Entertainment alle pijlers

Boer Zoekt Vrouw 2017

18-03-2017 18:08 3048 berichten
Welkom, hier boeren we weer verder en genieten we van verse kalverliefdes



Liever geen spoilers
quote:landylover schreef op 27 maart 2017 @ 00:20:

Zo, ik ben weer ff verder, maar die David begint mijn strot uit te hangen. Iedereen hier vindt hem een gave gast. Maar; echt echt waar, ik vind 'm echt echt waar, een klojo eerste klas. Want echt echt waar, jullie zijn super, echt super, allemaal, en dat zegt hij dus tegen iedereeen, (maneger) dus , nee echt jullie zijn echt super, echt echt waar , nee echt waar, enz.

Sussie; run!Ik vind david ook al vanaf het begin een over het paard (!) getilde glijer.
Alle reacties Link kopieren
Die Mara is toch ook wel bleu. Op mijn 23e was ik al liftend/interraillend half europa doorgeweest, had al een blauwe maandag samengewoond, klaar met mijn eerste studie.

Zij woont nog gezellig met paps en mams, ze komt zo initiatiefloos over...Dan zit je inderdaad op een gegeven moment wel met de bek vol tanden, omdat je niets te melden hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Case-je schreef op 27 maart 2017 @ 08:16:

[...]





Dank voor de 'vertaling'!



Van alle mannen is deze dus de meest oninteressante.

Dat hij er goed uitziet, is in zijn geval misschien eerder lastig dan prettig voor hem. Door zijn uiterlijk krijg je een bepaalde verwachting, die hij absoluut niet waar kan maken met zijn gemompel en onzekerheid.Nou inderdaad. Dan heeft Herman nog wel meer praatjes.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:mdh schreef op 26 maart 2017 @ 23:48:

De samenzang vd dames is tenenkrommend, tijd dat Herman gaat kiezen.

De samenzang van gisteren was van Anne en het zusje van Herman.

Herman was op dat moment buiten met Fleur 'iets met gras' aan het doen.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Waarom mag David geen alcohol? Beide meiden zeiden daar iets over toen hij bij het vuurtje en de marshmallows een beker drank nam?

''Maar dat mag jij toch helemaal niet?"

Heb ik daar iets over gemist?
Alle reacties Link kopieren
En wat zit die Annekim vreselijk interessant te doen met die vrienden van Marc zeg..
Moest ie nog rijden misschien? Ik begreep m ook niet helemaal.
Wie praatte er zo heeeel vreemd Brits-Engels? Was dat een van die vrienden van Marc?



Anke zat ook wel een beetje te zeuren hoor op die steen. Ja, we zijn allemaal wel eens tegen een deurpost aangelopen (dit is een metafoor). Het is niet dat je dat op voorhand kan uitsluiten door erover te praten met je crush. Ik denk dat Marc daarom begon over dat armbandje, hij was dat gezemel ook zat.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 27 maart 2017 @ 09:35:

Wie praatte er zo heeeel vreemd Brits-Engels? Was dat een van die vrienden van Marc?



Anke zat ook wel een beetje te zeuren hoor op die steen. Ja, we zijn allemaal wel eens tegen een deurpost aangelopen (dit is een metafoor). Het is niet dat je dat op voorhand kan uitsluiten door erover te praten met je crush. Ik denk dat Marc daarom begon over dat armbandje, hij was dat gezemel ook zat.Annekim had een accent dat een rare mix was van Brits en Australisch
Alle reacties Link kopieren
quote:inky12345 schreef op 27 maart 2017 @ 09:27:

Waarom mag David geen alcohol? Beide meiden zeiden daar iets over toen hij bij het vuurtje en de marshmallows een beker drank nam?

''Maar dat mag jij toch helemaal niet?"

Heb ik daar iets over gemist?Niks gemist. Maar ik dacht dat hij misschien medicatie neemt waarbij je geen alcohol mag. Hij schaamde zich namelijk zo met de camera erbij.
Alle reacties Link kopieren
quote:inky12345 schreef op 27 maart 2017 @ 09:27:

Waarom mag David geen alcohol? Beide meiden zeiden daar iets over toen hij bij het vuurtje en de marshmallows een beker drank nam?

''Maar dat mag jij toch helemaal niet?"

Heb ik daar iets over gemist?Volgens mij inderdaad omdat hij nog moest rijden. Vandaar dat hij zei: ahh eentje kan wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 27 maart 2017 @ 10:04:

[...]





Annekim had een accent dat een rare mix was van Brits en AustralischTenenkrommend. Ik heb weggezapt. Kon haar niet aanhoren hoe ze daar deed.
Oh, ik heb een hele andere aflevering zitten kijken geloof ik.

Ik vond het een heerlijke aflevering. Wat is er mis met Olke? Pakt er eindelijk eens iemand uit, is het weer niet goed! De beste man trekt zijn complete boeren-trucendoos open! ik zat juichend op de bank: YES OLKE!!! Een lieverd vind ik het.

En hij deed duidelijk zijn best.



Ik geniet ook dit seizoen van Herman. Ténenkrommende tv, en dat is natuurlijk heerlijk



Maar wtf is er aan de hand met al die mannen die op zoek zijn naar hun moeder? Herman stuurt alle nog enigzins aantrekkelijke dames naar huis en gaat voor mama 2.0 en zusje 2.0 (ik zag serieus geen verschil tijdens de muzikale kweel sessie) en David roept uitgelaten uit dat Mara een kopie van zijn moeder is en dat hij dat heerlijk vindt. HALLOO? Ben ik de enige die dit creepy vind?
Jullie zijn je er toch wel van bewust dat jullie élk seizoen zeggen dat dit 'het saaiste seizoen ooit' is hè? Toch??



Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 27 maart 2017 @ 10:05:

[...]





Volgens mij inderdaad omdat hij nog moest rijden. Vandaar dat hij zei: ahh eentje kan wel.

Daar moet je nog voorzichtig mee zijn. De regels zijn in Roemenië strenger dan in NL.

"Belangrijke informatie voor reizigers in Roemenië. [...] Er geldt een absoluut alcoholverbod: u dient zich te onthouden van het drinken van alcohol als u gaat rijden."
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Marc zijn eerste taal is dus niet Nederlands. Af en toe moet je wat hij zegt even vertalen naar het Engels.



Hij bedoelde waarschijnlijk met lichamelijk anders, fysiek anderes; dat de ene een stuk sportiever en avontuurlijker is dan de ander.



En die vrienden spraken geen Queen's English maar Zuid Afrikaans Engels
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik vond het best een leuke aflevering, ook een saaie muts hier dus.



Olke wat gekunsteld, het leek heel tegennatuurlijk voor hem om zo flirterig te doen. Ik vraag me ook af wat zijn ex hiervan vindt. Bij haar kon hij het niet opbrengen.



Riks blijf ik een terriër vinden: ik vermoed een opvliegend karakter. Niet heel prettig. Marit kan daar het best mee omgaan denk ik.



Marc is gewoon saai. Annekim zal het wel worden, al zie ik geen langdurige relatie in het verschiet.



Herman is de dames inderdaad aan het uitspelen. Hij zal wel voor Anne gaan, aangezien zij zich praktisch aan zijn voeten werpt.



En David heb ik wel een zwak voor, vind ik een guitige blik hebben. Leuke vent. Ik vind de dames die hij bij zich heeft alleen wat zwaar op de hand. Ik weet niet hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Alle reacties Link kopieren
Als Olke Alberdien maar niet kiest, dan ga ik huilen.
David geeft beide dames de indruk dat hij voor ze kiest. Dat deed hij bij Jolien ook. Vind ik niet helemaal eerlijk. Of eigenlijk helemaal niet.

Ik denk dat hij Susanne kiest. Past ook beter bij hem.



Die Annekim wordt met de aflevering irritanter. Wat vindt ze zichzelf geweldig. Toch denk ik dat Marc voor haar kiest.



Olke die hand in hand liep met allebei de dames. Ik zou me daar heel ongemakkelijk bij voelen. Hij gaat uiteindelijk voor Sandra.



Ik dacht dar Riks al gevoelens had voor Marit. Niet dus..... Het lijkt me toch niet dat hij voor Eline kiest????!!!!!!



En Herman.... Ik zeg nog steeds Fleur.
Alle reacties Link kopieren
quote:hamerhaai schreef op 27 maart 2017 @ 10:50:

Marc zijn eerste taal is dus niet Nederlands. Af en toe moet je wat hij zegt even vertalen naar het Engels.



Hij bedoelde waarschijnlijk met lichamelijk anders, fysiek anderes; dat de ene een stuk sportiever en avontuurlijker is dan de ander.



En die vrienden spraken geen Queen's English maar Zuid Afrikaans EngelsDie vrienden misschien wel (die heb ik niet bewust horen praten), maar wat Annekim sprak was geen Zuid Afrikaans accent.
quote:DeKenau schreef op 27 maart 2017 @ 10:36:

Jullie zijn je er toch wel van bewust dat jullie élk seizoen zeggen dat dit 'het saaiste seizoen ooit' is hè? Toch??







. Het wordt elk seizoen saaier dus.



Hier lezen is leuker dan naar bzv kijken. Volgende keer hoop ik weer op Nederlandse boeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:_melon schreef op 27 maart 2017 @ 10:59:

Als Olke Alberdien maar niet kiest, dan ga ik huilen.Qua simpelheid past ze wel goed bij hem.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de kinderen van Riks een grote rol gaan spelen in zijn keuze, en dan heb je best kans dat Eline beter 'uit de bus' gaat komen.

Marit lijkt me een type dat 'populair' gaat doen, terwijl ik van Eline verwacht dat ze gewoon zal zijn zoals ze nu ook is; rustig en op de achtergrond.



Maar misschien heb ik wel totáál mis hoor!



Is het alweer zondag?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dat Olke zijn hand heel ongemakkelijk hield in die van Alberdien. Ik vind haar niet leuk en i.d.d. ook een beetje smoezelig uitzien met d'r pluizige haar en ze is te wanhopig. Sandra verzorgt zichzelf meer en dat is denk ik wat hij fijn vind, een trofee aan zijn zijde.



Ik ben zeer benieuwd wie Herman gaat kiezen, ik dacht dat hij tegen een van de dames zei dat hij verliefd was, maar ik kan die dames niet uit elkaar houden.



Riks is denk ik het meest geïnteresseerd in Eline omdat zij onfeilbaar voor hem is, maar ik vrees voor hem dat zij niet wil, en dat hij daarom alleen overblijft.



Susanne vind ik beter bij David passen, qua leeftijd i.i.g. en ik vind het wel een afknapper dat hij ook van die jonge meisjes had uitgegekozen, Mara die een stuk jonger is (en dan Susanne natuurlijk ook) en hij had er ook een van 19 uitgekozen, dat vind ik best vreemd voor iemand die zelf 30 plus is.



Vorige week dacht ik dat Marc Anke minder leuk vond, ik heb nu werklijk geen idee wie van de dames hij leuker vink gok op Annekim.
Alle reacties Link kopieren
quote:fietsertje schreef op 27 maart 2017 @ 08:33:

Die Mara is toch ook wel bleu. Op mijn 23e was ik al liftend/interraillend half europa doorgeweest, had al een blauwe maandag samengewoond, klaar met mijn eerste studie.

Zij woont nog gezellig met paps en mams, ze komt zo initiatiefloos over...Dan zit je inderdaad op een gegeven moment wel met de bek vol tanden, omdat je niets te melden hebt.Haha, ik was op mijn 23e al 6 jaar moeder uit eigen vrije wil/keuze
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven