Waar kan ik WKD kopen

26-03-2017 21:34 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo vrienden



Ik wou vragen waar ik WKD kon kopen zoals op het afbeelding,

Ik weet dat ze het in de nachtwinkels verkopen maar daar kosten ze wel een beetje veel en daarom wil ik aan jullie vragen of jullie weten waar ik WKD kan kopen buiten de Jumbo(bij de jumbo kost het meer dan in de nachtwinkels in Belgie)



Ik ben gaan kijken bij Colruyt, Delhaize en carrefour maar helaas heb ze niet kunnen vinden....



Alvast bedankt!



[IMG]http://i66.tinypic.com/flylw5.jpg[/IMG]
Alle reacties Link kopieren
quote:WKD schreef op 26 maart 2017 @ 22:16:

Ik zal toch maar geen woorden vuil maken aan de onnozelaars hier,



Ik geloof in de rechtvaardigheid van de moderatoren
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:WKD schreef op 26 maart 2017 @ 22:16:

Ik zal toch maar geen woorden vuil maken aan de onnozelaars hier,



Ik geloof in de rechtvaardigheid van de moderatoren



Ga je dreigen ?



Je mag me staffen hoor, zien we vanzelf wat de mods ervan vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 26 maart 2017 @ 22:27:

[...]





Ik pak pottenkijkers harder aan dan met de mensen waarmee ik een conflict heb, onthoud dat maar goed
quote:WKD schreef op 26 maart 2017 @ 22:38:

[...]



Ik pak pottenkijkers harder aan dan met de mensen waarmee ik een conflict heb, onthoud dat maar goedGaan we bedreigen??
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 26 maart 2017 @ 22:34:

[...]





Ga je dreigen ?



Je mag me staffen hoor, zien we vanzelf wat de mods ervan vinden. De mods zijn goedgezind vanavond
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 26 maart 2017 @ 22:40:

[...]



De mods zijn goedgezind vanavond Zoals ik al zei, ik geloof in de rechtvaardigheid van de mods maar waar het nodig is zal ik ook reageren, ik had een simpele vraag gesteld en het is uitgelopen tot iets helemaal anders. Ik heb niemands mening gevraagd over hoe het smaakt of wat jullie ervan vinden, mijn vraag was duidelijk
Alle reacties Link kopieren
Tsja nadeel van iets op een forum vragen, je krijgt er meningen en commentaar gratis bij.

Hoort er nou eenmaal bij.
quote:WKD schreef op 26 maart 2017 @ 22:42:

[...]



Zoals ik al zei, ik geloof in de rechtvaardigheid van de mods maar waar het nodig is zal ik ook reageren, ik had een simpele vraag gesteld en het is uitgelopen tot iets helemaal anders. Ik heb niemands mening gevraagd over hoe het smaakt of wat jullie ervan vinden, mijn vraag was duidelijkWelkom op een openbaar forum.
Alle reacties Link kopieren
Mag dat wel, een merknaam als nick?
quote:Phaedra__ schreef op 26 maart 2017 @ 22:46:

Mag dat wel, een merknaam als nick? Valt wel onder spam.
quote:Filee schreef op 26 maart 2017 @ 22:40:

[...]



De mods zijn goedgezind vanavond Joepie
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat een hoop winkels het spul niet verkopen. En als ze het wel doen, kan de prijs nog verschillende per plaats. Als je van plan bent om dit veel te kopen, zou ik meerdere winkels bezoeken bij jou in de buurt en ter plekke kijken of ze het hebben en hoe duur het is. Als het maar voor af en toe is, zou ik de winkel nemen die het dichtste bij is
Wat een sneue bedoeling dit.
Vroeger kreeg je zo'n fles als je iemand een pijpbeurt gaf. Werkt dat tegenwoordig niet meer zo?
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Fietsenwinkel?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als het in Nederlandse supermarkten duurder is dan in een nachtwinkel in België, dan ga je je het hier niet goedkoper vinden. Een paar jaar geleden was de accijns op alcohol in België lager dan in Nederland en blijkbaar is dat nog steeds zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Meliora- schreef op 26 maart 2017 @ 23:11:

Vroeger kreeg je zo'n fles als je iemand een pijpbeurt gaf. Werkt dat tegenwoordig niet meer zo?Als dat nu nog zo is dan zou ik mij iedere dag 5x laten pijpen :D, dan kom ik goedkoper uit want bij de wallen kost het 50 euro per beurt :D
quote:WKD schreef op 27 maart 2017 @ 11:09:

[...]



Als dat nu nog zo is dan zou ik mij iedere dag 5x laten pijpen :D, dan kom ik goedkoper uit want bij de wallen kost het 50 euro per beurt :D

Toch niet. Dan moet je elke dag 5 flessen weggeven.

Wel goed lezen hè, je moet zelluf pijpen.
Hilarisch topic dit!
quote:WKD schreef op 27 maart 2017 @ 11:09:

[...]



Als dat nu nog zo is dan zou ik mij iedere dag 5x laten pijpen :D, dan kom ik goedkoper uit want bij de wallen kost het 50 euro per beurt :D



Of hij wil daarom juist zo goedkoop mogelijk die zooi kunnen kopen.

Zoveel mogelijk gepepen worden voor zo weinig mogelijk geld.
Alle reacties Link kopieren
Meer reacties graag
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 27 maart 2017 @ 11:29:

[...]



Toch niet. Dan moet je elke dag 5 flessen weggeven.

Wel goed lezen hè, je moet zelluf pijpen.Ik denk dat jij eerder beter moet leren lezen, een pijpbeurt is 10x meer waard een een WKD fles, ipv dat ik voor 15 minuten 50 euro moet betalen kan ik voor voor dat bedrag ongeveer 50 euro/3euro per fles = ongeveer 16x gepijpt worden en dat is toch een groot verschil
Alle reacties Link kopieren
quote:Meliora- schreef op 27 maart 2017 @ 11:50:

[...]





Of hij wil daarom juist zo goedkoop mogelijk die zooi kunnen kopen.

Zoveel mogelijk gepepen worden voor zo weinig mogelijk geld. Dat is toch logisch, als dat echt zo is dan zou ik iedere dag 10 flessen willen uitdelen zodat ik 10x gepijpt kan worden, voor totaal 3 euro per pijpbeurt omdat een fles hier 3 euro kost
Ga jij nou maar gewoon je huiswerk maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven