Lijf & Lijn alle pijlers

Skeeleren

27-03-2017 19:07 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zit eraan te denken om te gaan skeeleren tegen de kilo's en voor mijn conditie. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en daardoor zijn afgevallen? En zijn er nog tips voor bepaalde skeelers (merk ofzo)? En accessoires?
Alle reacties Link kopieren
Ik skeeler best vaak in de zomer. Als je op je voeding let kan je er mee afvallen.



Koop wel merk skeelers en geen nijdam die gaan maar 1 zomer mee.



Ik heb fila en heb ze nu 3 jaar en de wielen zijn nog steeds goed
Alle reacties Link kopieren
quote:mano28 schreef op 27 maart 2017 @ 19:11:

Ik skeeler best vaak in de zomer. Als je op je voeding let kan je er mee afvallen.



Koop wel merk skeelers en geen nijdam die gaan maar 1 zomer mee.



Ik heb fila en heb ze nu 3 jaar en de wielen zijn nog steeds goed



mijn Nijdams gingen 3 jaar mee en ik heb nu K2 en vind ze eng snel gaan



maar gebruik wel pols/handbeschermers. Dan kan je je zelf altijd opvangen zonder je handen open te halen.
K2 is een fijn en vooral goed merk!

Knie/pols beschermers zijn aan te raden. Een helm is niet overbodig als je snel gaat (ik doe met gemak 10 km in 30-35 min dus draag vaak helm dan)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ineke98 schreef op 27 maart 2017 @ 19:17:

[...]





mijn Nijdams gingen 3 jaar mee en ik heb nu K2 en vind ze eng snel gaan



maar gebruik wel pols/handbeschermers. Dan kan je je zelf altijd opvangen zonder je handen open te halen.Ik heb verschillende nijdams gehad (wel die van de bristol) en die wielen waren erg snel versleten. Ik skeelerde dan ook paar x in de week een uur tot 2 uur.
Alle reacties Link kopieren
Om mijn gezondheid en gewicht positief te beïnvloeden zou ik alles binnen een straal van 3 km te voet doen. Ga lekker winkelen en boodschappen sjouwen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik vind het ook altijd lekker om te doen en je verbrand best wat calorieen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven