Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: we gaan ervoor!

04-08-2015 13:33 2810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



De tabel passen we zelf aan met een algemene gebruikersnaam en wachtwoord.

Wil je ook in tabel? Geef het in dit topic aan, schrijf gezellig mee en je krijgt via je privé bericht het wachtwoord toegestuurd.



Succes weer allemaal!!



Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week SilverShadow1.72130,78096,9-33,8-1,1 Samarkand1.6392,76875,0-17,7-0,4 Myque1.7695,67782,0-13,6-1,4 Kattija1.74116,385110,7 -5,7 -0,3 Dorii1.72143,574124,9 -18,0 +0,6 ilja771.6583,16578,4-4,7+2,0 Pretzel661.63 79 65 70,8 -8,2 - 0,8 Konijnhangoor1.76 132,8 90 126,0 -6,8- 1,4 Menx1.68 100 70 92,9 -7,1 -1,4 Proud_Mama1.68 64,5 58 64,5 0 0 Rue1.6182,55881,5-1,0-1,0 Smurfin881.71123,56299,6-23,9 -0,8 Skinnylinny1.78957592.5-2,5 Vul hier je laatste resultaat in SkinnySnoopy19691.691117591.619.40.7Lalala-1.6071,258-6063,9- 7,3- 0.9
Alle reacties Link kopieren
Good for you!

Ik hoop ook altijd dat ik het vast kan houden.. Bij mij sluist het dan weer van of of naar en en. Ik heb nu met mezelf de afspraak gemaakt dat ik mijn gewicht beter in de gaten ga houden. Ik kan erg goed struisvogelen. Mocht ik 3 kg boven mijn gewicht komen, ga ik meteen ingrijpen... Dan is het makkelijker als wanneer ik het tot +15kg laat oplopen.
ach.. ik doe ook maar wat..
Ja zeker weten! Op tijd ingrijpen dan ja. En bij mij zal het ook weleens wat meer worden hoor, is niet erg, maar ook niet meer dan 2 a 3 kg wil ik dan.
Alle reacties Link kopieren
We gaan ervoor.. Nu eerst nog 10 kg kwijt .. 5 is er al af.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Yeahh vandaag 66,6! Ruim 4,5 kilo kwijt nu en al een stuk dichter bij streefgewicht! En dat na een heeeeeeel moeilijk (qua lekkers) en druk weekend. Toch nog 6 ons eraf, dus ik ben blij! Deze week weer even wat strakker in het gareel.
Wat goed zeg!



Ben vergeten te updaten zie ik. Had er vorige week niets af. Snap er niks van. Netjes aan de punten gehouden, klein beetje weekpunten over. En heel veel bewogen, denk een record week. Had 180 activepoints!

Maar goed, we gaan gewoon door. Deze week gebeurt er ook niet veel op de weegschaal en dan is het zaak om door te zetten.

Baalde er zo van dat ik vrijdag wat soesjes heb gegeten, 19 weekpunten, en zaterdag een chocomel bij Starbucks heb gehaald, en een warme cocosbol bij een winkeltje verderop. Ook 22 punten. Doei weekpunten!

Dus nu even zuinig haha. Vrijdag krijg ik gelukkig weer nieuwe, want ben uitgenodigd voor een etentje zaterdag, onbeperkt wokken.

Ga daar ook heerlijk van genieten!

Dan maar iets minder snel afvallen hoor. Haal mijn doel evengoed wel, had oktober in mijn hoofd, maar is helemaal niet erg als het november wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ohja ik wil wel graag de inlog voor de tabel!





@snoopy, hoe kom je aan al die ap!!! Ik red mijn 27 niet eens hahahahahaha
Heel veel wandelen en fietsen. Fiets elke dag naar/van werk en wandel elke lunchpauze 30 minuten, kom aan 8000 stappen per dag dan met het wandelen.

Op vrije dagen ga ik langer wandelen, en kom dan aan ca 15.000 a 18.000 stappen per dag.

Nu moet ik wel zeggen dat de Fitbit meer punten geeft dan mijn vorige activity tracker. Bij de vorige zat ik op 80 a 100 AP per week. Maar weet nu dat 150 zeg maar de standaard voor mij is om te halen met de Fitbit en alles wat meer is is meegenomen.
quote:Lalala- schreef op 22 maart 2017 @ 13:32:

Ohja ik wil wel graag de inlog voor de tabel!





@snoopy, hoe kom je aan al die ap!!! Ik red mijn 27 niet eens hahahahahaha



Moet je wel je pb functie aanzetten anders kan je die gegevens niet krijgen



Ik ga mijzelf trouwens hier uit de tabel halen ik doe niks meer met ww en mag toch niet meer tellen dus dan heeft het voor mij geen zin om nog langer in de tabel te staan.
Alle reacties Link kopieren
Oeps! Nu gelukt hoor hahaha
Verstuurd
Sinds gisteren ook begonnen met WW online Wat zijn die activepoints precies? Heb vandaag ingevuld en ik heb er 6 maar er staat 6/36? Heb het al gevonden ;)
Alle reacties Link kopieren
Welkom neoflux!! Wat is je doel?
Alle reacties Link kopieren
Offday.. 2 stroopwafels gegeten bij bloed geven.. Zucht..
ach.. ik doe ook maar wat..
quote:Lalala- schreef op 23 maart 2017 @ 18:02:

Welkom neoflux!! Wat is je doel?Dankje! Ik ben 4 dagen geleden gestart met 87,7 en zit nu op 85,1 (ik vond dat echt super snel gaan :O). Mijn eerste doel is 78, uiteindelijk graag naar 73.
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat zeker heel snel.. Heerlijk gevoel he!



Ik heb het hele weekend zitten falen en ben nu weer fris en fruitig begonnen. We kunnen het!
ach.. ik doe ook maar wat..
quote:Krulliebollie73 schreef op 27 maart 2017 @ 10:45:

Dat gaat zeker heel snel.. Heerlijk gevoel he!



Ik heb het hele weekend zitten falen en ben nu weer fris en fruitig begonnen. We kunnen het!



Ja maar ik ben bang dat het vooral die eerste week is haha



Gewoon weer oppakken! Voeren jullie wel netjes elke dag de punten in, ook bij een faaldag? En wat is een niet-tel dag eigenlijk? Ik begreep dat je dan geen punten in hoeft te voeren alleen als je producten eet wat niet op een bepaalde lijst staan of zoiets?
Alle reacties Link kopieren
ik heb mijn punten grotendeels ingevoerd. Toen mijn extra weekpunten op waren ( en dat gaat snel met de MacDonalds) ben ik gestopt.

Ik probeer altijd in mijn achterhoofd te houden dat als het misgaat je iedere dag gewoon weer opnieuw kunt beginnen.



Een tel-vrije dag heb ik nog niet gedaan. Er is idd een lijst ( ik ken hem alleen niet) waarvan je dan mag eten. Begreep wel dat je dan punten moet rekenen voor olie ed maar hoe dat dan werkt..... geen idee! Voor mij is het nu goed om gewoon lekker te blijven tellen. Hopen dat de weegscheel op mijn weegdag niet al te gemeen voor mij is
ach.. ik doe ook maar wat..
quote:Krulliebollie73 schreef op 28 maart 2017 @ 09:34:

ik heb mijn punten grotendeels ingevoerd. Toen mijn extra weekpunten op waren ( en dat gaat snel met de MacDonalds) ben ik gestopt.

Ik probeer altijd in mijn achterhoofd te houden dat als het misgaat je iedere dag gewoon weer opnieuw kunt beginnen.



Een tel-vrije dag heb ik nog niet gedaan. Er is idd een lijst ( ik ken hem alleen niet) waarvan je dan mag eten. Begreep wel dat je dan punten moet rekenen voor olie ed maar hoe dat dan werkt..... geen idee! Voor mij is het nu goed om gewoon lekker te blijven tellen. Hopen dat de weegscheel op mijn weegdag niet al te gemeen voor mij isJa dat is ook zo, of misschien wat extra bewegen zodat je activpoints kan compenseren? Ik heb die 7 minuten workout app, die is best intens haha
Alle reacties Link kopieren
Ik vul altijd mijn punten in. Ook bij een enorme faaldag... Het houdt mij dan de rest van de week weer strak!



Vanmorgen 66. Mijn eerste doel was eind van deze week ergens in de 65 te belanden (liefst onderin de 65 natuurlijk), dus ziet er veelbelovend uit! Gaan een weekend weg, ben heel benieuwd hoe dat gaat!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik mijn active points eigenlijk niet. Ik heb ook begrepen dat het niet de bedoeling is dat je die gebruikt.. Ik had er een stuk of 70 dus daar kon mijn bingegebeuren makkelijk mee gedaan worden.



Gebruiken jullie de active points?
ach.. ik doe ook maar wat..
quote:Krulliebollie73 schreef op 28 maart 2017 @ 10:35:

Ik gebruik mijn active points eigenlijk niet. Ik heb ook begrepen dat het niet de bedoeling is dat je die gebruikt.. Ik had er een stuk of 70 dus daar kon mijn bingegebeuren makkelijk mee gedaan worden.



Gebruiken jullie de active points?Nee standaard niet, maar áls je eens een uitschieter hebt lijkt het mij logisch deze met meer beweging te compenseren Natuurlijk wel op dezelfde dag, niet omdat je 3 dagen ervoor een beetje gesport hebt
Alle reacties Link kopieren
Hahaha.. nee das logisch. Zou leuk zijn dat je vorig jaar een dag flink hebt gesport en nu nog daar van kan eten De app bewaart ze ook maar een week.

Ik heb ze nu maar gewoon ingevuld..
ach.. ik doe ook maar wat..
quote:Krulliebollie73 schreef op 28 maart 2017 @ 10:54:

Hahaha.. nee das logisch. Zou leuk zijn dat je vorig jaar een dag flink hebt gesport en nu nog daar van kan eten De app bewaart ze ook maar een week.

Ik heb ze nu maar gewoon ingevuld..



haha dat zou mooi zijn he :P



Vind het wel een beetje jammer dat een smoothie met fruit extra punten kost ten opzichte van een stuk fruit
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Een vraagje;

Sinds oktober vorig jaar ben ik via het werk gestart met WW.

zalige formule trouwens, je gaat gewoon over de middag naar de sessies samen met je collega's

Ik ben dan ook 15 kg afgevallen, waar ik heel blij mee ben.

Echter, de laatste tijd zit ik op een 'plateau' en er gaat precies niets meer af. Ik schommel steeds +/-2 kilo.

Mijn puntendagtotaal wordt nochtans lager naarmate ik gewicht verlies, en ik kan er mij meestal wel aan houden. Ik heb ook niet de indruk dat ik meer begin te cheaten of zo.

Dus ik begrijp niet hoe het komt, ik ben al vaker rond een cijfer blijven draaien, maar daarna ging het wel terug naar beneden.

Nu duurt het me al veel te lang dat ik in rondjes draai. Iemand tips?

Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Neoflux schreef op 28 maart 2017 @ 14:09:

[...]





haha dat zou mooi zijn he :P



Vind het wel een beetje jammer dat een smoothie met fruit extra punten kost ten opzichte van een stuk fruit

Een stuk fruit eten schijnt verzadigender te zijn.. zeggen ze. We moeten het er maar mee doen

Na een weekend cheaten is het wel weer extra lastig om strak terug te gaan in het gareel hoor. Vanavond wegen. Zal wel een kleine + zijn.. dat kan haast niet anders maar goed. Ik hou vol!
ach.. ik doe ook maar wat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven