Op de PVV stemmen in maart (deel 3)

02-03-2017 13:28 1012 berichten
Deel 2 zit vol dus hier maar weer verder.



Linkje naar deel 2 hier:



http://forum.viva.nl/forum/actueel/op-d ... ges/361923
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 26 maart 2017 @ 23:12:

[...]



Volgens mij gaat het um worden. Jesse wil best wel met zijn bips in het pluche.



Jesse misschien wel (ook al zal hij een heleboel concessies moeten doen), maar uit een peiling blijkt dat 75% van de CDA- en VVD-aanhang geen coalitie met GroenLinks wil.



En terecht, je stemt niet conservatief / rechts omdat je graag een coalitie met extreem-links wilt.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
quote:PowerCube schreef op 26 maart 2017 @ 23:29:

Hier kun je het lezen.



En dat komt uit een roman.

Het zou gaan om dit citaat:



Vraag het ook maar eens aan een verkrachter. Even los van al het tegengestribbel en uiterlijk verzet: vrouwen reageren ontzettend op zulke nietsontziende mannelijkheid. In veel gevallen komen ze ook gewoon klaar (…)



Tja dan moeten we de werken van Wolkers ook maar eens tegen het licht houden en die staan nog wel op de leeslijst van veel middelbare scholen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Ach, we hebben in het verleden al een gedoog-coalitie gehad die we nooit hadden verwacht, ik denk dat ze er wel uit komen hoor. Ze willen allemaal erg graag, en dan worden er best wel concessies gedaan, het pluche is erg aantrekkelijk.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:PowerCube schreef op 26 maart 2017 @ 23:23:

[...]



Maar volgens mij ook om deze uitspraak: "De realiteit is dat vrouwen niet alleen maar met omzichtig “respect” behandeld willen worden door hun sexpartner; dat ze helemaal niet willen dat je hun ‘nee’, hun weerstand respecteert: de realiteit is dat vrouwen overrompeld, overheerst, ja: overmand willen worden."Ik weet niet of hij het zo gezegd heeft en zo ja en welke context maar dit is inderdaad zeer uit de jaren van de man op een voetstuk als een jagende holbewoner.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:PowerCube schreef op 26 maart 2017 @ 23:23:

[...]



Maar volgens mij ook om deze uitspraak: "De realiteit is dat vrouwen niet alleen maar met omzichtig “respect” behandeld willen worden door hun sexpartner; dat ze helemaal niet willen dat je hun ‘nee’, hun weerstand respecteert: de realiteit is dat vrouwen overrompeld, overheerst, ja: overmand willen worden."Dat is inderdaad de realiteit voor een groot deel van de vrouwen. Met een sekspartner, niet met een wildvreemde die ze op straat aanvalt. Ik begrijp echt niet wat hier zo schokkend aan is en ik begrijp al helemaal niet wat dit met het politieke programma van het Fvd van doen heeft. Het is niet zo dat Baudet beweert dat het legaal moet worden om vrouwen in het wilde weg te verkrachten.
quote:hollebollegijs schreef op 26 maart 2017 @ 23:41:

[...]





Ik weet niet of hij het zo gezegd heeft en zo ja en welke context maar dit is inderdaad zeer uit de jaren van de man op een voetstuk als een jagende holbewoner.

Hij heeft dit zelf geschreven in een artikel/essay.

Ik snap wel dat mensen er aanstoot aan nemen ja. Ik vind het weinig chic.



Zelf denk ik dat Baudet gigantisch door de mand gaat vallen in de Tweede Kamer. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij daar overeind gaat blijven. Ik ben heel benieuwd in ieder geval.
quote:adnama schreef op 26 maart 2017 @ 23:48:

[...]



Dat is inderdaad de realiteit voor een groot deel van de vrouwen. Met een sekspartner, niet met een wildvreemde die ze op straat aanvalt. Ik begrijp echt niet wat hier zo schokkend aan is en ik begrijp al helemaal niet wat dit met het politieke programma van het Fvd van doen heeft. Het is niet zo dat Baudet beweert dat het legaal moet worden om vrouwen in het wilde weg te verkrachten.Dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hetvrijewoord schreef op 26 maart 2017 @ 23:54:

[...]





Dit.Fijn dat je het met dit soort zaken eens bent. Toevoegingen of uitleg doe je verder niet aan?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik verwacht dat Hiddema het geen jaar volhoudt. Of dat hij meer niet dan wel aanwezig zal zijn.



Gelukkig maar, want buiten de kamer kan hij tenminste echt die arrogante drol zijn die hij is.
quote:Alixane schreef op 26 maart 2017 @ 23:57:

[...]



Fijn dat je het met dit soort zaken eens bent. Toevoegingen of uitleg doe je verder niet aan?Ik heb er geen woord aan toe te voegen, met het er volledig mee eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hetvrijewoord schreef op 27 maart 2017 @ 00:00:

[...]





Ik heb er geen woord aan toe te voegen, met ben het er volledig mee eens.Zet je autocorrect uit joh, komt zo knullig over.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 27 maart 2017 @ 01:16:

[...]



Zet je autocorrect uit joh, komt zo knullig over.
En Erik van Muiswinkel denkt ook al dat hij in het verzet zit:







Alle reacties Link kopieren
quote:PowerCube schreef op 26 maart 2017 @ 23:49:

[...]





Zelf denk ik dat Baudet gigantisch door de mand gaat vallen in de Tweede Kamer. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij daar overeind gaat blijven. Ik ben heel benieuwd in ieder geval.



Waarom zou hij het niet volhouden?

Op zich is kamerwerk niet heel ingewikkeld, het is wel ingewikkeld om het GOED te doen.

Baudet fractievoorzitter, dat vergt wel wat meer handigheid.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.




Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 27 maart 2017 @ 08:46:

En Erik van Muiswinkel denkt ook al dat hij in het verzet zit:



[img]http://forum-fok.digidip.net/visit?url= ... Fforum%2F4[/img]



Ik las z'n timeline en ben geschrokken van de zuurheid, benepenheid en het fanatisme van de man die ooit zo grappig en onbekommerd was. Jammer. Het gaat fout zodra je in termen van 'oorlog' gaat denken en spreken, en dat zie je van alle kanten afglijden momenteel.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
quote:YellowDiamond schreef op 27 maart 2017 @ 09:02:

[afbeelding]



Zou Sinterklaas hiervan op de hoogte zijn?
quote:hollebollegijs schreef op 27 maart 2017 @ 08:53:

[...]





Waarom zou hij het niet volhouden?

Op zich is kamerwerk niet heel ingewikkeld, het is wel ingewikkeld om het GOED te doen.

Baudet fractievoorzitter, dat vergt wel wat meer handigheid.Ik denk juist dat het vrij ingewikkeld is. Veel regels en procedures, veel vergaderingen over uiteenlopende complexe onderwerpen. Hij zit daar maar met een fractie van twee man. Ik vraag me af of die twee mannen met hun volgens mij grote ego's in staat zijn tot het politieke handwerk. Maar ik kan het mis hebben. De toekomst zal het uitwijzen. Ik vind het wel interessant in ieder geval.
quote:Hetvrijewoord schreef op 27 maart 2017 @ 09:09:

[...]





Zou Sinterklaas hiervan op de hoogte zijn?

Ik denk dat van Muiswinkel zo graag boete wil doen voor zijn zwarte piet verleden dat hij nu totaal aan het radicaliseren is..

Echt koekoek wát een mafkees.
quote:YellowDiamond schreef op 27 maart 2017 @ 09:11:

[...]



Ik denk dat van Muiswinkel zo graag boete wil doen voor zijn zwarte piet verleden dat hij nu totaal aan het radicaliseren is..

Echt koekoek wát een mafkees.Volgens mij heb ik hier een kennisachterstand Ik snap de tweets niet helemaal en kan ook niet vinden wat hij bedoelt met de Baudet Jugend. Heeft FvD een jongerenorganisatie? Gaat het daarover?
Alle reacties Link kopieren
Die Hiddema zit er niet meer voor het geld .
quote:ivankar schreef op 27 maart 2017 @ 09:04:

[...]





Ik las z'n timeline en ben geschrokken van de zuurheid, benepenheid en het fanatisme van de man die ooit zo grappig en onbekommerd was. Jammer. Het gaat fout zodra je in termen van 'oorlog' gaat denken en spreken, en dat zie je van alle kanten afglijden momenteel.

Die van Muiswinkel is echt volkomen van het padje af.

Van hoofdpiet tot tot extreemlinkse tweetpiet

Ik vind Baudet geen goed debater en hij roept nogal weerstand op (en wordt nu al zwaar aangevallen). Vraag me dus ook af of hij er in slaagt overeind te blijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jejoue schreef op 27 maart 2017 @ 19:09:

Ik vind Baudet geen goed debater en hij roept nogal weerstand op (en wordt nu al zwaar aangevallen). Vraag me dus ook af of hij er in slaagt overeind te blijven.Hij is ook geen goede debater, absoluut niet zelfs. Maar daar gaat het wat mij betreft althans niet om. Feit is dat steeds meer mensen, via welke partij dan ook, of welke beweging dan ook, aangeven niet blij te zijn met het Europa en het democratisch gehalte van Europa zoals het nu is. Jaren geleden was dat ook zou, en dat kwam bijvoorbeeld tot uitdrukking in de referenda die er geweest zijn, en de politiek beloofde toen meermalen het signaal serieus te nemen en er écht iets mee te doen. Maar wat is er nou concreet mee gedaan? Niks. Hooguit wat gerommel in de marge, maar over de grote lijn is er niks mee gedaan.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:PowerCube schreef op 27 maart 2017 @ 09:21:

[...]



Volgens mij heb ik hier een kennisachterstand Ik snap de tweets niet helemaal en kan ook niet vinden wat hij bedoelt met de Baudet Jugend. Heeft FvD een jongerenorganisatie? Gaat het daarover?Baudet krijgt wat hij wil, aandacht. Hysterische reactie volgt op een hysterische aluhoedjes-uitlating zoals hij deed bij P&J over "de elite die de natie zou onderwerpen aan homeopathische verdunning opdat er geen (ras)Hollander meer zou bestaan" of iets van die strekking. Mensen die publieksgeil zijn, hebben toch altijd een of meer steekjes loszitten. Niemand uitgezonderd. Allemaal sowieso kapsoneslijers. Baudet moet nu van Hiddema door 9 meters stof bijten die Baudet nooit kan rijmen met hedendaagse politiek. Arme jongen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven