Gezondheid alle pijlers

EMG napijn

27-03-2017 04:03 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo iedereen.



ik heb vorige donderdag een EMG laten doen. die bestond uit twee delen. het eerste deel was met plakkers, het tweede met naalden.

ik was superblij toen deel één achter de rug was.



de plakker ging eerst om mijn goede been en toen om mijn slecht been. En zo ging het steeds heen en weer.

als ze de plakkers aan deden voelde ik de stroom al, maar ik ben daar heel gevoelig voor.



de naalden stelde op zich niks voor. dat was bij wijze van spreken pure ontspanning na de plakker marteling.



enfin: Mijn vraag: na het onderzoek was mijn slechte been al heel pijnlijk. Eenmaal thuis bleek mijn been twee keer zo dik als het goede, maar dat is nog niet alles. ik had buiten de algehele verdikking van het been ook nog zwellingen waar het onderzoek echt pijnlijk was. zwellingen die toch wel heel erg waren.



Nu zijn vijf dagen verder en ik heb nog steeds zenuwpijn maar andere pijn dan voor de emg.

het onderzoek kadert in een juridisch proces en was enkel van belang voor de gerechtsdeskundigen en dus niet om een behandeling of zo te bepalen.



is deze napijn na vijf dagen normaal? zoniet kan ik hier iets mee ivm het proces als opgelegd onderzoek?

[img]http://https://www.dropbox.com/s/4gmkr0 ... 9.jpg?dl=0[/img]
Zou je niet eerst eens de dokter bellen om te kijken of dit normaal is en wat je er nu aan kunt doen in plaats van aan het proces en de uitkomsten daarvan te denken
Alle reacties Link kopieren
ik denk ook niet aan het proces! ik zeg enkel dat het een opgelegd onderzoek was en dat dit eigenlijk niet eens nodig was voor mijn proces om dit te laten doen.

feit 8s dat ze het me hebben opgelegd en ik nu met dit als gevolg zit.

bovendien is er mij meegedeeld dat ik de dokter die het onderzoek deed niet mag contacteren. dat ze het resultaat eerst met de gerechtsdeskundigen zal bespreken waarna het verslag naar de beide advocaten gaat en daarna naar mij wordt gestuurd.

het is mijn lijf, ik heb al last genoeg en nu heb ik een verplicht onderzoek met dit als gevolg en ik kan het niet eens bespreken met de arts.

daarom dat ik het hier vraag. Niet om veroordeeld te worden.
Ik zou je huisarts bellen en daar je klachten en situatie voorleggen. Klinkt of er iets moet gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Waarom kan je het niet bespreken met een arts? Ik had dit weekend al aan de telefoon gehangen met de spoedeisende hulp of de behandelende afdeling hoor. (Ook als je niet behandeld wordt voor een ziekte ben je nu door verpleegsters etc behandeld, en did afdeling zou je moeten kunnen bellen) Proces of niet, ik zou gewoon door een arts gezien willen worden nu.
quote:m1m1 schreef op 27 maart 2017 @ 07:35:

ik denk ook niet aan het proces! ik zeg enkel dat het een opgelegd onderzoek was en dat dit eigenlijk niet eens nodig was voor mijn proces om dit te laten doen.

feit 8s dat ze het me hebben opgelegd en ik nu met dit als gevolg zit.

bovendien is er mij meegedeeld dat ik de dokter die het onderzoek deed niet mag contacteren. dat ze het resultaat eerst met de gerechtsdeskundigen zal bespreken waarna het verslag naar de beide advocaten gaat en daarna naar mij wordt gestuurd.

het is mijn lijf, ik heb al last genoeg en nu heb ik een verplicht onderzoek met dit als gevolg en ik kan het niet eens bespreken met de arts.

daarom dat ik het hier vraag. Niet om veroordeeld te worden.



Je eigen arts bellen lijkt me best een hele logische stap. Je hoeft niet perse de arts van het onderzoek te bellen.



Ik snap hier heen fluit van.......
Alle reacties Link kopieren
Neem contact op met de arts die de EMG heeft aangevraagd.



Je kan niet in het algemeen zeggen of dat dit normaal is of niet, dit hangt af van de onderliggende pathologie (reden dat ze een EMG onderzoek willen doen)



Wanneer je zenuwstelsel niet lekker functioneert kan ze na afloop een forse reactie geven, met allerlei klachten.



Maar jij vertrouwt het niet, dus neem dan altijd contact op met je arts.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Je arts zal blij zijn met deze nieuwe info.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
ok dank je. gewoon huisarts contacteren dus. Dank je voor de raad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven