Mode & Beauty alle pijlers

Doorschijnende jurken/rokken

27-03-2017 20:34 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu het wat mooier weer wordt, draag ik graag jurken en rokken. Alles komt tot op de knie of net erover. Wel zit alles redelijk strak, omdat ik dat mooier bij mij vind staan dan losse jurkjes (ik ben best wel petite, dus dat ziet er al gauw kinderlijk uit). Enige probleem is dat tegenwoordig alles zo dun qua stof is!! Waar ik ook shop (H&M, online shops van buitenland) de stoffen van rokken/jurken zijn zo dun, dat je al meteen ziet dat het doorschijnt. Ik baal hier enorm van. Vaak is het niet zo dat je ondergoed ziet zitten, maar wel de schaduw/contouren van je benen als het ware. Heeft iemand hier tips voor?
Alle reacties Link kopieren
Een onderrok.
quote:nephthys schreef op 27 maart 2017 @ 20:37:

Een onderrok.Nou inderdaad , hoe simpel toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 27 maart 2017 @ 20:37:

Een onderrok.Daar dacht ik ook aan, maar omdat ik dus vrij strakke kleding draag zie je een onderrok zitten (gaat dan vaak 'kreuken' onder mijn normale rok/jurk).
Alle reacties Link kopieren
quote:ullaaa schreef op 27 maart 2017 @ 20:39:

[...]





Daar dacht ik ook aan, maar omdat ik dus vrij strakke kleding draag zie je een onderrok zitten (gaat dan vaak 'kreuken' onder mijn normale rok/jurk).Een strakke onderrok dan, of een voering in de rokken (laten) naaien.
Alle reacties Link kopieren
quote:ullaaa schreef op 27 maart 2017 @ 20:39:

[...]





Daar dacht ik ook aan, maar omdat ik dus vrij strakke kleding draag zie je een onderrok zitten (gaat dan vaak 'kreuken' onder mijn normale rok/jurk).Er zijn ook strakke onderrokken.
Kwaliteit bestellen in plaats van H&M



Topvintage bijvoorbeeld. Niet af laten schrikken duur het 50's uiterlijk. Ze hebben hele mooie pencildresses en rokken.
.
quote:Foodsandbeats schreef op 27 maart 2017 @ 20:52:

waar koop je dan een goede onderrok jurk? Want voor mij is dit ook een erg herkenbaar probleemIn de betere (duurdere) lingeriezaak
quote:whatcomesaround schreef op 27 maart 2017 @ 20:46:

Kwaliteit bestellen in plaats van H&M



Topvintage bijvoorbeeld. Niet af laten schrikken duur het 50's uiterlijk. Ze hebben hele mooie pencildresses en rokken.Topvintage is wel kwaliteit, vind je? Het overgrote meerendeel van hun kleding is van polyester, en het meeste vind ik belabberd afgewerkt.
Ben zelf enorm fan van king louie.

Dikkere stof en kleed mooi af.

Ik ben zelf van de wat lossere jurkjes maar ze hebben ook wat meer aansluitende rokken en jurken.
Alle reacties Link kopieren
Een maat groter kopen.

Het zit gewoon te strak als het zo erg door schijnt. Iemand wel eens gevraagd of het je idd goed staat?
.
Eigenlijk denk ik......laat lekker dat beetje doorschijnen. Het isniet onoverkomelijk wanneer je niet in een. Zeer doorzichtige stof rondloopt. Het hoort er vaak beetje bij, samen met jou tal van anderen die het ook hebben namelijk. Misschien valt het jou meer op dan een ander.
Alle reacties Link kopieren
een goede onderrok is heel glad en kan echt niet kreuken onder je jurk. Wat ik trouwens nog wel eens doe is een boxershortje eronder met hele korte pijpjes.



Maar goed de oplossing zijn onderrokken/onderjurken, daar zijn die dingen nu eenmaal voor uitgevonden
Alle reacties Link kopieren
Didi verkoopt ook onderjurken.
Never judge a book by its cover.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven