Na HSG geen cyclus

27-03-2017 08:09 10 berichten
Ik heb 5 weken geleden een HSG gehad, en sindsdien is mijn cyclus helemaal van slag. Tenminste, ik ben nu twee weken 'overtijd' en test negatief. Maar ik ben dus ook niet ongesteld geworden.

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe lang duurde het voordat je een normale cyclus terug had?

Ik mag in de volgende ronde beginnen met IUI, dus ik zit echt op die menstruatie te wachten. Heel handig is het dus niet dat mijn cyclus van slag is
Alle reacties Link kopieren
Wat zegt je gyn?
Nou ik ga straks even bellen. Ik heb gisterochtend nog getest, negatief, en wilde dan dus nu bellen
Alle reacties Link kopieren
Was je hiervoor wel regelmatig? In principe heeft een HSG geen invloed op je cyclus, maar het kan altijd een keer van de leg zijn natuurlijk. Ik zou inderdaad gewoon even bellen.
Uhm... stuff... and things
Nou dat precies is me net uitgelegd. De HSG heeft geen invloed op de cyclus. Het is dus een raadsel waarom ik dan niet ongesteld ben geworden.

Morgenmiddag mag ik voor een gesprek en een echo komen, hopelijk word er dan meer duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je langs mag komen! Het is natuurlijk ontzettend irritant dat je niet ongesteld wordt vlak voordat je met IUI kan beginnen. Hopelijk wordt er morgen inderdaad meer duidelijk!
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
En heb je al meer duidelijkheid?
Ja, gister een echo gehad en het leek erop dat ik net m'n eisprong heb gehad. Cyclus is er dus toch even door van slag geraakt blijkbaar.

Als ik over twee weken niet ongesteld word en negatief test dan moet ik bellen.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte ermee!
Dank je wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven