Inklapbare buggy kind 1 jaar

27-03-2017 13:56 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een inklapbare buggy kopen voor mijn dochtertje van nu 13 maanden.

Deze wil ik vooral gaan gebruiken om makkelijker mee met het OV te kunnen reizen.

Ik zoek er dus 1 die vrij licht en makkelijk inklapbaar is.

Hebben jullie tips en goede ervaringen? Ik hoor ze graag.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een maclaren quest, dat gaat best voor een baby (10 maanden) en peuter (2,5). Niet tegelijk.
Alle reacties Link kopieren
ga je na het OV met je kind er nog lang in wandelen?

Zo niet zou ik gewoon een goedkope buggy kopen, merkloos, zonder standen ed. Maar ga je nog veel met haar in de buggy lopen erna zou ik toch kiezen voor een iets zwaardere buggy met meer mogelijkheden.

Ik heb een maclarren buggy en zou geen ander merk willen eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil er geen lange afstanden mee wandelen, stukjes van maximaal een half uur achter elkaar denk ik.
Alle reacties Link kopieren
dan zou ik voor een goedkope buggy gaan en geen maclaren oid.

Ook even kijken naar jouw lengte en de buggy trouwens, ik vind ze over het algemeen vrij laag.
Ik ben super blij met mijn nuna pepp. Maar geen ov ervaring.

Wat ik er makkelijk aan vind is dat hij heel simpel in en uitklapt, hij goed met 1 hand te besturen is en comfortabel rijdt ook voor lange ouders (stang/beugel is verstelbaar). En met adapters kan er een maxi cosi op. Maar daar heb je niks meer aan met 13 maanden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo lang, maar mijn man wel, dus als hij ook nog in hoogte verstelbaar is is het helemaal ideaal.
Mijn man ging wel eens met zoontje met de bus of trein. Wij hebben een Nuna Pepp. Die is inklapbaar en heeft twee ligstanden en een zonnescherm.

Ik ben zelf lang, 1.83 en ik kan er prima achter lopen. De duwstang is in hoogte verstelbaar namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de Chicco Liteway 2 onlangs gekocht, topding! In een paar seconden ingeklapt en makkelijk te dragen. Staan ook wel filmpjes van op YouTube. Vind het een aanrader voor een prima prijs.
such reply. wow.
Ik heb ervaring met een buggy van maclaren, een van koelstra en een van hema. Ik vind ze allemaal prima. Die van hema is wel duidelijk goedkoper gemaakt dan de andere 2, maar alsnog gewoon fijn in gebruik, makkelijk op te klappen en comfortabel zat voor een kind van 1. Het prijsverschil met vooral de maclaren is enorm. Ik zou dus gewoon voor een goedkope gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een yoyo die echt heel klein in op te vouwen. Ideaal, en rijd heel fijn. Ik gebruik de 'gewone' wagen helemaal niet meer. Wel een beetje prijzig maar hier zeker de moeite waard. Het grote voordeel van deze vind ik dat je hem met 1 hand kunt besturen en ook kun laten uitklappen met 1 hand. Zeker in OV dus makkelijk.



http://www.babypark.nl/ba ... zZYxxqGX27owzIxoCKnHw_wcB
Alle reacties Link kopieren
Klinkt allemaal best goed, bedankt voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Ik had een Koelstra, ik vond het vooral handig dat die een ligstand heeft omdat mijn kind er nog wel eens in sliep en ik kon ' m ook met één hand in en uitklappen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Nuna pepp

Vond ik ideaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven