Anale sex bij man

16-06-2015 13:35 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn man en ik hebben een fijn seks-leven, toch wil hij om de zoveel tijd anaal verwend worden.

Hij doet dit dan bij zichzelf met verschillende vormen dildo's, hoe groter , hoe beter.

Ik walg hiervan, kan er niks aan doen, dit is nieuw voor mij.

Soms doe ik mee, maar stop dan omdat ik het gewoon vreemd vindt om een man zoveel genot te zien ervaren

met een grote plug/dildo oid. in zijn kont.

Hij is totaal geen homo en heeft ook totaal geen interesse in mannen, hij is echt iemand die graag naar de vrouwen kijkt enz.

Maar ik weet gewoon niet wat ik hiermee aan moet.

Heeft iemand hier soortgelijke ervaring en hoe gaan jullie hier mee om.

Groetjes, KikiLee
Er komen heel wat reacties op,het speelt dus wel.

Tja ik ben nog steeds overtuigd dat je er openlijk over moet praten,weggaan bij hem vind ik hierom geen optie,het is bij iedereen wel wat hoor.

Maak afspraken erover,dat je 3 uur te lang vind om met zijn anus te spelen,tja is wel een beetje doorgeslagen maar ok.

Doet hij bij jou wel dingen die jij fijn vindt?

Dat zal in mijn ogen toch ook wel een beetje in evenwicht moeten zijn.

Probeer er uit te komen,en bedenk dat het maar iets tijdelijk is,als hij ouder wordt,zal het minder worden.

good luck
Wanneer je iets niet mag, of wanneer iets in onze samenleving als raar bestempeld word, kan de drang om het te doen groter worden. (net als met vreemdgaan, als het niet mag is het spannender dan wanneer je partner je er vrij in laat)

Dat is bij (extreme) seks net zo..

Wanneer je iets word ontzegt, wil je het alleen maar liever.

Iedereen heeft een voorkeur. En ja 3 uur is erg lang... dus misschien inderdaad afspreken met hem dat hij dat lekker doet waar jij niet bij bent.



ieder zijn eigen ding, bij sommige is het een go bij sommige een no go...
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 23-12-2017 11:03
97.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Werd ik genoemd hier? :-)
.
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 23-12-2017 11:03
88.89% gewijzigd
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 23-12-2017 11:04
91.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom koop je niet de grootste voorbind-dildo die je krijgen kan? Neem hem dan eens flink hard met een grote grijns.
Life is fun. Live it.
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 23-12-2017 11:03
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oef, lastig!!

Misschien afspreken dat hij dit alleen doet waar jij niet bij bent?
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 09:34
99.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend vind t soms ook wel geil om een (mini) vibrator te voelen. Ik heb er geen problemen mee....ben blij dat ie erover durft te praten. Kan me best voorstellen dat ie dat lekker vindt, zitten veel zenuwen 😄
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 23-12-2017 11:04
97.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Och swifty, if we nu een nieuw topic starten over de geneugten van anale seks bij mannen of we gaan hier verder 😂..
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Een man hoeft beslist niet Bi te wezen of Homo echt niet.

Anale sex is voor beiden man en vrouw, hoewel het voor een man veel lekkerder is, bv een of twee vingers van je vouw in je anus is super een genoot dat niet te beschrijven is.

Anale sex bij een vrouw is minder lekker dat is waar,maar als man moet je geduld opbrengen en voldoende glijmiddel gebruiken en het rustig opbouwen.

Wij man en vrouw kunnen daar beiden erg van genieten, maar de man het meest dat is waar.
Alle reacties Link kopieren
Fijn ron, dat je een topic na 2 jaar weer omhoog schopt om dat te melden..
Alle reacties Link kopieren
quote:Felix_Urbexicus schreef op 15 maart 2017 @ 09:35:

Fijn ron, dat je een topic na 2 jaar weer omhoog schopt om dat te melden..



Voor Ron is het onderwerp misschien een actuele kwestie.



Als hij een nieuw topic had geopend, had er vast wel iets gestaan als [hoor nu een zeurstem] 'daar is ooit al een topic over geweest'

En nu is het ook niet goed.

Maar Ron wil op dit forum misschien praten over lekker in zijn kont gepakt worden. Daar is zo'n sekspijler voor.



Wat ik niet begrijp Ron, is waarom jij stelt dat anale seks voor een man fijner is voor een vrouw. Is dat vanwege het gevoel bij de mannelijke prostaat?
Ik gruw met je mee.

Zal voor mij ook echt een enorme afknapper zijn!
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 23-12-2017 11:05
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sjonge, denken mensen nog steeds dat anal stimulatie gelijkt staat aan homo zijn? De anus is gevoelig voor iedereen, dat maak niet uit of je homo of hetero bent. Ik vind het heel erg lekker om daar gelikt te worden. Dildo's vind ik dan weer helemaal niets. Ik zie niet in wat dat met homo zijn te maken heeft... (meeste homo's hebben niet eens anale seks)
-
Alle reacties Link kopieren
We hebben het ook wel eens geprobeerd, dan had zij een voorbinddildo, maar ik vond het niet vervelend maar ook niet super lekker.

Dus we doen het eigenlijk niet meer maar waarom zou een man homo moeten zijn en een vrouw het lekker moeten vinden.
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 26 maart 2017 @ 12:43:

[afbeelding]Zo blijft er weinig van een dildo over...
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Holy moly
Alle reacties Link kopieren
Ja is ook bij mijne vent sinds ik hem anaal ontmaagde met mn dildo , vingert hij regelmatig zichzelf met oude tandeborstel , hij wordt dan zo hard dat hij kortlings zn zaad wegspuit , is wel geil om te zien
Wij wassen alles af met warm water en ontsmetten het met dettolzeep
Nog nooit ging er wat verkeerd
Hij neukt me ook graag anaal , ik hou er ontzettend van zn dikke pik in mn kont te voelen

KikiLee schreef:
16-06-2015 13:35
Hallo allemaal,

Mijn man en ik hebben een fijn seks-leven, toch wil hij om de zoveel tijd anaal verwend worden.

Hij doet dit dan bij zichzelf met verschillende vormen dildo's, hoe groter , hoe beter.

Ik walg hiervan, kan er niks aan doen, dit is nieuw voor mij.

Soms doe ik mee, maar stop dan omdat ik het gewoon vreemd vindt om een man zoveel genot te zien ervaren

met een grote plug/dildo oid. in zijn kont.

Hij is totaal geen homo en heeft ook totaal geen interesse in mannen, hij is echt iemand die graag naar de vrouwen kijkt enz.

Maar ik weet gewoon niet wat ik hiermee aan moet.

Heeft iemand hier soortgelijke ervaring en hoe gaan jullie hier mee om.

Groetjes, KikiLee
Erika26 schreef:
13-05-2017 12:03
Ja is ook bij mijne vent sinds ik hem anaal ontmaagde met mn dildo , vingert hij regelmatig zichzelf met oude tandeborstel , hij wordt dan zo hard dat hij kortlings zn zaad wegspuit , is wel geil om te zien
Wij wassen alles af met warm water en ontsmetten het met dettolzeep
Nog nooit ging er wat verkeerd
Hij neukt me ook graag anaal , ik hou er ontzettend van zn dikke pik in mn kont te voelen
:lol:
Alle reacties Link kopieren
Stelletje smeerpijpen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven