Wijde/grote vagina

19-02-2014 02:56 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben ongeveer een jaar geleden ontmaagd door mijn huidige vriend. Ik heb ook alleen nog maar met hem seks gehad. Maar nou zegt hij dat hij bij mij minder voelt dan bij zijn vorige sekspartners, omdat mijn vagina wijd is. Hoe kan het dat mijn vagina zo wijd is, ookal heb ik nog nooit seks gehad of er iets ingestopt oid? En wat zou ik hier aan kunnen doen?
Het is voor het forum een groter probleem dan voor TO, want zij heeft zich niet meer laten zien
Alle reacties Link kopieren
quote:single-lady schreef op 19 februari 2014 @ 21:25:

Sommige mannen zijn erg gewend aan hardhandig masturberen. En dan kunnen ze bijna niet meer klaarkomen door penetratie want dat is nooit zo hard en stroef als hun eigen hand.



De enige manier om dat af te leren is minder masturberen zodat er meer spanning is , dan komt hij makkelijker klaar in jou.



Je bent nét geen maagd meer, dus echt niet te wijd. Haal je niks in je hoofd.Een voordeel veel vrouwen komen ook niet klaar door penetratie, vagina's zijn er ook in verschillende groottes wat heeft dat met maagd zijn te maken?
Ja ja, iedereen roepen dat hij een eikel is en een te kleine lul heeft.

Nou ik heb genoeg wijven geneukt om te weten dat ze allemaal anders zijn maar dat er soms toch wel echt een enorm wijde tussenzit. Dan voel je weinig.

Andersom willen jullie ook geen 2 cm pik.

Of als je hem wilt, dan moet je wat creatiever in bed zijn.

Mijn idee: wie weet, misschien heb je wel een wijde kut. Het zou zo maar kunnen. Maar in dat geval moet je wat creatiever zijn. Bijvoorbeeld je vingers op je schaamlippen leggen als hij je neukt en hem dan diep in en uit laten stoten. Zo kun je met je vingers wat knijpen als het ware en ook wrijving geven. Als je je hand en vingers goed neerlegt, dan kan het ook nog lekker aanvoelende druk bij jezelf geven.
Alle reacties Link kopieren
Hoort dit bij het topic 'hoe komt een man sneller klaar?'

Ik weet dat jongens onderling vaak over een 'krap kutje' praten. Maar uit ervaring weet ik dat de meeste jongens het niet langer dan 15 seconden volhouden. Om dan te vragen of het krapper kan betekend dat hij onder de 5 seconden wil 'klaar'komen.

Hoe komt zo'n jongen bij die opmerking? Weet je zeker dat hij al sex gehad heeft met andere meisjes?
Alle reacties Link kopieren
quote:vieroog schreef op 16 januari 2016 @ 07:03:

Hoort dit bij het topic 'hoe komt een man sneller klaar?'

Ik weet dat jongens onderling vaak over een 'krap kutje' praten. Maar uit ervaring weet ik dat de meeste jongens het niet langer dan 15 seconden volhouden. Om dan te vragen of het krapper kan betekend dat hij onder de 5 seconden wil 'klaar'komen.

Hoe komt zo'n jongen bij die opmerking? Weet je zeker dat hij al sex gehad heeft met andere meisjes?Daarom kan je beter met een man neuken dan met een jongen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Je moet gewoon tegen hem zeggen als hij weer zo'n opmerking heeft en hij zegt ik voel niets bij jou . Zeg dan je vergeet je zakje er ook nog in te stoppen misschien voelt hij dan wel wat . Wat een figuur !
Alle reacties Link kopieren
Ga op zoek naar standjes met meer weerstand en wrijving. Of gebruik een cockring om z'n lul wat dikker te maken, in het niet ondenkbare geval dat zijn lul te klein is
Alle reacties Link kopieren
Hoe voelt hij in jou (voor jou)?



Reeds bevestigd uit betrouwbare bron, ze had inderdaad een wijde kut.

SFW
Alle reacties Link kopieren
dit topic is 3 jaar oud.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 27 maart 2017 @ 11:50:

dit topic is 3 jaar oud.Dat kan zo zijn, maar die vagina is er in die 3 jaar echt niet strakker op geworden vrees ik. Dus nog altijd actueel.
Alle reacties Link kopieren
quote:picio schreef op 27 maart 2017 @ 08:54:

Je moet gewoon tegen hem zeggen als hij weer zo'n opmerking heeft en hij zegt ik voel niets bij jou . Zeg dan je vergeet je zakje er ook nog in te stoppen misschien voelt hij dan wel wat . Wat een figuur !Wat is dat nou weer, het is toch een serieus probleem als hij niet voelt?
-
Alle reacties Link kopieren
@typotypo, dan gaat hij toch gewoon stiekem naar de boeren of pijpt ze hem elke dag klaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 13:13:

[...]





Wat is dat nou weer, het is toch een serieus probleem als hij niet voelt?



Voor een of andere reden zijn vrouwen hier héél boos als mannen niet binnen 10 seconden klaarkomen, en als sommige mannen een strakkere kut prefereren puur op fysiek genot.



Vervolgens maakt elke vrouw hier een kleine piemel opmerking zonder te weten waar ze over praten en puur omdat ze zich aangevallen voelen.

Deze vrouwen mogen wel zeggen, dat de dame die dit topic start maar een echte piemel moet pakken.

Ze kunnen echt niet snappen, dat sommige mannen meer stimulatie nodig hebben dan een ander.
Er zit nogal een verschil tussen in 10 seconden klaarkomen en überhaubt niet kunnen klaarkomen door penetratie
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft die bekkenbodemspieren, voelde met een dildo pas echt wat ik daar allemaal mee kon. Zoals lanceren
Alle reacties Link kopieren
Forever, je moet dat niet te persoonlijk oppakken. Maar het barst van de viva vrouwtjes die onzeker zijn over hun lijf. Dan krijg je van die opmerkingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:JesyDoe schreef op 01 april 2017 @ 11:39:

@typotypo, dan gaat hij toch gewoon stiekem naar de boeren of pijpt ze hem elke dag klaar.Precies, wil ze dat dan?
-
Alle reacties Link kopieren
quote:masala schreef op 01 april 2017 @ 18:47:

Wat betreft die bekkenbodemspieren, voelde met een dildo pas echt wat ik daar allemaal mee kon. Zoals lanceren Haha, klinkt bekend
Alle reacties Link kopieren
quote:masala schreef op 01 april 2017 @ 18:47:

Wat betreft die bekkenbodemspieren, voelde met een dildo pas echt wat ik daar allemaal mee kon. Zoals lanceren Samen met je vriendinnen. Zet er een dartbord voor en wie de dildo in de bulls eye schiet heeft gewonnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven