Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 6
quote:Eva- schreef op 26 maart 2017 @ 22:44:

Ok, ik ben heerlijk wisselvallig. Goed gesprek gehad met een lieve vriendin gisteren. Voelde mij echt verdrietig om mijn date en meestal als ik een keuze maak waar ik achter sta is dat verdriet niet zo hevig aanwezig. Dus voelde al aan dat ik iets heb gedaan waar ik niet achter stond. Besefte mij dat ik tegen mijn eigen tekortkoming op uiterlijkheden aanliep. Mijn date is leuk, lief, zorgzaam, intelligent en vandaag kwam ik erachter wat verlegen! Daardoor blijft diepgang wat uit.

Maar, heb hem dus vandaag gezien en wat was het weer fijn. En zelfs diepgang was aanwezig.

Wat maakt mij dan die piercings nog uit!

Ik wil bij hem zijn.. Wil hem ontdekken. Zien waar dit heen gaat.

Dus.. Ben weer met hem aan het daten en woensdag zie ik hem weer





Wat een switch! Mij maakt die wisselvalligheid niet uit Je hebt gedaan waar je goed bij voelt en je bent je gevoel achterna gegaan. Wat heerlijk romantisch is dit



Wanneer laat ie zich testen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eindelijk weer een beetje zin in daten ! Het heeft vast te maken met het mooie weer, en lekker een terrasje paken s'avonds is toch ideaal voor een eerste date. Nu nog gewoon een date scoren :-)



Ik heb naast Tinder, ook Lexa maar hier zit echt alleen maar onaantrekkelijke mannen vind ik, of ik ben gewoon te kieskeurig.



Het voelt eindelijk alsof ik uit mijn liefdesverdriet dipje bent gekomen. Ik moet alleen nog binnenkort ''he who shall not be named'' zien om zn spulletjes terug te geven, Dat maak me wel een beetje nervous. Ik kwam hem gister ook tegen op Tinder, met nieuwe foto's, incl foto's die ik gemaakt heb.
Alle reacties Link kopieren
Femme, mooi om te horen! Het weer is lekker, al is het 's avonds nog te koud voor een terrasje
Alle reacties Link kopieren
Eva, wisselvallig is niks mee hoor. Belangrijkste is dat je dicht bij jezelf blijft. En mss, als hij echt voor jou wil gaan, die piercings uiteindelijk niet eens komen, of iets minder opvallend. Het kan nog alle kanten op.



Femme, Kieskeurig is niks mis mee toch? Net als bij Eva, gewoon dicht bij jezelf blijven. En die spullen is een dingetje, maar mss ook een echte afsluiting als je het gedaan hebt.



Lovestar, je bent begaan met iedereen hier en hebt steeds een vriendelijk en/of kritisch woord voor iedereen, waaruit blijkt dat je zelf dus ook een heel gevoelsmens bent. :huh: voor hoe jij iedereen te woord staat
Wees meester en vormgever van jezelf
Femme, wat fijn dat het beter gaat. Het is maar goed dat het lente is! Stel je voor dat de donkere dagen er net nu aan zouden komen

Vervelend van die spullen. Ik zit met hetzelfde probleem: ex heeft mijn zomerbanden nog. Ja ik verzin het niet. Ben weliswaar helemaal over hem heen, maar heb toch weinig zin om contact te zoeken. Blegh.



Eva, wat een verrassende wending, maar wat fijn voor je! Hoop dat je van hem kunt blijven genieten

Lief ook van je dat je niet oordeelt over dat ik toch weer ga daten met de filmmaker. Ik heb besloten mezelf daar ook niet voor te veroordelen. Ik weet dat dit waarschijnlijk nergens heen gaat, maar voorlopig is er ook niets tussen ons. We hebben nog niet eens gezoend dus waar heb ik het eigenlijk over. Ik merk dat ik er nu nog niet klaar voor ben dit af te kappen en ben te nieuwsgierig naar een volgende date met hem. Bovendien heeft hij afgelopen woensdag het best dure etentje betaald. Hij staat er denk ik toch serieus in. Dus we zullen zien.
Alle reacties Link kopieren
Haaa mensen

ik zit een beetje in meeleesstand hier. Behoorlijk passief, net als op tinder. Heb een paar weken geleden twee dagen geswiped en daarna niet meer. Met een paar matches gekletst maar eigenlijk op het moment dat ze af willen spreken afgehaakt. Ik heb er geen zin in, zowel niet om moeite te doen om iemand te leren kennen als dan diegene van alles van mij wil.

Er is nog 1 match waar ik mee app, en nog wel de vrouw waar ik mee matchte op happn. Met haar wil ik wel afspreken. Ook loopt er nog iemand rond waar ik vorig jaar al een keer mijn oog op had laten vallen, maar kort daarop ontmoette ik mijn ex. Dus ik merk wel dat ik hem opnieuw interessant vind.

Ik geniet nu vooral heel erg van de vrijheid die ik heb om te flirten haha, met terugwerkende kracht zijn er ook toen ik in mijn relatie zat wel een paar moment geweest dat ik leuke exemplaren voorbij zag komen en stiekem een beetje baalde dat ik daar niets mee kon. Nu achteraf gezien dus ook wel een teken dat de relatie ook van mijn kant misschien niet helemaal zuiver was.
Ik heb morgen weer een date eenmalig want hij vliegt woensdagochtend weer terug.
Met wie dan? Je date van woensdag?
quote:FemmeForte schreef op 27 maart 2017 @ 10:29:

Ik heb eindelijk weer een beetje zin in daten ! Het heeft vast te maken met het mooie weer, en lekker een terrasje paken s'avonds is toch ideaal voor een eerste date. Nu nog gewoon een date scoren :-)



Ik heb naast Tinder, ook Lexa maar hier zit echt alleen maar onaantrekkelijke mannen vind ik, of ik ben gewoon te kieskeurig.



Het voelt eindelijk alsof ik uit mijn liefdesverdriet dipje bent gekomen. Ik moet alleen nog binnenkort ''he who shall not be named'' zien om zn spulletjes terug te geven, Dat maak me wel een beetje nervous. Ik kwam hem gister ook tegen op Tinder, met nieuwe foto's, incl foto's die ik gemaakt heb.



Jeeeeeej! komt vanzelf weer

Ik heb ook zin om te daten met dit mooie weer Maar eerst die leuke man(nen) vinden om mee te daten Ik kom eigenlijk ook niet zo leuke, knappe mannen tegen op Tinder en Paiq........En ik vind mijzelf niet bijzonder knap ofzo. Wat gaat hier mis?



En die naamloze.....Niet te veel druk om maken
quote:Robertooooh schreef op 27 maart 2017 @ 11:38:

Eva, wisselvallig is niks mee hoor. Belangrijkste is dat je dicht bij jezelf blijft. En mss, als hij echt voor jou wil gaan, die piercings uiteindelijk niet eens komen, of iets minder opvallend. Het kan nog alle kanten op.



Femme, Kieskeurig is niks mis mee toch? Net als bij Eva, gewoon dicht bij jezelf blijven. En die spullen is een dingetje, maar mss ook een echte afsluiting als je het gedaan hebt.



Lovestar, je bent begaan met iedereen hier en hebt steeds een vriendelijk en/of kritisch woord voor iedereen, waaruit blijkt dat je zelf dus ook een heel gevoelsmens bent. :huh: voor hoe jij iedereen te woord staat
quote:Pinda-Kaas schreef op 27 maart 2017 @ 13:52:

Haaa mensen

ik zit een beetje in meeleesstand hier. Behoorlijk passief, net als op tinder. Heb een paar weken geleden twee dagen geswiped en daarna niet meer. Met een paar matches gekletst maar eigenlijk op het moment dat ze af willen spreken afgehaakt. Ik heb er geen zin in, zowel niet om moeite te doen om iemand te leren kennen als dan diegene van alles van mij wil.

Er is nog 1 match waar ik mee app, en nog wel de vrouw waar ik mee matchte op happn. Met haar wil ik wel afspreken. Ook loopt er nog iemand rond waar ik vorig jaar al een keer mijn oog op had laten vallen, maar kort daarop ontmoette ik mijn ex. Dus ik merk wel dat ik hem opnieuw interessant vind.

Ik geniet nu vooral heel erg van de vrijheid die ik heb om te flirten haha, met terugwerkende kracht zijn er ook toen ik in mijn relatie zat wel een paar moment geweest dat ik leuke exemplaren voorbij zag komen en stiekem een beetje baalde dat ik daar niets mee kon. Nu achteraf gezien dus ook wel een teken dat de relatie ook van mijn kant misschien niet helemaal zuiver was.Hoe gaat het verder met je?
Alle reacties Link kopieren
Zo heb je geen matches of een aantal die nooit wat zeggen. En nu ineens drie die ook allemaal terug gaan praten. Poeh he. En ik ben een man he? Ik kan toch geen drie gesprekken tegelijk gaande houden? Even kijken hoe ik dat oplos
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:greenbean schreef op 27 maart 2017 @ 18:00:

Met wie dan? Je date van woensdag?



Nee iemand anders hij ziet er op de foto's erg leuk uit dus ben benieuwd... Hij vliegt woensdagochtend heel vroeg weer terug dus kon alleen morgen.



Van de date van afgelopen woensdag heb ik nog niks gehoord. Ik had de laatste paar keer als 1e contact gezocht. Nu laat ik t denk aan hem over.
quote:Robertooooh schreef op 27 maart 2017 @ 18:25:

Zo heb je geen matches of een aantal die nooit wat zeggen. En nu ineens drie die ook allemaal terug gaan praten. Poeh he. En ik ben een man he? Ik kan toch geen drie gesprekken tegelijk gaande houden? Even kijken hoe ik dat oplosIk heb wel eens 6 gesprekken tegelijk gehad, waarvan een aantal op de Whatsapp. En ik was ook nog dronken
Alle reacties Link kopieren
quote:Robertooooh schreef op 27 maart 2017 @ 18:25:

Zo heb je geen matches of een aantal die nooit wat zeggen. En nu ineens drie die ook allemaal terug gaan praten. Poeh he. En ik ben een man he? Ik kan toch geen drie gesprekken tegelijk gaande houden? Even kijken hoe ik dat oplos* geeft lachend een schouderklop * ... 'om de beurt kerel'
Alle reacties Link kopieren
..overdrijven is ook n kunst heren...maar @robertoooooooooooooo: succes jonguh!!
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
quote:RofDutchie schreef op 26 maart 2017 @ 20:48:

Mats, ja precies! Ik denk dat juist je karakter uiteindelijk bepaalt of iemand wel/niet met je wilt daten. Tuurlijk is het uiterlijk het eerste wat een persoon ziet, maar je karakter bepaalt uiteindelijk of iemand je wel/niet wilt. Leuk van je date trouwens! Achteraf nog contact gehad? Vind het mooi om te lezen hoe relaxed jij in het daten staat, ondanks de bekende teleurstellingen.



Heerlijk spontaan ja, hoewel we beiden echt opgebrand waren na een zware werkweek ( en het 1.5 uur rijden = verkort naar 1 uur, was ).

We hebben zeker nog contact en ze stuurt ook uit zichzelf berichtjes, best prettig om mee te maken.

Inhoudelijk ga ik er nog even niet op in maar er zit een 'maar' aan, jammer want het klikt echt leuk.



En vwb dat relaxed daten, het bevalt en wie weet is dat wel de juiste instelling ook.

Totdat er iemand komt waar het heel erg goed mee klikt, dan ben ik benieuwd hoe ik er dan onder blijf

Fijn om te lezen dat het jou zo goed gaat op liefdesgebied, een weekendje weg is onderhand het ultieme he
Alle reacties Link kopieren
quote:Noor226 schreef op 26 maart 2017 @ 21:30:

@rof: mooi dat het zo leuk was, lekker nagenieten!

@mana: welcome back! Zit er een derde date in met de leukerd?

@mats: bootycall zo rond middernacht of echt een date? In elk geval zit er weer beweging in Tinder bij jou!

@lovestar: volgens mij een goede beslissing om niet met hem verder te daten. Op naar die volgende leukere match! Swipe away



Ik heb een heel leuk weekend gehad. Van vrijdag tot net met date doorgebracht. Super intens, maar het gaat zo vanzelf. Tijdens een etentje hebben we besproken hoe we de eerste dates hebben ervaren, zo grappig! Dan blijkt maar weer hoe toevallig alles is. Hij bleek op zoek naar een ongecompliceerde scharrel 'voor de fysieke kant', maar trof mij op Tinder en waar ik drie dates de kat uit de boom heb gekeken, wist hij kennelijk al op date 1 dat dit niet zo maar iets vluchtigs zou zijn. Haha, als ik dat had geweten, dat had een hoop onzekere posts hier gescheeld! Ik en de vlinders gaan vanavond maar op tijd naar bed, verloren nachtrust inhalen



Iedereen die in een date dip zit: 'komt goed schatje!'



We wilden elkaar ontmoeten, het is uiteindelijk wel een date + geworden, omdat we dat wilden.

Wel is het iemand met dezelfde intenties en dat voelt heel relaxed.



Grappig om terug te halen hoe het is ontstaan, wel mooi dat hij ook eerlijk is.

En toch, Noor, als je alles van tevoren weet.... ?

Ik vind het leuk om ook de succes verhalen te lezen, waaronder die van jou.
Alle reacties Link kopieren
Femme, goed om weer uit te vliegen!



Cherokee, enjoy



GB, gewoon doen, nothing to lose, isn't it?



Eva, mooie ontwikkeling, ik word ( positief ) stil van jouw ommekeer... mooi, wat sparren en spiegelen al tot een conclusie kan maken!
quote:CherokeeRose1977 schreef op 27 maart 2017 @ 18:40:

[...]





Nee iemand anders hij ziet er op de foto's erg leuk uit dus ben benieuwd... Hij vliegt woensdagochtend heel vroeg weer terug dus kon alleen morgen.



Van de date van afgelopen woensdag heb ik nog niks gehoord. Ik had de laatste paar keer als 1e contact gezocht. Nu laat ik t denk aan hem over.



Wat jammer dat hij geen contact zoekt, maar ik zou zelf nu ook geen initiatief nemen. Wie weet laat hij nog iets van zich horen.



Ik heb mijn date tot nu toe steeds het initiatief laten nemen, maar kom zelf wel met ideeën voor dingen die we kunnen doen. Komend weekend gaan we een wandeling maken, maar weet nog niet zo goed of dat een goed idee is voor een 3e date (was mijn idee). Zo'n wandeling duurt toch al snel wat langer namelijk en is toch weer anders dan naar de film of uit eten gaan.



Mats, dat klinkt goed allemaal, maar jammer dat het niets kan worden tussen jullie?
Ja ik vind t ook wel een beetje jammer maar wie weet komt t nog. Heb nu niet echt meer zoiets van ik richt me alleen op hem. We daten stug door
Gelijk heb je!
Alle reacties Link kopieren
Shop till you drop...date till you die...en ineens staat ie toch voor je CR...niet forceren joh..komt wel goed...
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Mats, klinkt goed ondanks de "maar". Weet natuurlijk niet of die te overzien zijn, maar ik zou het lekker aankijken je weet nooit hoe positief iemand je kan verrassen.



Wat betreft het relaxed daten, uit eigen ervaring kan ik spreken dat dit meestal ook de beste dates waren. Vooral omdat ik er zelf ook rustig van werd. Maar je weet natuurlijk nooit welke kant je emoties opgaan zodra deze dieper gaan ontwikkelen.



En lief! Het weekendje weg is toch echt een bevestiging voor ons beiden geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 27 maart 2017 @ 18:25:

[...]





Hoe gaat het verder met je?



Eigenlijk best wel goed! Erg druk met werk momenteel, veel leuke dingen

het weer doet me ook goed! Dank je voor het vragen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven