.

Volgens de roddels heeft de hele school hem al gehad.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven