Vriendin zoetermeer 50-60 jaar

28-03-2017 01:07 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo :-)

Mijn moeder zoekt een leuk maatje om mee te praten, thee te drinken, af en toe mee naar de stad te gaan.

Laat wat horen..dan koppel ik jullie aan elkaar, op oudere leeftijd is het lastig om nieuwe mensen te ontmoeten, vandaar de oproep.



Leeftijdsindicatie 50-65..



Stuur je bericht naar za18za18 at hotmail . com

Groetjes
Heeft je moeder ook nog iets leuks en interessants over zichzelf te vertellen?

Ik denk dat mensen graag meer willen weten voordat ze contact leggen.
Alle reacties Link kopieren
Lief dat je haar probeert te helpen, maar waarom denk je dat het lastig is op die leeftijd om nieuwe mensen te ontmoeten?



Het is de leeftijd waarop de meste mensen hun kinderen de deur uit hebben, nog fysiek fit zijn en als ze niet full time werken juist heel veel tijd hebben voor clubjes, sport, wandelen, hobbies, reizen.

Ik heb de indruk dat mensen van die leeftijd het juist heel makkelijk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten.



En als jij hier een oproep kunt doen kan je moeder dat zelf toch ook? Er is geen leeftijdsgrens op het forum, hoor.
óu sont les neiges d'antan

Hoi. Ik ben zelf 59 en vind het helemaal niet moeilijk om contacten te leggen. Ik denk dat dat meer aan je persoonlijkheid ligt dan aan je leeftijd. Misschien kan ze voor zichzelf eens uitzoeken of ze dingen leuk vindt, zoals sporten, koken, fotograferen oid? Als je je dan aansluit bij een clubje heb je zo nieuwe kennissen. Ik doe het zelf niet, maar bij onze sportclub blijven er na afloop van de les altijd een aantal dames koffie drinken. Levert leuke contacten op. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven