Gezondheid alle pijlers

Algenolie capsules

27-03-2017 08:36 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar weken ben ik algenolie capsules gaan slikken voor het verhogen van mijn weerstand. Nou heb ik al een aantal keer opgemerkt dat ik steeds een vissmaak opboer ongeveer een uurtje na inname van deze capsules. Het kan natuurlijk met mijn zwangerschap te maken hebben, maar ik ben benieuwd of meer mensen deze ervaring hebben. Misschien moet ik er maar weer mee stoppen... bleh
Alle reacties Link kopieren
Het omega 3-gehalte van visolie schijnt ook afkomstig te zijn van het voer wat die vissen gegeten hebben: algen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wanneer neem je de capsules in? Ik heb hetzelfde in het begin van visolie gehad, alsof m'n maag eraan moest wennen. Wat mij heeft geholpen is om het tijdens het avondeten te nemen en dan echt in het midden van de maaltijd. Op een lege maag of tijdens een kleine maaltijd is de kans groter dat je die visboeren krijgt.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 27 maart 2017 @ 09:04:

Het omega 3-gehalte van visolie schijnt ook afkomstig te zijn van het voer wat die vissen gegeten hebben: algen.

Ja daarom had ik ook voor deze capsules gekozen hahaha :-)



quote:-catnip schreef op 27 maart 2017 @ 09:06:

Wanneer neem je de capsules in? Ik heb hetzelfde in het begin van visolie gehad, alsof m'n maag eraan moest wennen. Wat mij heeft geholpen is om het tijdens het avondeten te nemen en dan echt in het midden van de maaltijd. Op een lege maag of tijdens een kleine maaltijd is de kans groter dat je die visboeren krijgt.

Dat is wel een goed idee, ik neem ze namelijk altijd 's ochtends op nuchtere maag, direct daarna ontbijt ik.

Ik ga het eens 's avonds proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik slik toevallig sinds dit weekend deze:



http://www.arctic-blue.co ... MakwZWe9tICFcGdGwod4n4EKQ



Ik kan geen vissmaak opmerken als ik zo'n capsule geslikt heb.



Welke heb jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven