Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Oh ja, uiteraard. Mijn excuses
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 23 maart 2017 @ 17:34:

Ik word een beetje iebel van alle katten die een uur/middag/dag/dagen niet thuis komen, en waarvoor een oproepje vooral gedeeld moet worden.



Vanochtend om 10 uur ook, kat was sinds die ochtend niet thuis gekomen, 'en dat doet ie anders nooit'.

Wacht gewoon even af en rammel met een pak brokjes in de poort



Vaak zijn de katten ook niet gechipt of gesteriliseerd, 'want ze komen niet buiten/de tuin niet uit'. Het lijkt me dat je ze dan júist laat chippen (en helpen), voor het geval ze wel de hort op gaan.Amen
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 27 maart 2017 @ 08:36:

Zo'n tekst komt uit het hart ja! Redigeren zou afbreuk aan ht spontane doen.Die ga ik onthouden, top excuus.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik haaaaat minions
Alle reacties Link kopieren
Die ene Facebook vriendin die continu berichten plaatst over hoe "anderen" over haar zouden praten. Echt, zo belangrijk ben je niet.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Zucht ik dacht gewoon onschuldig een leuke foto te liken maar kreeg daarna dit bericht

Aha!!

Nu is het jouw beurt!

Want je zet een 'like' op mijn foto, en nu is het aan jou om een foto van je jeugd te plaatsen met de titel 'Challenge aanvaard'.

Stuur al diegenen die dan een 'like' plaatsen op jouw foto, vervolgens weer met deze tekst een uitnodiging om een jeugdfoto van hunzelf te plaatsen.

Onderbreek het spel niet, het is te leuk



Ik zal wel een spelbreker een saai exemplaar zijn maar hier begin ik dus niet aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 28 maart 2017 @ 07:34:

Zucht ik dacht gewoon onschuldig een leuke foto te liken maar kreeg daarna dit bericht

Aha!!

Nu is het jouw beurt!

Want je zet een 'like' op mijn foto, en nu is het aan jou om een foto van je jeugd te plaatsen met de titel 'Challenge aanvaard'.

Stuur al diegenen die dan een 'like' plaatsen op jouw foto, vervolgens weer met deze tekst een uitnodiging om een jeugdfoto van hunzelf te plaatsen.

Onderbreek het spel niet, het is te leuk



Ik zal wel een spelbreker een saai exemplaar zijn maar hier begin ik dus niet aan.Ik doe daar ook nooit aan mee, zeg niet eens af ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik had hetzelfde. Foto geliked en dan dat bericht. Ook niet op gereageerd
Ik heb ook niet gereageerd op de PB met de tekst maar word daar soms zo moe van blijkbaar moet je zelfs bij foto`s nadenken of dat dit mogelijk een spelletje kan zijn of niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn die jeugdfoto's, dat vind ik dan wel weer leuk.



Afhankelijk van de "actie" doe ik wel of niet mee. Als ik het niet leuk vind negeer ik het verzoek. Ik ga ervan uit dat anderen dat ook doen.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 27 maart 2017 @ 22:44:

Ik haaaaat minions



Ik ben dól op Minions





Maar ik zet deze wave niet op m'n tijdlijn, dat dan weer niet.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Omdat er 'Challenge aanvaard' boven staat, ging ik er al van uit dat het weer zo'n spelletje was. Jammer, want er zitten leuke foto's bij, die ik dus niet like
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 28 maart 2017 @ 08:15:

Omdat er 'Challenge aanvaard' boven staat, ging ik er al van uit dat het weer zo'n spelletje was. Jammer, want er zitten leuke foto's bij, die ik dus niet like Waarom niet? Je bent toch niet verplicht om mee te doen? Je kan de uitnodiging ter kennisgeving aannemen.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 23 maart 2017 @ 17:34:

Ik word een beetje iebel van alle katten die een uur/middag/dag/dagen niet thuis komen, en waarvoor een oproepje vooral gedeeld moet worden.



Vanochtend om 10 uur ook, kat was sinds die ochtend niet thuis gekomen, 'en dat doet ie anders nooit'.

Wacht gewoon even af en rammel met een pak brokjes in de poort



Vaak zijn de katten ook niet gechipt of gesteriliseerd, 'want ze komen niet buiten/de tuin niet uit'. Het lijkt me dat je ze dan júist laat chippen (en helpen), voor het geval ze wel de hort op gaan.



Of andersom, wandelt er een goeduitziende kat doodgemoedelijk lekker rond, van de buren of zo, hup gelijk op Facebook zetten dat het arme beestje al weken loopt te zoeken en dat het echt zielig is.



Met de waarschuwing erbij dat ze de dierenambulance bellen of al hebben gebeld.



Mijn schoonzusje kon zo haar gechipte kat weer van het dierenasiel halen omdat een buurvrouw 4 huizen verderop de kat niet herkende en daarom liet ophalen, hij zag er zo zielig uit en was uitgehongerd.



Het gaat hier om een halve Noorse Boskat van ruim 7 kg. Ziet er echt verre van uitgehongerd uit.



Hij kwam nu al een paar dagen steeds aanlopen bij haar en zij gaf hem dan steeds maar brokjes, want zo zielig



Buurvrouw heeft het advies gekregen om geen andere katten, behalve die van haarzelf, eten te geven.



Het was allemaal goed bedoeld, maar toch.
quote:Starshine-2 schreef op 27 maart 2017 @ 22:44:

Ik haaaaat minions
Jou niet hoor
Alle reacties Link kopieren
een status op facebook:

"Ik wens jullie recht uit mijn ,hartje een fijne,leuke,zonnige dinsdag toe,dikke knuffel vóór alle vrouwtjes en voor de mannen weinig werk!!!!! Salukes"



waarom mogen mannen weinig werken, en krijgen vrouwen "enkel" een knuffel?
Je weet toch, vrouwtjes zitten lekker thuis te thuismoederen. Dat stofzuigen kan best een dagje wachten.
quote:Dreamer schreef op 28 maart 2017 @ 08:15:

Omdat er 'Challenge aanvaard' boven staat, ging ik er al van uit dat het weer zo'n spelletje was. Jammer, want er zitten leuke foto's bij, die ik dus niet like



Ik kan dus heel slecht tegen dit soort Engels-Nederlandse contaminaties. Challenge Accepted of Uitdaging Aanvaard, graag, maar niet in combinatie.



Maar dat is de techneut in mij, misschien...
Alle reacties Link kopieren
quote:the-dowager schreef op 28 maart 2017 @ 15:55:

[...]

Ik kan dus heel slecht tegen dit soort Engels-Nederlandse contaminaties. Challenge Accepted of Uitdaging Aanvaard, graag, maar niet in combinatie.



Maar dat is de techneut in mij, misschien... Ik vraag me vooral af wat de uitdaging hiervan is... Best heel leuk, al die kinderfoto's, maar wat is de challenge dan?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 28 maart 2017 @ 20:53:

[...]



Ik vraag me vooral af wat de uitdaging hiervan is... Best heel leuk, al die kinderfoto's, maar wat is de challenge dan?Dat doet er niet toe. Nieuwsoverzichten vullen met kinderfoto's gok ik.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
"The most precious jewels you'll ever have around your neck are the arms of your children."
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou daar onder posten dat ik niets geef om sieraden, maar dan zal ik wel weer een harteloze trut zijn
http://niet100.tv/2017/03 ... ncies-zijn-ze-te-vinden/#



Vette clickbait



Edit: het gaat over superwespen die gericht slachtoffers uitzoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven