Entertainment alle pijlers

The walking dead Rise up

13-02-2017 19:35 3009 berichten
Bedankt Liadan en Cherokeerose, voor dit prachtige eerbetoon voor de leukste fanclub met de allerleukste fandames!





Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose

Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best



En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan





Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.

Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.





Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!



N.B



Voor de Lurkers en Newbies :





De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:



Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).



Linkje naar Hot diggity dog
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 26 maart 2017 @ 20:00:

Kan aan mij liggen of Kodi....



Maar ik had mijzelf dus net gespoilerd en dat was van een aflevering van vorige week. Dus het klopt dan toch?Ik heb even gekeken en bij mij staan er na Say Yes wel twee afleveringen op. De titel van de aflevering van morgen staat er ook al bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:MacTrees schreef op 26 maart 2017 @ 20:04:

Even een hersenspinseltje wat ik wil delen! Wat als het nou niet Dwight is...Daryl is het zeker niet. Wat als het nu Jesus is die de dames gevolgd is. Gaat hij de hero uithangen? Ik heb er werkelijk een nacht van wakker gelegen.



Maar goed. Mijn hersens werken niet meer zo goed. Erg druk gewest. Op en neer naar Groningen naar mijn zusje. Geprobeerd onze vakantie om te boeken van Turkije naar een land zonder zo'n figuur als Erdogan. Niet gelukt maar goed. Verder veeel gewerkt. Erg veel!



Maar goed...ben erg benieuwd naar morgen!Jammer! Dus toch maar gaan dan? Wanneer ga je?
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 26 maart 2017 @ 19:47:

Andrea had zeker gelijk dat ze niet opgescheept wilde worden met het 'vrouwenwerk'. Maar vervolgens weigerde ze alles. En lekker schieten kon ze ook niet.

Ze had mazzel dat Daryl eigenlijk een softie is.Ja precies en ze zat daar alleen maar (nu heb ik het even over the farm uiteraard). Dat was ook echt de enige taak die ze wilde doen, terwijl de rest ook nog andere klussen voor hun rekening namen.
Uhm... stuff... and things
quote:Liadan schreef op 26 maart 2017 @ 19:06:

Ik zag 'm voorbij komen op FB omdat jij erop gereageerd had, mamsvan.



[afbeelding]



Wat vinden jullie? Voor mij is het Andrea.



Lori heeft nooit echt zo op mijn zenuwen gewerkt als bij andere mensen blijkbaar wel het geval was. Sasha ook niet zo. Rosita vond ik weliswaar wel wat irritant dit seizoen, maar lang niet zo erg als Andrea.Mag ik ze alle 4 kiezen en Beth nog toevoegen?

Alle reacties Link kopieren
Arme MM, word Beth weer afgezeken....
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu je verhaal over de conventie pas Liadan, klinkt echt heel leuk! Ik wil de volgende keer ook wel gaan, ik mis conventie's.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:kruidentheetje schreef op 26 maart 2017 @ 19:27:

Voor mij absoluut Andrea! De rest was soms wat vervelend, maar ze werk(t)en niet op mijn zenuwen.

Waarom Andrea wel? Nou;

-ze zeurde continu over een wapen

-ze wilde alleen maar op wacht staan. Nou stoer hoor.

-ze schoot Daryl bijna dood

-ze joeg Dale bijna de dood in

-ze geilde op de governor en was te schijterig om hem dood te maken toen ze de kans had

-ze voelde zich verschrikkelijk belangrijk enz.enz.enz. Ik geloof niet dat er ook maar iets was wat ik leuk aan haar vond.



+1

Andrea wint het bij mij ook van Lori.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Andrea gaat eenzaam aan kop met 6 stemmen.
quote:Liadan schreef op 26 maart 2017 @ 20:11:

[...]





Ik heb even gekeken en bij mij staan er na Say Yes wel twee afleveringen op. De titel van de aflevering van morgen staat er ook al bij.



Thanks voor het kijken!



Dan red ik het niet om morgen mee te kijken denk ik Moet nog wat werk verzetten en de TD kijken. Season finale moet lukken!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 26 maart 2017 @ 20:12:

[...]





Jammer! Dus toch maar gaan dan? Wanneer ga je? Wij gaan zondag 23 april. Voor 8 dagen naar Izmir. Zal wel meevallen.......hoop ik!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Oh muk....heb ik net een pan gekocht op vakantieveilingen wat helemaal niet de bedoeling was. Ik vond het bieden zo leuk maar werd de gods ganse tijd overboden in de laatste paar seconden. Dat ging dan om kussens en dekbedovertrek en die kan ik heel goed gebruiken. Maar niet die stomme pan! Ik dacht leuk! Doe eens een bod. Zit ik daar 2 minuten naar dat scherm te turen en nee hoor...niemand die nog eens bied. Ben ik een elektische braadpan (ja hoor) rijker.



Maar goed. Andrea wint. Dacht ik al! He. Love star!!! Heb je gelezen. Was weer leuk!!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
quote:MacTrees schreef op 26 maart 2017 @ 20:04:

Even een hersenspinseltje wat ik wil delen! Wat als het nou niet Dwight is...Daryl is het zeker niet. Wat als het nu Jesus is die de dames gevolgd is. Gaat hij de hero uithangen? Ik heb er werkelijk een nacht van wakker gelegen.



Maar goed. Mijn hersens werken niet meer zo goed. Erg druk gewest. Op en neer naar Groningen naar mijn zusje. Geprobeerd onze vakantie om te boeken van Turkije naar een land zonder zo'n figuur als Erdogan. Niet gelukt maar goed. Verder veeel gewerkt. Erg veel!



Maar goed...ben erg benieuwd naar morgen!Maar Jesus heeft toch geen kruisboog?
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf bij dwight



Ik had op fb LORI gezegd maar ik ga ook voor Andrea nu,

Ik was verblind door comic andrea, die is wel leuk

Ik heb sowieso een omzwaai gemaakt, ik vind nu ook carl en enid oké

Tijdens mijn marathon vond ik zelfs Lori niet heel irritant

Beth veranderd niet, dat was een kreng,



En o de love aflevering van Richonne vond mijn vriend ook niks, hij is nu bij de morgan en carol afl, en vraagt zich af waar de meloen is,



Hij moet nog 15 min (is gestopt met kijken)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 26 maart 2017 @ 19:55:

[...]





[...]





Zo, ik geloof dat ik nog leef Is ondertussen 2 weken geleden

Ik geloof goed.....Afwisselend met minder goed doordat ik het zo druk heb Ik moet echt even mijn leven structureren. Ik loop achter met jullie en Twd en daar baal ik echt van. Elke maandag kan ik niet meekijken, want ik ben EN nog niet bij met kijken en ook niet bij gelezen. Ben weer zo'n autist dat ik dat niet trek



Jullie zijn gezellig met elkaar Wat een fijn cluppie hebben we hier zo



Hmmm ja, kan me voorstellen dat dat nog een beetje chaotisch en wennen is. Fijn dat het verder goed gaat!

Het is jammer dat je achterloopt, maar ach, er zijn belangrijkere dingen in de wereld en je laat je tenminste weer even zien. Rustig aan doen hé!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 26 maart 2017 @ 22:19:

[...]



Maar Jesus heeft toch geen kruisboog?Ja maar is dat echt een kruisboog wat hij bij zich heeft??? Ben zo benieuwd. Nog 1 dag!!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
@Liadan

Ik weet al wat het probleem was Ik had niet verder naar beneden gescrold
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 26 maart 2017 @ 22:58:

@Liadan

Ik weet al wat het probleem was Ik had niet verder naar beneden gescrold
quote:Lovestar schreef op 26 maart 2017 @ 19:36:

[...]





Ik wel. Een supermarktketen in het Hoge Noorden (aka buitenland )
'Bury me here'



Zo, geïnstalleerd met hapjes (droge worst!) ga ik ervoor zitten



Wat slim en grappig van Carol

Oh neee................Ze weet het Daarom vraagt ze het aan Morgan. Die vertelt het (toch toch??) Niet.....zucht. Mooi dialoog tussen hun.



Dat knulletje is zo lief en schattig, wat een droppie



Ze is bang voor Shiva. Zo'n droog, zweverig gesprek ook



Ah wat lief dat ie wat meenam voor Morgan. En iemand vindt iemand leuheuk! Schattig.



Wauw, ze hebben meloenen

Jerry en de cobbler LOL



Ligt het aan mij of is het sloom? Er gebeurd nog niet zoveel.....

Don't interrupt the king

Jerry



Die gast is zo grappig Dat gezicht van hem haha. Praat zo droog.



Jeetje, gaat dit alleen maar om meloenen? Wat een zeikerd.



Oh jee.......Dat is niet goed natuurlijk. Arme jongen.

Jep, slagader geraakt. Arme jongen

Oh jee.......Morgan gaat weet door het lint. Als dit maar goed gaat....



Richard huilt lelijk.

Oh jee......Dit pakt slecht uit voor Richard.

Het was Richard natuurlijk die de meloen foetsie gemaakt heeft. Volgens mij zagen we dat ook in het begin.

Oh jee.....Morgan toch door het lint. Dit lijkt mij verschrikkelijk voor Ezekiel en de anderen om dit toe te zien. Wtf is happening denken ze.

Morgan is best eng eigenlijk.



Die Savior-gast schrok van Morgan......

En Morgan ziet er scary uit.......

Duane.....Morgan is van zijn padje af. Dit gaat niet goed......



What happend to you? Killed Richard. Normaalste zaak van de wereld Uitleg, ook heel normaal. En dan vervolgens wilt ie eerlijk zijn? Snapt iemand hem nog?



We have to get ready Eindelijk!

But not today, voor mij goed genoeg. Eventjes nog even rust en normaal.



Jeetje, wat een walgelijk blij einde en muziek.



Zal Morgen een punt aan zijn stok maken?



*the end*



Wat een saaie aflevering
Alle reacties Link kopieren
Een saaie aflevering
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Lovestar, weer genoten van je lovestar. Ik ben ook team magneet, if You catch my drift ;)



Woooooow vanavond twd kijken! Op zoek naar gezonde snacks!
You like icecream? We have icecream.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog niet gekeken! Wat een drama met die klok. 6 uur voelt nog als 5 uur en 7 uur uit bed was eigenlijk ook nog te vroeg Dus vandaag Facebook en Tumblr vermijden en vanmiddag kijken. Ik ben zo benieuwd, heb er zin in!
Wow. I wish I could speak whale.
quote:Dory_1 schreef op 27 maart 2017 @ 08:38:

Ik heb ook nog niet gekeken! Wat een drama met die klok. 6 uur voelt nog als 5 uur en 7 uur uit bed was eigenlijk ook nog te vroeg Dus vandaag Facebook en Tumblr vermijden en vanmiddag kijken. Ik ben zo benieuwd, heb er zin in!

Ow nergens last van. Ik deed de kids vanaf vorige week elke keer een paar dagen een kwartier eerder op bed. Dus maandag kwart voor 7 (normaal gaan ze 7 uur), dinsdag half 7, woensdag en donderdag kwart over 6 en vrijdag en zaterdag 6 uur. Daardoor aten we ook eerder en word je ook steeds iets eerder wakker dus ging nergens last van. Desalniettemin mogen ze dat uur wat mij betreft afschaffen!



Ben ook benieuwd naar vanavond. Was het toch dwight? Gaat Sasha haar dood tegemoet? Trekken carol en the kingdom ten strijde? Gaan we eindelijk zien dat Rick oceanside ontdekt? Duikt heath nu ook eens op? Of bewaren ze hem voor de SF of juist de opening van het nieuwe seizoen met een teaser aan het eind van de SF.

Genoeg vragen!
Alle reacties Link kopieren
Waaaaaat! Hoe vond je dat een saaie aflevering Lovestar?



En goedemorgen! Wij gaan vanavond na het avondeten weer kijken. Ik ben benieuwd!

Ik heb trouwens Outlander (e-book) gekocht, woopwoop. Maar nog een tijdje geen tijd om te lezen.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ik ben inmiddels 'under the dome' aan t lezen en 'the hobbit'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven