Kat mee op vakantie

25-03-2017 18:46 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
,
Wees jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 maart 2017 @ 20:50:

[...]





Hou me d'r over op. Onze kat had na haar castratie haar hechtingen opgevreten, dus moest weer worden dichtgenaaid (40 euro, katsjing!) en om herhaling te voorkomen deden we haar maar zo'n rompertje aan. Beest heeft een week boven onder dochters bed zitten bozen Ik zou je ook nooit meer aan kijken als je me een romper zou aan doen. Ik snap poes wel.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 25 maart 2017 @ 20:48:

[...]





Dat was bij ons toen onze kat gecastreerd werd.

Man had hem weggebracht en ik was hem komen redden.

Gottegot, mijn man was serieus de lul



Ik weet hoe dat voelt. Ik werd volledig genegeerd inclusief boze blikken en ze kwam alleen voor eten.
quote:Marels schreef op 25 maart 2017 @ 20:51:

[...]





Ik zou je ook nooit meer aan kijken als je me een romper zou aan doen. Ik snap poes wel.Ik ook hoor, maar tot in lengte van dagen poes a raison de 40 euro per keer dagelijks dicht laten naaien vond ik nou ook weer zoiets .
Alle reacties Link kopieren
Mijn drie perzen gingen altijd mee op vakantie. Alledrie vonden ze het gewoon leuk. Wel de reis over meerdere dagen verspreid. Het waren binnenkatten, dus ze kwamen ook in de vakantiehuizen niet buiten. En toen we gingen emigreren gingen ze ook mee. Elf uur in het vliegtuig, in de cabine. Is ook goed gegaan, maar dat vond ik wel sneu voor ze. Maar ze hebben er geen complex aan over gehouden ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven