Wat te doen..

27-03-2017 13:41 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen bedankt voor de reacties!
anoniem_337999 wijzigde dit bericht op 16-10-2017 10:13
97.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het laten rusten en verder gaan.
koekies zijn lekker
Als het de afgelopen 10 jaar niet is uitgekomen, waarom zou dat nu dan wel gebeuren?

Ik denk dat je te laat bent om het op te biechten. Dus leer ermee leven of maak je relatie uit en begin helemaal met een schone lei.
Alle reacties Link kopieren
Dom dom dom. Vreselijk voor je vriend. Ene kant vind ik dat je eerlijk moet zijn tegen elkaar. Ik vond zelf uit ten boze wat je hebt gedaan. Andere kant 10 jaar geleden wat niet zo serieus was dus en nu zijn jullie heel gelukkig. Waarom dit kapot maken. Maar als je niet mee leren leven kan dan zeg ik waarheid vertellen. Want daar wordt je ongelukkig van en tenslotte je relatie ook (alweer).



Hoe dan ook. Het is je eigen schuld wat je ook doet. Het is je eigen verantwoordelijkheid geweest.
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Mond houden en hopen dat het nooit uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jibba schreef op 27 maart 2017 @ 13:45:

Als het de afgelopen 10 jaar niet is uitgekomen, waarom zou dat nu dan wel gebeuren?

Ik denk dat je te laat bent om het op te biechten. Dus leer ermee leven of maak je relatie uit en begin helemaal met een schone lei.Het kan uitkomen omdat er mensen zijn die mij zien als ex van een heel ander persoon.. Of die ex (die dus voor mijn huidige omgeving niet bestaat) komt op de een of andere manier in contact met bekenden.
Alle reacties Link kopieren
10 jaar geleden hadden jullie een knipperlicht relatie.

Ik durf zomaar te betwijfelen dat hij helemaal netjes was tijdens zijn "wilde periode in de horeca", aangezien hij regelmatig gewoon niet op kwam dagen.

Jullie relatie van nu, heeft niets meer gemeen met die van toen.

Ga nou alsjeblieft geen oude koeien uit de sloot halen.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Wat wil je ermee bereiken als je het nu vertelt? Wordt je schuldgevoel minder? Wil je een reden om het uit te maken? Wat schiet hij ermee op als hij het weet? Zou jij willen weten wat hij in zijn wilde verleden heeft gedaan?

zou je nu nog zo wild willen leven?

Jullie hebben(opnieuw) voor elkaar gekozen na de wilde periodes, waar

Om dan ophalen wat daarvoor gebeurd is?
Verkeerde volgorde.

Eerst jezelf vergeven. Dan pas aan vriend vertellen, als je dat dan nog wil.

Niet hem de kastanjes uit het vuur laten halen.
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 27 maart 2017 @ 13:55:

Mond houden en hopen dat het nooit uitkomt.als je het verteld voelt hij zich klote, is dat het je waard om zelf opgelucht te zijn? Nee hoor, je moet gewoon je mond houden en op de blaren zitten.
Jij hebt hem vergeven?

Wat heb je hem vergeven dan?

Hij kwam met zijn 'zonden' en jij vergaf hem?

Als dat zo is, waarom had jij hem dan niet meteen jouw 'zonden' verteld?



Heeft hij zich kwetsbaar opgesteld en jij niet naar hem?

Dat zou ik echt een gemiste kans vinden snap je wat ik bedoel?
Alle reacties Link kopieren
Jij wil van je schuldgevoel afkomen door hem alsnog te vertellen wat jij hebt gedaan.



Dan mag hij een week boos op je zijn en daarna moet hij niet meer zeuren wan je hebt het toch eerlijk verteld. En het is toch al zo lang geleden.



En leefden nog lang en gelukkig zonder schuldgevoel.



Zo werkt het niet. Door het alsnog te vertellen ga je hem vreselijk kwetsen.



Grote kans dat hij je alsnog verlaat.

Of jullie blijven bij elkaar maar er zal een heleboel tijd overheen moeten gaan voor hij je eer kan vertrouwen. En jij zal dan moeten laten zien dat je te vertrouwd bent en met zijn boosheid, verdriet, pijn,wantrouwen en gekwetste ego moeten leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven