klusjesmannen willen de klus niet

27-03-2017 12:24 29 berichten
Hoi,



Vannacht (rond de klok van 3) een onplezierige ontdekking gedaan. Het verlaagde plafond van mijn keuken is naar beneden gedonderd. En ja dat geeft best wel een lawaai/troep.



Nu ben ik vanmorgen al de halve ochtend aan het bellen op zoek naar een klusjesman die dit zou kunnen fixen. Na 7 klusjesmannen en 3 timmerlui die allemaal zeggen nee dat is ons vakgebied niet/hebben we geen tijd voor ben ik er een beetje klaar mee. Het is echt niet dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, ik wil gewoon dat dit gefixt is.



Dus kortom ik ben op zoek naar een klusjesman die wel wilt klussen :P



Dus heb jij/ken jij een goede klusser die dat wel zou willen fixen. Wil je dan naam + telefoonnummer even in een privé berichtje sturen.



Dank je wel.



Owja, de klus staat niet op werkspot omdat ik daar nu 3x een hele slechte ervaring mee heb (1x klusser nooit op komen dagen na aanbetaling) (1x prutswerk wat opgelost werd met liters kit) (1x klusser die meer sloopte als hij zelf maken kon).
Wat vreemd dat niemand die klus wil aannemen. Hebben ze ook verteld waarom niet? Ik geloof niet in "het is ons vakgebied niet". Dat lijkt mij een slap excuus. Ik heb mijn plafond met 60/120 gedaan. Alleen een stukje van de badkamer waar ik de elektriciteit moest verleggen. Dat was best zwaar. De schroefjes had ik er al voor de helft in zodat ik alleen nog in de richels hoefde te schroeven. Mijn plafond is ook maar 3 meter. Dat zal schelen. Als ik 100/200 zou moeten doen zou ik met kasten (kallax) en dozen gaan stapelen tot aan het plafond, zodat de lange kant daarop rust. Ik 'stapel' vaak bij plafondwerkzaamheden. Dat werkt voor mij wel goed.

Ken je niet iemand die je wil helpen? Het is met z'n tweeën een klusje van niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 27 maart 2017 @ 17:44:

Wat vreemd dat niemand die klus wil aannemen. Hebben ze ook verteld waarom niet? Ik geloof niet in "het is ons vakgebied niet". Dat lijkt mij een slap excuus. Ik heb mijn plafond met 60/120 gedaan. Alleen een stukje van de badkamer waar ik de elektriciteit moest verleggen. Dat was best zwaar. De schroefjes had ik er al voor de helft in zodat ik alleen nog in de richels hoefde te schroeven. Mijn plafond is ook maar 3 meter. Dat zal schelen. Als ik 100/200 zou moeten doen zou ik met kasten (kallax) en dozen gaan stapelen tot aan het plafond, zodat de lange kant daarop rust. Ik 'stapel' vaak bij plafondwerkzaamheden. Dat werkt voor mij wel goed.

Ken je niet iemand die je wil helpen? Het is met z'n tweeën een klusje van niks.Waarom... ze hebben werk genoeg op dit moment...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het best op kunnen knappen voor je maar Amsterdam is niet echt naast de deur, de ervaringen welke ik daar heb is dat je jezelf scheel betaald aan parkeren, dat je zelden fatsoenlijk voor de deur kunt parkeren en gezien de hoogte is een stelling ook wel praktisch en die heb ik niet.
Niet geschoten is altijd mis
Foto van je plafond trekken zoals het er nu uitziet en op Facebook smijten?

En vragen om te delen.

Wie weet is er toch iemand die iemand kent die het toch wél wil doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven