Lijf & Lijn alle pijlers

We gaan weer verder!

11-01-2017 20:54 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een gloednieuw topic, met nieuwe tabel!

In augustus 2016 zijn we begonnen met een enthousiast groepje, met als doel om 1 ons per dag af te vallen. Dus het idee was 3.1kg afvallen in augustus. Ik weet niet meer of er iemand was die het gehaald heeft .

Anyway, daarna is het topic steeds verlengd, en inmiddels is er nog een klein groepje over dat nog steeds doorgaat, gestaag naar beneden. Ieder op z'n eigen manier, gezonder eten, meer sporten, je kent het wel. Een ieder die wil meedoen is van harte welkom om op maandag z'n gewicht te melden, en een beetje mee te kletsen! Wat nieuwe aanwas zou gezellig zijn!



Een ieder kan zichzelf in de tabel zetten met de inloggegevens die onder de tabel staan. Het wekelijks bijwerken gebeurt ook een beetje individueel: iedereen kan inloggen en de gegevens van zichzelf (en die van een aantal anderen als het zo uitkomt, het lukt niet iedereen om de tabel aan te passen) aanpassen.



(De vraagtekens in de tabel kon ik niet meer terugvinden! Als iemand ze van zichzelf nog weet kan het aangepast worden!)



We gaan er weer voor!

NaamStart augAug-dec afgevallenGewicht 01/01Afgevallen jan Begin febGewicht 7/2Gewicht 14/2Gewicht 21/2Gewicht 28/2Afgevallen feb Riboho90 76.1-3.3 72.8 +0.1 72.9 73.0 +0.1 Grutt 69.3 -2.2 67.1 -0.7 66.4 65.4 66,3 65,465.3-1.1 Eefje67767.5 -6.1 61.4 -2.4 59.0 59.1 59,359,359.00 Ciccietta 71,5 + 1,2 72.7 -2.0 70.7 69.7 70.3 69,7 70.3 -0.4 CherokeeRose 64.6-5.3 59.3 -0.4 58.9 - 57,5 - -1,4 Chocoladerijstwafel - - 76.4 -3.9 72.5 71.5 70.4 69.6 68.7 -3.8 Sneeuwvlokje60.6 -1.5 - - 59.1 59.3 +0.2 Ceso - - - - 68.6 67.7 66,767,1 -1,5



Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen



De start van dit topic vind je hier

En het vervolg hier



(Mensen die zich aanmelden maar een aantal weken hun gewicht niet meer doorgeven worden op een gegeven moment verwijderd uit de tabel. En daar kun je jezelf dan weer in terug zetten als je toch weer mee wilt doen )
Alle reacties Link kopieren
Jammer he Ciccietta. Dat heb ik ook vaak. In het weekend laat ik het dan allemaal wat losser en dan zit er op die weeg-maandag toch weer wat extra aan haha.

Maar toch ben je 2 ons afgevallen!



Hoeveel ik weeg weet ik niet, ben vanmorgen vergeten te wegen in alle haast, dus ik weeg mij morgenochtend.



Hoe is het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Jempo wat een leuk, positief bericht!

Wat ontzettend knap van je en wat ontzettend fijn dat je nu zo geniet!



Ik geef je groot gelijk. Nu ik al een paar kilo kwijt ben voel ik mij al zoveel beter.

Je dag start al zó anders als je S ochtends in de spiegel kijkt en denkt "nou, ik mag er echt wel wezen!" Ipv "pfff... wat baal ik van mezelf..."

je humeur wordt er 100x beter van en dan straal je ook uit, denk ik. Heerlijk!



Hoeveel woog jij en weeg je nu als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
Weer terug van vakantie! Lekkere dingen gegeten, wel met mate (vooral in hoeveelheid), goed opgelet.

Ik heb de BBG workouts gewoon doorgedaan, en flink gewandeld.

Vanmorgen woog ik 59.5kg . Nog steeds onder de 60kg dus. De dag voor vertrek woog ik 58.4kg, maar dat was ook wel een all time low, de weken ervoor schommelde ik steeds tussen de 58.6kg en 59.3kg.
Alle reacties Link kopieren
Ik woog voor het weekend 66,5 kg. Maar toen heb ik niet zo streng gedaan dus woog ik na het weekend weer wat meer. Ik hield mijn calorieën altijd bij met MyFitnessPal maar dat ken ik nu wel. Ik hoorde van Lifesum, eigenlijk precies hetzelfde idee met een andere opmaak. Daar hou ik nu alles in bij. Gewoon voor de verandering. Het valt mij wel op hoeveel producten zij als hoog in koolhydraten zien, zoals een puntpaprika. Maar dat eet ik gewoon hoor.



Waar ik heel erg mee blijf worstelen is dat mijn hoofd heel erg alles of niets is. En vooral als ik gezondigd heb, dat ik gelijk alles loslaat en heel erg losga met eten. Ik heb daar zo weinig controle over. Voelt een beetje als binge eating of een suikerverslaving. Het is niet dat ik honger heb maar dan kan ik alle suiker niet weerstaan. Dus nu maar weer voorgenomen helemaal geen suiker meer te eten, dat vind ik echt makkelijker. En meer te bewegen maar dat lukt altijd maar een korte tijd Haha.
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug Eefje! Leuke vakantie gehad?



Ceso, herkenbaar. Ik ben ook wel een beetje van de alles of niets. Nu had ik een zak paaseitjes gekocht met het idee, dan kan ik dagelijks een eitje nemen. Maar het lukt me niet om het maar bij één of twee te houden

Dinsdag was ik een dag ziek. Het leek op voedselvergiftiging. Weegschaal was dus ineens heel laag, maar sindsdien het weer behoorlijk laten gaan. Hopelijk pak ik het morgen weer op, al is dat in het week best een uitdaging.

Anyway, op naar maandag weegdag.

Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen 58.7kg. Zeer tevreden na de vakantie, niks aangekomen
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan Eefje!

Hier helaas iets erbij na het weekend. Nu 69,7 op de schaal. Jammer, maar ik weet hoe het komt. Gisteren wel een half uurtje baantjes gezwommen en morgenavond sportles gereserveerd. #goedevoornemens

Fijne week allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hi all! Stilletjes hier. Hoe is de week gegaan bij jullie? Hier een prima week gehad met een sportles en een avondwandeling. En ook de weegschaal was mij gunstig gezind. Die stond vanmorgen op 68,4. Joepie!!! Nu proberen dit vast te houden en door te gaan.



Fijne week!
Ik kom even



Paar weken niet gewogen. Helaas ook niet al te gezond gegeten.... vanaf morgen ga ik weer wat gezonder aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Cicietta, aangezien we sinslds vorige week nog maar met z'n tweeen lijken, heb ik dit topic nu eigenlijk als min of meer doodgebloed beschouwd. Jammer, het heeft lang best goed gelopen. Ik ben zelf ook niet zo vreselijk actief, maar wil in ieder geval wel wekelijks ergens mij gewicht moeten doorgeven. Ik heb me daarom bij een ander topic aangesloten ('toedeloe zwembandje etc', misschien ook iets voor jou?)
Alle reacties Link kopieren
Ha Eefje,



Bedankt voor de tip. Denk dat ik dan ook afhaak Ik heb ook steun aan een paar Facebookgroepen vanuit het programma 'Het geheim van slanke mensen'.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven