Mode & Beauty alle pijlers

Welke pumps lopen wel lekker?

31-01-2017 07:39 101 berichten
Er zijn al oudere topics hierover, maar alle linkjes doen het niet.



Welke pumps zijn elegant en lopen echt lekker? Dus 8 uur lang op kantoor met redelijk wat loopjes.



Eisen; zwart, echt leer/suède, 5-10cm, geen of weinig plateau, geen blokhak, geen hout, elegante neus (niet te rond).

Wat een eisen haha
Alle reacties Link kopieren
quote:TinPanAlley schreef op 03 februari 2017 @ 08:51:

Ik ga echt sparen voor pumps van LK bennett. Lijkt me heerlijk om een hele middag op hakken van +9 cm te kunnen lopen. Ik voel me er ontzettend sexy en vrouwelijk op en m'n vriend vindt het prachtig



Ik vind ze ook mooi. Ze zijn ook te koop bij de Bijenkorf.

Sommige zelfs ook in de sale.
quote:TinPanAlley schreef op 03 februari 2017 @ 08:51:

Ik ga echt sparen voor pumps van LK bennett. Lijkt me heerlijk om een hele middag op hakken van +9 cm te kunnen lopen. Ik voel me er ontzettend sexy en vrouwelijk op en m'n vriend vindt het prachtig



Het zijn geen wonderpumps.

Op hakken lopen is voornamelijk oefenen en oefenen (lijden en lijden). Steeds hoger en langer.
Unisa voor mij! Lopen lekker en zien er elegant/sexy uit.



Heb ook wel eens pumps gehad van merkje onbekend (Tube oid?) en die liepen ook heerlijk.



Maar is toch ook helemaal afhankelijk van je voeten wat fijn is?
De pumps van Paul Warmer (eigen merk) lopen ook erg goed. En zijn vaak prachtig.

Ik merk wel dat kwaliteitschoenen beter lopen.

Rommel van de Bristol, Invito, Manfield of Sascha komt niet aan mijn voeten.



Ik zie ook vaak schoenen van Gabor of Ecco langskomen. Ze lopen vast erg goed, maar zijn zó ontzettend degelijk en truttig. Dat is jammer.
Tamaris en Clarks! Oh ja: Unisa. Nine West vind ik ook nog goed lopen. Inderdaad geen zooi van de goedkopere winkels, met Tamaris als uitzondering.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de pumps van Tamaris altijd fijn!
quote:Madyn schreef op 03 februari 2017 @ 17:37:

Tamaris en Clarks! Oh ja: Unisa. Nine West vind ik ook nog goed lopen. Inderdaad geen zooi van de goedkopere winkels, met Tamaris als uitzondering. Dat zegt niks hoor. Ik kan op de primarkhakken van 10cm ook dagen lopen. Nine West heeft leuke pumps. Ik heb er een aantal en eentje daarvan is al ruim 8 jaar mijn favoriet.
Alle reacties Link kopieren
Paul Green. Daar kun je dagen op lopen. Het is alleen wel goed zoeken naar een niet-truttig model.
Ik ben ook al jaren op zoek naar de pump! Helaas nog niet gevonden, ik kan er gewoon niet op lopen. En dat terwijl sandalen met 10cm naaldhak geen probleem zijn.

Het komt bij mij doordat mijn hiel wat rechter is en minder naar achteren steekt. Een pump blijft daardoor nooit goed zitten. Iemand enig idee welk merk mij dan wel goed zou kunnen zitten?
Alle reacties Link kopieren
Maripe en Paul Green
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer ook bij tamaris!
Alle reacties Link kopieren
http://www.nerogiardini.i ... an/glamour-footwear-woman

Nero Giardini.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Dit is 1 van mijn favoriete paar (Tamaris: degelijk, niet duur en ze lopen fantastisch!)

In meerdere kleuren leverbaar



http://imageshack.com/a/img921/9459/ndj8cA.jpg
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
Unisa! Pumps van Unisa zitten zo goed en blijven echt lang mooi ook
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het met unknown1985 eens, Paul Green zit geweldig. En dan het standaard model met 9,5 cm hak en mini plateau van 0,5 cm. Kan ik beurzen op draaien van 15 uur per dag, zelfs als ze nieuw zijn. Comfort van deze pumps zit er ook in dat ze iets verder doorlopen over de teen richting wreef, waardoor er meer steun is aan de voorkant van de voet.



Nu moet ik erkennen dat ze daardoor er wat minder sexy en in mijn ogen een tikje tuttig uitzien. Daarom draag ik liever mijn Peter Kaiser pumps draag, standaard model van suede met hak van lakleer. Zitten ook geweldig en lopen heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 09-09-2018 16:12
99.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij Unisa. Op dit moment 7 paar in mijn bezit. Ik kan er op rennen, heel dag op lopen en ze zijn zo mooi.

Ze blijven trouwens ook heel lang mooi.
Ik lees mee!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Peter kasiser en unisa en sommige modellen van dungelmann huismerk.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook mee.

Gabor en Clarks bevallen mij goed.



Ik heb deze in roze en zwart.



En van Gabor deze:





Ik vind ze niet tuttig, maar dat zegt misschien alles over mij
quote:swaentje71 schreef op 27 maart 2017 @ 11:05:

Ik lees ook mee.

Gabor en Clarks bevallen mij goed.



Ik heb deze in roze en zwart. [afbeelding]



En van Gabor deze:

[afbeelding]



Ik vind ze niet tuttig, maar dat zegt misschien alles over mij Die van gabor vind ik ook niet tuttig. Die andere wel
Alle reacties Link kopieren
quote:mariekekol schreef op 27 maart 2017 @ 08:19:

Inderdaad Peter kasiser en unisa en sommige modellen van dungelmann huismerk.ik ben een fervente pumpdraagster maar Peter Kaiser vind ik dus weer een drama, dat komt om dat ze mij net niet lekker passen. Is voor iedereen persoonlijk.
Ik lees ook mee. Ik heb last vast een grote teen met aan het gewricht een knobbel (tje).(daar waar de teen overgaat in de voet) Beetje artrose-achtig. Bij mij doen dus alle pumps pijn waarvan de rand daar precies overheen loopt
Alle reacties Link kopieren
Paul Green, Peter Kaiser en Eva Luna. Kan ik echt de hele dag op lopen.

Unisa Patric heb ik ook gehad. Loopt ook goed. Ik heb meerdere kleuren, maar eerlijk is eerlijk: de één loopt prima en de ander loopt voor geen meter. Die staat dus nieuwe in de kast.
Alle reacties Link kopieren
Tamaris, voor mij altijd goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven