De volgende stap.. or not

27-03-2017 01:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
The end
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-03-2017 10:12
Reden: op verwijderd; maatregelen genomen.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij wil het nog niet. Hou op met pushen.
Don't waste your time or time will waste you.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil niet en gebruikt zijn vader als rotsmoes. Als hij echt had gewild liet hij zich door niets tegenhouden.
Over welke cultuur hebben we het hier? Ik vind het een warrig verhaal.

Je zegt: onze ouders vinden het goed. Even verderop: ik heb het gevoel dat zijn ouders en dan met name zijn moeder je afkeurt.

Jullie mogen samen op vakantie en samen overnachten maar ook:



Met moeilijk maken bedoelt hij dat zijn vader dan bepaalde dingen voor hem doet zoals bij ons in de cultuur dus traditie is en dat zijn vader dan gemeen gaat doen etc. Wat zijn die 'bepaalde dingen' dan?



In welke cultuur is het traditie dat je vader gemeen gaat doen als je gaat trouwen of getrouwd bent? Nog nooit van gehoord.



Je hebt het steeds over 'de cultuur' en jullie tradities, daar moet je toch wat meer over vertellen want hier is voor mij iig geen touw aan vast te knopen, sorry.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het ook niet helemaal. Of helemaal niet.



Het lijkt mij tijd voor een goed serieus gesprek. Hoe zien jullie de toekomst? Wat zijn jullie wensen en verlangens? Hoe gaan jullie deze ambities waarmaken?
Alle reacties Link kopieren
Ben je binnen jouw cultuur al aan de late kant met trouwen? Is het een schande als hij niet wil?
Hakuna Matata
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet goed uitgelegd allemaal, ik ga het later op de dag vandaag opnieuw schrijven in een nieuw topic! Xx
quote:Anoniempje-1995 schreef op 27 maart 2017 @ 07:40:

Ik heb het niet goed uitgelegd allemaal, ik ga het later op de dag vandaag opnieuw schrijven in een nieuw topic! XxNee. Gewoon hier. Wijzig je OP dan ipv te wissen. Dat mag niet en kan je een ban opleveren. Kan je helemaal niks meer schrijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 27 maart 2017 @ 09:16:

[...]





Nee. Gewoon hier. Wijzig je OP dan ipv te wissen. Dat mag niet en kan je een ban opleveren. Kan je helemaal niks meer schrijven.Oh bedankt ! Ik wist dat helemaal niet.. ga het later dan hier opnieuw opzetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven