Verhuizen door de buren?!

27-03-2017 00:24 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij sluit ik deze topic. Bedankt voor jullie reacties!



xoxo
Alle reacties Link kopieren
Wat een nare situatie. Ik zou hier geen energie meer insteken en het huis zsm te koop zetten.
Alle reacties Link kopieren
Kinderen (maar ook oude mensen) hebben de neiging om alles te zeggen wat ze denken zeker als ze niet gecorrigeerd worden.



Ik zou me wat dat betreft arrogant opstellen en doen of je niets hoort. Je hoort alleen waar je iets aan hebt.



Wat de overlast betreft is dit wat anders; ik zou vriendelijk vragen of ze niet luid voor de deur willen staan praten omdat je je niet kan concentreren of hoofdpijn hebt. Ik zou vriendelijk blijven; boos worden helpt absoluut niet en bovendien escaleert woede snel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Misschien helpt zo'n apparaatje wat een hoge toon geeft.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 27 maart 2017 @ 08:43:

Kinderen (maar ook oude mensen) hebben de neiging om alles te zeggen wat ze denken zeker als ze niet gecorrigeerd worden.



Ik zou me wat dat betreft arrogant opstellen en doen of je niets hoort. Je hoort alleen waar je iets aan hebt.



Wat de overlast betreft is dit wat anders; ik zou vriendelijk vragen of ze niet luid voor de deur willen staan praten omdat je je niet kan concentreren of hoofdpijn hebt. Ik zou vriendelijk blijven; boos worden helpt absoluut niet en bovendien escaleert woede snel.



9 van de 10 keer dat zij iets doen zegt mijn moeder niks. Mijn moeder is vaker thuis dan ik en daardoor krijgt zij veel meer mee van de last dan ik. En omdat mijn moeder al zo vaak vriendelijk is geweest en zij er schijt aan hebben is zij nu ook boos en zegt ze er ook wat van maar luisteren doen ze niet.



Ook iets wat ze doen, wij hebben allemaal 1 parkeerplek voor de deur staan. De meeste van de buren hebben 2 autos daarom raakt het gauw vol en moet ik de auto een stuk verderop parkeren. Maargoed dat is niet zó erg dat ik er wat van zeg. Wat ik wel erg vind, ik kom net thuis en 1 van de buren (ook de ergste ze zijn super brutaal en praten nauwelijks een woord nederlands.) zij staat voor mij en ik wacht tot zij parkeert. Voor haar deur is er een lege plek en voor de mijne. Welke pakt zij? DE MIJNE! Het nam heel veel zelfcontrole om niet de auto raam omlaag te doen en te zeggen "je hebt toch een eigen plek wtf?!"



Het zijn asociale vieze mensen! Bah
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk van die tokkies met schijt aan alles naast je. Hier in de flat had ik van die lui boven me wonen. Aanspreken verergerde het (agressie, dreigementen, slopen van spullen voor mijn huis). Tot diep in de nacht muziek op discogeluidsniveau draaien, ondertussen waren ze in slaap gevallen en deden de deur niet open. Herhaaldelijk de politie gebeld, maar die konden niet echt iets doen. Gelukkig was dit huur en hadden ze zo veel schijt aan alles dat ze vonden dat ze de huur niet hoefden te betalen, dus werden ze uiteindelijk uitgezet. Alles bij elkaar heeft het een jaar geduurd. Was dat niet gebeurd, dan zou ik zijn verhuisd.

Mijn tip: in ieder geval de wijkagent inschakelen, dossier opbouwen (notities maken etc) evt zorgen voor camera's voor je huis (met geluid) en ondertussen de boel in de verkoop zetten.



Voor dat soort volk zouden ze een stad of dorp moeten maken waar die lui heen gestuurd zouden moeten worden, zodat ze alleen elkaar kunnen lastigvallen....
Dat je moeder een andere woning wil snap ik. Maar hoelang blijf jij nog thuiswonen, je bent al volwassen, 21 jaar nu, tijd om op eigen benen te leren staan. Of doen jullie dat niet in jullie milieu, familie, omgeving? Ga je pas het huis uit als je gaat trouwen?
Alle reacties Link kopieren
Lekker te koop zetten.. misschien hebben ze nog wel een bevriend stel en kopen die jullie huis soort zoekt soort toch?



Verder sterkte, want dit is natuurlijk echt niet leuk en belemmert jullie woongenot.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 27 maart 2017 @ 09:07:

Dat je moeder een andere woning wil snap ik. Maar hoelang blijf jij nog thuiswonen, je bent al volwassen, 21 jaar nu, tijd om op eigen benen te leren staan. Of doen jullie dat niet in jullie milieu, familie, omgeving? Ga je pas het huis uit als je gaat trouwen?



Ik blijf niet zo lang meer thuis wonen nu ik ben inderdaad 21 jaar en wij gaan ook pas uit huis als wij getrouwd zijn, ik heb al wel een serieuze relatie en we zijn van plan om te beginnen aan onze toekomst. Echter gaat het gaat niet om.



Maar al zou ik wel of niet binnenkort uit huis gaan, het gaat mij meerendeels om mijn moeder. Het gaat niet eens zo zeer om mij. Ik vind het vreselijk dat mijn moeder geen rust heeft in haar eigen huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:framboos_ schreef op 27 maart 2017 @ 09:09:

Lekker te koop zetten.. misschien hebben ze nog wel een bevriend stel en kopen die jullie huis soort zoekt soort toch?



Verder sterkte, want dit is natuurlijk echt niet leuk en belemmert jullie woongenot.



We gaan deze week idd actie ondernemen. Lekker te koop zetten.



Bedankt! Is idd niet leuk..
Alle reacties Link kopieren
Wat je nog kunt doen, als laatste redmiddel, is buurtbemiddeling inschakelen. Die doen vaak wél iets (itt de wijkagent).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 5 jaar serieuze burenoverlast gehad

Ik ging er totaal aan onderdoor, was gebroken. Niks hielp (politie bij escalatie, wijkagent, gesprekken, huisbaas etc ). Het werd alleen maar erger en de spanning was om te snijden.



De dag dat ik verhuisde is de dag dat ik voor het eerst in 5 jaar kon ontspannen en genieten in mijn eigen woning. Geen seconde spijt van gehad. Nog altijd als ik langs de vorige woning fiets voel ik die gevoelens van toen weer bovenkomen. Dat soort mensen verandert niet. Nadat ik ben verhuisd hebben ze de nieuwe bewoners verder gepest waarbij de dochter van 16/17 jaar van het nieuwe gezin door de buurvrouw is geslagen. Wederom politie, wijkagent etc niks hielp. Nieuwe bewoners zijn zsm weer verhuisd.

Om een lang verhaal kort te maken....Dit ga je als vrouw alleen-je moeder dus - niet winnen. Sterker nog ze gaan het straks nog erger maken zodat je moeder helemaal door gaat draaien en ze haar nog eens kunnen uitlachen.



Kies voor woongenot en VERHUIS. Je gaat geen spijt krijgen. Ik woon nu stukken kleiner maar wat een rust. Eindelijk!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hanaa schreef op 27 maart 2017 @ 09:31:

Ik heb 5 jaar serieuze burenoverlast gehad

Ik ging er totaal aan onderdoor, was gebroken. Niks hielp (politie bij escalatie, wijkagent, gesprekken, huisbaas etc ). Het werd alleen maar erger en de spanning was om te snijden.



De dag dat ik verhuisde is de dag dat ik voor het eerst in 5 jaar kon ontspannen en genieten in mijn eigen woning. Geen seconde spijt van gehad. Nog altijd als ik langs de vorige woning fiets voel ik die gevoelens van toen weer bovenkomen. Dat soort mensen verandert niet. Nadat ik ben verhuisd hebben ze de nieuwe bewoners verder gepest waarbij de dochter van 16/17 jaar van het nieuwe gezin door de buurvrouw is geslagen. Wederom politie, wijkagent etc niks hielp. Nieuwe bewoners zijn zsm weer verhuisd.

Om een lang verhaal kort te maken....Dit ga je als vrouw alleen-je moeder dus - niet winnen. Sterker nog ze gaan het straks nog erger maken zodat je moeder helemaal door gaat draaien en ze haar nog eens kunnen uitlachen.



Kies voor woongenot en VERHUIS. Je gaat geen spijt krijgen. Ik woon nu stukken kleiner maar wat een rust. Eindelijk!!!!





Fijn om te horen dat het bij jou nu goed gaat!

Over dat het meisje is geslagen, dat is toch niet normaal?!!!! Kan niet geloven dat mensen zo erg kunnen zijn.



Verhuizen is idd ook het beste. Dit is namelijk a jaren aan de gang. En ik laat mijn moeder zeker niet alleen achter hier want dan is het nog erger voor dr..
Het is hierboven al twintig keer gezegd maar inderdaad: doe jezelf een plezier en ga verhuizen. Als zo'n wijk eenmaal achteruit gaat dan is het einde zoek. Je kunt de strijd aangaan maar die ga je niet winnen en gaat je meer kosten dan je lief is. Ik spreek uit ervaring. Lekker verhuizen en dan zit je straks op een plek waar je weer normaal kunt leven en heb je niets meer met die eikels te maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven