Zomerliefhebbers schrijven verder

25-07-2016 09:47 3304 berichten
Omdat het oude topic vol is, hier een nieuwe. Schrijf gezellig mee over de fijne kanten van de zomer en de nare kanten van de winter. De zomerse temperatuur en de zon maken mij vrolijk. De kou en regen, als het te lang aanhoudt, daar wordt ik echt somber van.



Kom hier fijn kletsen en zeuren over de fijne zomers en de vervelende winters.
Alle reacties Link kopieren
Hele middag in de tuin in de zon gezeten! Heerlijk
Er stond hier behoorlijk wat wind en daarmee was het te koud om lekker buiten te kunnen zitten. Maar wat word ik blij van alle bloemen en bloesem, zo mooi!
Alle reacties Link kopieren
quote:reisa1978 schreef op 25 maart 2017 @ 20:07:

Er stond hier behoorlijk wat wind en daarmee Was het te koud om lekker buiten te kunnen zitten. Maar wat wordt ik blij van alle bloemen en bloesem, zo mooi!

Koud ook hier met die wind maar wel genieten van de zon, al dat ontluikend groen en de bloesem van bomen. Vlinders en vogels in de tuin.

Toch wordt het komende nacht behoorlijk koud en dan ook nog die klok die vooruit moet dat wordt weer lekker vroeg naar bed met een boek
Alle reacties Link kopieren
IK heb op terras gezeten, maar was blij dat ik een jas aan had!



Het was nog geen rokjesdag, maar wel kortebroeken dag

Kkkkkkoudddd



Later is nu
Alle reacties Link kopieren
(ik niet dus he.. maar wel diverse jongens/mannen in de stad)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blijkbaar niet de enige die het wat aan de koude kant vond, hoewel het erg zonnig was.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 25 maart 2017 @ 22:13:

Ik ben blijkbaar niet de enige die het wat aan de koude kant vond, hoewel het erg zonnig was.Ik vond het ook nog wel koud, maar de zon maakt veel goed. Uit de wind was het prima te doen.
quote:hans66 schreef op 25 maart 2017 @ 22:13:

Ik ben blijkbaar niet de enige die het wat aan de koude kant vond, hoewel het erg zonnig was.Nee, hier nog iemand. Maar uit de wind en in de zon was het wel lekker.
Alle reacties Link kopieren
De voorspellingen zijn opeens een stuk minder mooi op Weeronline en mijn weerapp. Nog wel een goede temperatuur, maar veel minder zon en ik zie bijna elke dag wel regendruppels
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 26 maart 2017 @ 09:14:

De voorspellingen zijn opeens een stuk minder mooi op Weeronline en mijn weerapp. Nog wel een goede temperatuur, maar veel minder zon en ik zie bijna elke dag wel regendruppels Niet!! Niet!!!
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:pamelacourson schreef op 26 maart 2017 @ 09:14:

De voorspellingen zijn opeens een stuk minder mooi op Weeronline en mijn weerapp. Nog wel een goede temperatuur, maar veel minder zon en ik zie bijna elke dag wel regendruppels
Ik ben wellicht hier de enige, maar de donkere ochtenden vond ik wel fijn. Ik houd ervan het licht te zien worden. Dat het langer licht is vind ik heerlijk en de hoge(ere) temperaturen.
Nou donderdag zelfs 21 graden volgens weeronline. Ik hoop het!
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 26 maart 2017 @ 09:48:

Ik ben wellicht hier de enige, maar de donkere ochtenden vond ik wel fijn. Ik houd ervan het licht te zien worden. Dat het langer licht is vind ik heerlijk en de hoge(ere) temperaturen.In het donker naar mijn werk vind ik het allerergste
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
20:00 uur geweest en het is nog steeds licht! Wat heb ik dat gemist!
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 26 maart 2017 @ 09:48:

Ik ben wellicht hier de enige, maar de donkere ochtenden vond ik wel fijn. Ik houd ervan het licht te zien worden. Dat het langer licht is vind ik heerlijk en de hoge(ere) temperaturen.



Nee hoor, dat heb ik ook... heerlijk vroeg opstaan, de wereld nog zo rustig en dan wordt het langzaam licht en steeds drukker.



Het gaat de goede kant op, maar ik zag al allerlei enthousiastelingen zonder jas?? Ik heb de verwarming nog aan hoor, en een sjaal om op de fiets brr.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag lekker in de tuin gezeten wel met een trui natuurlijk maar heerlijk warm op.mijn gezicht!
Gisteren waaide het hier best wel maar vandaag was het heerlijk. Heb in mijn shirt in de zon gezeten.
Alle reacties Link kopieren
's Ochtends vind ik het wel fijn als het al licht is als ik om half 7 opsta, zodat ik in gewoon daglicht kan douchen. Dan word ik veel lekkerder wakker. In onze slaapkamer is het altijd pikkedonker door de rolluiken, dat vind ik dan wel weer fijn.
Uit de wind in de zon is het heerlijk en als ik dan even een tijdje de zon op mn huid kan laten bakken voel ik me echt heerlijk opladen. Buiten waar de wind waait heb ik nog wel een dikke sjaal om. Fijn dat we weer een beetje kunnen genieten!
Alle reacties Link kopieren
Of het donker, schemert of volop licht is, terwijl naar mijn werk ga of van werk thuiskomt kan mij eerlijk gezegd niet erg boeien. In de zomer vind ik de dagen wel iets te lang.
World of Warcraft: Legion
Ik moet wel even wennen aan de verzette tijd. Ik had moeite met wakker worden en zei net tegen mijn jongste dochter op school weltrusten in plaats van veel plezier. Vond ze wel erg grappig.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons had alleen mijn jongste dochter er wat moeite mee, maar die wil sowieso nooit haar bed uit als ik haar wakker maak

Oudste dochter, man en ik werden alle drie rond 6:15 uur uit onszelf wakker, net iets voor de wekker, en ik vond het ook niet moeilijk om op te staan. De zomertijd voelt voor mij veel natuurlijker.



Vandaag was het genieten, ik heb voor het eerst zonder jas gelopen met een dunne trui aan en lekker in de zon geluncht. Ik kom voor het eerst sinds een half jaar weer voor mijn plezier buiten in plaats van omdat het moet. Hopelijk morgen weer zo'n dag!
Ik ben zo blij dat het nog licht Is, en het was zo lekker in de zon. Echt genieten!
Alle reacties Link kopieren
Mag het alsjeblieft voor altijd zo blijven? Met dit weer functioneer ik echt het allerbeste. Niet te warm, niet te koud. Net warm genoeg voor korte mouwen en om in de tuin te zitten, maar niet plakken van het zweet. Ik ben zooo blij met dit weer. Heerlijk op het terras geluncht en nu in de tuin aan het chillen.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven