Mode & Beauty alle pijlers

Koele (niet warm) blonde haarkleur

30-06-2009 15:55 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk heb ik een kleurenanalyse laten doen. Er kwam uit dat ik een koel zomer/ wintermix type ben. Heel leuk, supergoeie tips gehad. Zo ook om mijn haar in een koele blonde tint te verven. Van mezelf ben ik blond, vroeger wit, tegenwoordig lichtblond. In de winter wordt mijn haar vaak een beetje een peper en zoutkleur, daarom doe ik er vaak wat highlights in. Nu blijkt dat mijn highligts een warme toon hebben, wat dus niet de bedoeling is.



Ik vond mijn haar zelf ook iets te gelig en wilde daarom sowieso al langs de kapper gaan om het te laten kleuren. Volgens de kleuranalyse kan het dus het beste in een overwegend koele blonde tint worden geverfd. Mijn vraag is: wat moet ik me hierbij voorstellen? Ik zie dan namelijk zo'n saaie askleur voor me..



Heeft iemand tips of misschien plaatjes??
google is je vriend!

koelblond
ik heb ook koelblond haar!

staat me echt het beste en ik heb van mezelf ook dezelfde haarkleur als jij.

dus ben wel nieuwsgierig welke andere tips jij nog meer hebt gehad, misschien heb ik er wat aan...
Alle reacties Link kopieren
..
.. .. ..
Alle reacties Link kopieren
Aaaah dank jullie wel.. wooow dat haar van Farah is was echt heel mooi!!! Dat is wel heel wat anders dan mijn goudgele lokken..:S Mijn haar is inderdaad heel lang, tot over mijn bh bandje. Ik vind dat ik al snel last heb van ''de barbie look'. Heb mn haar al een paar keer donkerder geverfd (meer richting bruin), barbie look was er niet meer, maar bruin was het toch ook niet helemaal. Dus wie weet is koelblond hét voor mij!



Rary, bij de kleurenanalyse hebben ze gekeken welke kleuren mij dus het best staan, bij mij kwam daar grijs, framboosroze en een heel scala aan blauwtinten uit..
appeltaart, dat zijn precies de kleuren die ik nooit draag omdat ik vind dat ze me niet staan :-)

of ik heb het altijd mis gehad, of we hebben toch een andere kleur :-)
Alle reacties Link kopieren
Asblond is niet hetzelfde als koel blond. Koelblond is bijvoorbeeld platinablond (denk Marilyn Monroe).
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je dit qua tint? of is dat nog te warm?







Ik heb zelf ook warm blond haar. Ik ben ook eens opzoek naar andere tinten



Hier heb je Sienna met platina blond haar en met donkere caramelkleur..





Ik vind die caramel kleur ook wel mooi. Maar zij kan veel hebben!
Alle reacties Link kopieren
Die caramelkleur is mooi.
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je van asblond? Tegen het grijze aan of lila aan?
Alle reacties Link kopieren
























quote:2bcome schreef op 01 juli 2009 @ 15:39:

Bedoel je dit qua tint? of is dat nog te warm?



[afbeelding]



Ik heb zelf ook warm blond haar. Ik ben ook eens opzoek naar andere tinten



Hier heb je Sienna met platina blond haar en met donkere caramelkleur..

[afbeelding]



Ik vind die caramel kleur ook wel mooi. Maar zij kan veel hebben!Dit is absoluut geen platinablond hoor. Het is honingblond. Een mooie, maar heel warme kleur.
Ik heb mijn haar ook zo koel mogelijk, ik heb nu een balayage van blondeer, met een toner erover in de kleur parel. En dan gebruik ik regelmatig een goede zilvershampoo (Wella), zo blijft het mooi wit.



Mijn aanzet (cm of 7) is mijn eigen kleur, ik ben van mezelf middenblond/witgrijs.
Zo kleurenanalyse kan je gewoon bij de kapper doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven