Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken



Mijn bijdrage:



- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.



- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.



Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Die wimpertoestand, werkt dat ook als je witblonde wimpers hebt?
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Die gladmakende spray ga ik ook testen.

Ik heb door operatie en vitaminetekort kurkdroog haar en is erg uitgevallen.

Ik heb alles al geprobeerd wat de drogist zoal heeft staan in het haarproductenvak, en ook alle soorten olie (olijf, kokos, argan, jojoba, alle soorten haarolie) maar mijn haar blijft coupe Hortensia...

Als iemand een gouden tip heeft? Tot nu toe lijkt shampoo en conditioner van Nivea nog het beste, maar dat moet dan wel elke dag.
Ab imo pectore
quote:emmylou schreef op 27 maart 2017 @ 22:26:

Die wimpertoestand, werkt dat ook als je witblonde wimpers hebt?

Dat weet ik niet.

Ik heb zelf zwarte wimpers.



Een kennis van mij is rossig en zij gebruikt het nu ook een tijdje. Bij haar zijn de wimpers donkerder en langer geworden.
Alle reacties Link kopieren
quote:yajes schreef op 27 maart 2017 @ 22:30:

[...]



Dat weet ik niet.

Ik heb zelf zwarte wimpers.



Een kennis van mij is rossig en zij gebruikt het nu ook een tijdje. Bij haar zijn de wimpers donkerder en langer geworden.Thanks! Valt te proberen
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
quote:Muurhanger schreef op 17 maart 2017 @ 16:24:

[...]





Ja ik heb al best wel wat maskers geprobeerd, maar die van Weleda is het enige masker waarvan ik het idee heb dat het écht werkt. Beschadigd haar kan niet van binnen hersteld worden, maar wel van de buitenkant een beetje (haarschubben wat sluiten).Voedende haarolie van Weleda werkt ook fantastisch. Na het wassen een paar druppels in je handen wrijven en dan door het haar. Het pluist niet en voelt heerlijk zacht. En heb je teveel gebruikt en is het wat vet, dan is het na een paar uur ingetrokken.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Geen tips nog, wel een verkapte TVP
Alle reacties Link kopieren
ik wil heel graag langere en donkere wimpers maar nu ben ik de weg weer een beetje kwijt met wat ik hier lees. Wat moet ik daar nou voor gebruiken?
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
tvp
Waar kopen jullie die Nanolash? Ik ben altijd erg benieuwd geweest naar Revitalash, maar vind het iets te duur.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmylou schreef op 27 maart 2017 @ 22:29:

Die gladmakende spray ga ik ook testen.

Ik heb door operatie en vitaminetekort kurkdroog haar en is erg uitgevallen.

Ik heb alles al geprobeerd wat de drogist zoal heeft staan in het haarproductenvak, en ook alle soorten olie (olijf, kokos, argan, jojoba, alle soorten haarolie) maar mijn haar blijft coupe Hortensia...

Als iemand een gouden tip heeft? Tot nu toe lijkt shampoo en conditioner van Nivea nog het beste, maar dat moet dan wel elke dag.Slapen op een satijnen of zijde kussen ipv. katoen kan ook helpen!
Nagellak (en ook een basecoat en topcoat) van Essie ben ik erg fan van, hou ik makkelijk een week mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het wimperserum van Kruidvat (9,95) nu aan het testen. Twee dagen bezig.
Alle reacties Link kopieren
En waar koop je originele careprost?
quote:emmylou schreef op 27 maart 2017 @ 22:29:

Die gladmakende spray ga ik ook testen.

Ik heb door operatie en vitaminetekort kurkdroog haar en is erg uitgevallen.

Ik heb alles al geprobeerd wat de drogist zoal heeft staan in het haarproductenvak, en ook alle soorten olie (olijf, kokos, argan, jojoba, alle soorten haarolie) maar mijn haar blijft coupe Hortensia...

Als iemand een gouden tip heeft? Tot nu toe lijkt shampoo en conditioner van Nivea nog het beste, maar dat moet dan wel elke dag.Heb je john frieda frizz ease original hair serum ook geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Twistersizzle schreef op 24 maart 2017 @ 16:33:

Mag een huis-tuin-en-keuken product ook? Eigengemaakte toner van appelazijn en witchhazel. Een week geleden mee begonnen en wat een verschil.



Ik ben een jaar geleden met de pil gestopt en heb sindsdien een hele onrustige huid. Veel pukkeltjes en rode plekjes etc. Ben zelf van de stempel "less is more" dus ben vooral gaan minderen met producten en makeup, maar het hielp weinig. Totdat ik dus vorige week mijn eigen toner heb gemaakt van 1/4 deel appelzijn en 3/4 deel witchhazel en een paar drupjes tea trea oil. 2x per dag na de facewash met een watje met toner erover heen, laten intrekken en daarna je dag/nacht crème erop en ta da, een gezicht zo glad als babybilletjes. Ik sta echt versteld van het verschil. Aanrader!Ik heb hier, weliswaar nog aan de pil, ook vrij veel last van. Wat is withhazel?
Alle reacties Link kopieren
Aunt Jackie's Baby Girl Curls!

(curlin & twisting custard)



Ik heb smalle pijpenkrullen ( tot onder mijn ribben) en het is altijd een drama om iets te vinden wat het niet te vet (plakt of de pluis laat bestaan en zijn gang laat gaan ) maakt of er voor zorgt dat het uitzakt omdat het te zwaar is voor mijn haar.



Mijn haar zit awesome!









Zit onder andere shea butter, coconut oil en olijfolie in(vrij van parabenen sulfaten).
Alle reacties Link kopieren
Careprost kun je kopen bij careprost punt nl.

En echt maar 1 druppeltje gebruiken, met een heel dun eyeliner kwastje. Alleen bij je bovenste wimperrand.

Werkt echt super. Wel even een paar weken geduld hebben.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Oh en Blistex MedPlus (de stick) vind ik ook fantastisch. Draculalippen zijn met 1 nacht helemaal weg.

Werkt overigens ook fantastisch op kleine wondjes (schaafwondje, papercut, etc.), die genezen een stuk sneller en mooier.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmylou schreef op 27 maart 2017 @ 22:29:

Die gladmakende spray ga ik ook testen.

Ik heb door operatie en vitaminetekort kurkdroog haar en is erg uitgevallen.

Ik heb alles al geprobeerd wat de drogist zoal heeft staan in het haarproductenvak, en ook alle soorten olie (olijf, kokos, argan, jojoba, alle soorten haarolie) maar mijn haar blijft coupe Hortensia...

Als iemand een gouden tip heeft? Tot nu toe lijkt shampoo en conditioner van Nivea nog het beste, maar dat moet dan wel elke dag.



Voor mijn haar met hetzelfde probleem deed de Regenerate Repair serie van Dove wonderen.

Bij de Kruidvat overigens de helft goedkoper als bij de Etos, ik weet niet hoe het komt maar ik geef het je maar mee

Ik gebruik hem in combinatie met de conditioner en sindsdien lijkt mijn haar bijna weer op haar
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 28 maart 2017 @ 19:26:

[...]





Voor mijn haar met hetzelfde probleem deed de Regenerate Repair serie van Dove wonderen.

Bij de Kruidvat overigens de helft goedkoper als bij de Etos, ik weet niet hoe het komt maar ik geef het je maar mee

Ik gebruik hem in combinatie met de conditioner en sindsdien lijkt mijn haar bijna weer op haar
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic



Smoovall, voor schurende bovenbenen werkt perfect! Nu lekker elke dag een jurkje aan op vakantie.
Alle reacties Link kopieren
quote:littleme2 schreef op 28 maart 2017 @ 14:55:

Aunt Jackie's Baby Girl Curls!

(curlin & twisting custard)



Ik heb smalle pijpenkrullen ( tot onder mijn ribben) en het is altijd een drama om iets te vinden wat het niet te vet (plakt of de pluis laat bestaan en zijn gang laat gaan ) maakt of er voor zorgt dat het uitzakt omdat het te zwaar is voor mijn haar.



Mijn haar zit awesome!



[img]https://i5.walmartimages.com/asr/646b9f ... nBg=FFFFFF[/img]





Zit onder andere shea butter, coconut oil en olijfolie in(vrij van parabenen sulfaten).



Waar te koop??



Wat ik fijne producten vind:



Herbacin wuta kamille handcreme, enige spul wat helpt boj mij schrale altijd kapotte handen. Trekt snel in en is niet vet.





Purol stick; sinds ik deze gebruik nooit geen zere droge lippen meer.



Paula's choice; pas meebegonnen en WoW eindelijk heb ik een gave huid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven