Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
Spuit elf komt hier ook aanzetten, maar ik heb ein-de-lijk mijn eerste pokemonbaby! (Magby)

Verder nog een Ekans en Ponyta uit mijn eieren kunnen halen (die had ik nog niet) met wat gen1 grut waar ik niks aan heb. Whooper en Geodude kunnen evolueren in iets nieuws dat ik ook nog niet had.



Verder zag ik nog een Chikorita, Octillery en een Shuckle in mijn sightings, maar toen ik op de desbetreffende plek stond deed mijn GPS raar en vond dat ik twintig meter verderop stond. Wat ik ook deed, ik kwam maar niet in de buurt van die Pokestops... zwaar frustrerend, zeker omdat ik ze nog moet hebben

Hoe jullie die grote hoeveelheid Totodiles en Cyndaquils vinden... Ik ben er nog nooit eentje tegengekomen
Alle reacties Link kopieren
Wobuffet is leuk, bestaat in mannelijke en vrouwelijke variant. Die laatste heeft lippenstift
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Totodile heeft zoon 1x voor mij gevangen met een cp van 20 ofzo. Verder nooit meer, zelfs niet bij dit event
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 26 maart 2017 @ 17:51:

Wobuffet is leuk, bestaat in mannelijke en vrouwelijke variant. Die laatste heeft lippenstift Ik heb mannen, met ogen op hun staart
Werelds gespeeld vandaag. Niet echt iets bijzonders gevangen maar op de 19.000.000 uitgekomen. Nog anderhalve week tot level 40
Zo'n dag dat je niks mist en zelfs met een rooie bal een 1500 cp blowjob sorry qwilfish pakt. En dat in de zon en donker als ik ben mijn harses verbrandt...
Man zit met een gebroken schouderkom thuis (links gelukkig) de kinders doen hun eigen ding en moeders 'moest even'....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vannacht gedroomd over een nest gyarados, dat ik erop zat... die dingen bleven komen, en vanmorgen werd ik ziek wakker... was dus echt aan het hallucineren... Hahahaha...

Rest van de dag maar op bed gelegen en niet onverdienstelijk wat Magikarp en een qwillfish gevangen
Wat ben ik blij met het heerlijke warme zonnige weer! Vanmiddag lekker in een park gezeten met vrienden en hun kinderen. Kleedje mee en eten en drinken. Zelf m'n eerste Shuckle gevangen en het zoontje van vriendin vervolgens nog 18 (die had je nog niet hè? Nu heb ik er heel veel voor je gevangen! ). Verder had ik dit weekend genoeg gelopen en gespaard om Slugma te evolueren naar Magcargo; Snubbull naar Granbull en Onyx naar Steelix en kwam er een tweede Tyrogue uit m'n ei en heb ik nu ook Hitmontop. Dank aan de muts en het universum! In totaal nu 215 verschillenden .



Peach, cool zo'n shiny!



Himalaya, wat stom van je eieren! Je kunt nu wel zien waar en wanneer je een ei hebt gekregen. Niet dat dat nu veel zegt over wat eruit komt, maar tijdens een actieperiode wel leuk om te weten als de kans op een bepaalde soort groter is.



Ik had ook op meer Totodiles gehoopt tijdens dit event. Jammer hoor! Aan de andere kant vind ik het wel jammer dat je nu zo over de Omanytes struikelt overal. Ik heb zo m'n best moeten doen voor Omastar en nu kan ik er nog 4 bij maken...



Orangetree, wow level 40 al bijna! Beterschap voor je man.
Alle reacties Link kopieren
Hier zit nu heel af en toe een omanyte, blijft een zeldzaam ding.

Ik zit bijna alweer op de helft van de volgende gyarados, ondanks dat ik nr. 2 steeds aan het uppen ben (ik kom wat stardust tekort )
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 26 maart 2017 @ 19:24:

Hier zit nu heel af en toe een omanyte, blijft een zeldzaam ding.





50 gezien, 43 gevangen.. wat verschilt het toch per regio hè?

Gisteren nog een paar gezien, maar omdat ik er al zo veel heb en ook de evolved versie, heb ik ze niet eens gevangen. Ik duw ze jouw kant wel op, maar ze gaan niet zo snel
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Waar kan ik zien waar mijn eieren vandaan komen Gifgfoen?

Dat kun je toch alleen maar zien als het beest uit het ei is?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als je op een ei klikt, staat er nu onder: plaats, provincie en de datum. Alleen zie ik nu dat de datum voor al m'n eieren 15 mei 2016 is . Maar wel verschillende plaatsen dus dat zal wel kloppen.
Serieus? Hier is Omanyte een zeldzaamheid. Althans, ik heb er nog vrij weinig van gezien tijdens dit event.

Wel een overkill aan Marills en Staryu's
Omanyte: seen 63 en caught 58... In minder dan een kwartier van het station naar huis wandelen, heb ik er vanmiddag 2 gevangen, zie ik. Staryu zie ik hier niet zoveel. Maar die vind ik stom dus die vang ik niet eens .
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 26 maart 2017 @ 19:43:

Waar kan ik zien waar mijn eieren vandaan komen Gifgfoen?

Dat kun je toch alleen maar zien als het beest uit het ei is?Sinds de laatste update zie je dat als je op het ei klikt, maar voor de datum moeten ze nog wel een minor text fix doen
Alle reacties Link kopieren
quote:gifgroen schreef op 26 maart 2017 @ 19:57:

Als je op een ei klikt, staat er nu onder: plaats, provincie en de datum. Alleen zie ik nu dat de datum voor al m'n eieren 15 mei 2016 is . Maar wel verschillende plaatsen dus dat zal wel kloppen.



Ik had de update nog niet gedaan, nu wel

Inderdaad nu een aanduiding van de plaats, maar hier ook 15 mei 2016.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Handig van die eierdatum, maar jammer dat het nog niet werkt.

Heb het weekend veel eieren gehatched (gewandeld en hard gelopen): magnamite, tangela, natu, krabby, gligar en phanpy. Niets nieuws snik. Kon wel phanpy evolven. Heb trouwens ruim 70 evolves klaar staan. Hoop op event met pasen. Zo niet dan ruim ik ze op met een lucky egg. Bij level 30 heb ik er paar gekregen. Net als incubators. Die zet ik nu ruimharig in. Heb illusie dat je mischien nu makkelijker lapras in ei vind. De lapras in het wild heb ik nog niet gespot. Snik.

Vanmiddag wel een kwartier in twee gyms gezeten. Werden er naar kwartier al weer uitgeknikkerd terwijl we er toch 1 opgehoogd hadden naar level 7. De blauwe maffia kwam weer langs.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens het idee dat pokemon go sinds de update wat trager is. Duurt lang voordat je je "buit" bij een stop ziet bijvoorbeeld, reageert wat trager op aantikken van bepaalde pokemon. Telefoon liep vast bij het vechten in de gym.

Ervaren jullie dit ook?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om via deze weg up-to-date te blijven! Dank voor de tips over de eieren. Wie weet kan ik daar nog eens mijn voordeel mee doen.



Iemand een plek waar de starters te vinden zijn? Ik heb nu 1 totodile en 1 cyndaquil . Lijkt me leuk om daar de evoluties ook van te hebben maar ja, charmander heeft ook een half jaar geduurd, dus ik geef de hoop nog niet op.



Hier zitten eigenlijk alleen magicarps en woopers veel. We hoopten gisteren dus op bovenstaande starters in een zeer pokemonrijk/waterrijk park. Helaas ook daar veel wooper en magicarps gevangen. Nog geen gele, helaas....



Jullie noemen nog heel veel namen die ik nog niet ken, dus ik heb altijd nog de hoop dat die naar het zuiden afzakken. Kom maar op met die wobuffet, phanpy, gligar Ik heb nog 7 pokemon nodig voor het mooie ronde getal van 200.



Ik vraag me wel af: als je in level 30 zit, wat is dan nog het nut van veel punten halen? Ik zie, als ik even spiek op internet, geen voordelen van het behalen van level 31 en hoger en het kost heel veel punten/ lucky eggs. Ik doe het niet meer, evolven met lucky egg, want een hoger level levert me niets op, denk ik. Of mis ik iets?
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Alleen in gyms levert het nog wel wat op: zoontje (level 30) bungelt met zijn pokemons meestal ergens aan de staart van de echt hoge torens en wordt er ook snel weer uit gegooid. Mijn -voor heel veel candies en stardust- verder opgehoogde pokemons zitten meestal veel hoger en blijven ook langer zitten.





De overgang naar zomertijd ging hier vanmorgen soepel. Zo soepel dat de kinderen er nog een heel lucky egg doorheen konden jassen voor ze naar school moesten
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 26 maart 2017 @ 23:06:

Ik heb trouwens het idee dat pokemon go sinds de update wat trager is. Duurt lang voordat je je "buit" bij een stop ziet bijvoorbeeld, reageert wat trager op aantikken van bepaalde pokemon. Telefoon liep vast bij het vechten in de gym.

Ervaren jullie dit ook?Ik heb het vooral bij Pokestops. Die blijven blauw als ik draai en na een paar keer zegt tie try again en als ik dan in mijn logboek kijk zie ik wel dat ik items heb gekregen en als ik dan terug ga naar het begin scherm is hij ineens wel paars. Heel irritant!
Alle reacties Link kopieren
quote:Asphyxiated schreef op 26 maart 2017 @ 19:59:

Serieus? Hier is Omanyte een zeldzaamheid. Althans, ik heb er nog vrij weinig van gezien tijdens dit event.

Wel een overkill aan Marills en Staryu'sIk struikel ongeveer over de Omanytes hier. Sinds het event dan he, want daarvoor zag ik ze amper. Dus ik wacht nu braaf op een goed moment dat ik hem kan evolueren
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 26 maart 2017 @ 23:06:

Ik heb trouwens het idee dat pokemon go sinds de update wat trager is. Duurt lang voordat je je "buit" bij een stop ziet bijvoorbeeld, reageert wat trager op aantikken van bepaalde pokemon. Telefoon liep vast bij het vechten in de gym.

Ervaren jullie dit ook?



Wij vinden hem ook traag sinds de update duurt lang voor de pokestops laden en je kan draaien en je items krijgt! Vechten heb ik nog niet gedaan sinds de update!



Ben gister wel naar level 29 gegaan:) en heb 3 special items waar ik momenteel niks mee kan.

Dragon scale voor kingdra heb ik al gedaan en kan niet nodig een keer , metal coat heb ik onix al mee gedaan voor steelix maar nog niet genoeg candy voor scyter en een sunstone maar van odish en sunkern nog niet genoeg candy!

Enige wat ik zou kunnen gebruiken nu is kingsrock slowking heb ik al maar politoad nog niet . Porygon heb ik ook nog lang niet genoeg candy voor.



Wel had ik nog dratini uit mijn 10k ei dus dragonite komt eindelijk dichtbij en als ik die kan maken hoef ik van gen1 alleen nog muk en tangela geloof ik (en de regionale en legendarische natuurlijk)
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook meeschrijven? Ik lees al regelmatig mee (bedankt voor alle goede tips!), maar vond mezelf nog niet hoog genoeg om mee te 'mogen' schrijven met jullie. Maar nu ik level 20 heb gehaald durf ik het wel te vragen .



Van de zomer begonnen met de kinderen, maar in het najaar na de zoveelste update besloot mijn telefoon het niet meer aan te kunnen (volgens de playstore kon het ook al niet). Grrr...... eind december daarom opnieuw begonnen op telefoon van man (ben dus heel blij als hij thuis is), voornamelijk omdat ik ziek ben en dit een mooie manier is om toch wat te bewegen (wandelen om het wandelen vind ik saai en om nou een hond aan te gaan schaffen voor het wandelen gaat me ook wat te ver).



Maar wilde toch even ergens heel blij roepen dat ik vandaag mijn eerste special item binnen heb! Helaas een sun stone waar we niks mee kunnen ivm gebrek aan candy, maar toch...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven