Plas

21-03-2017 22:14 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met plasseks?

Mijn man wil graag dat ik over hem heen plas onder de douche. Aan de ene kant lijkt het mij wel spannend, maar aan de andere kant.....
Doen is het nieuwe denken.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen, mijn vriendin wou een keer dat ik over haar piste, nou weten we dat dat niets voor ons is
-
Ik zou gewoon er over heen plassen. Maar ik snap nooit helemaal dat het plasseks is.

Wat heeft over iemand heen urineren nou met seks te maken?

Als hij het graag wil zou ik het doen maar het is wel apart dat de link seks gelegd word.



Ik snap het niet.

Kan je mij dat uitleggen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dit altijd in een sex sfeer wordt gedaan. Ik kan mij niet voorstellen dat voor een gewone plasbeurt tussendoor is. Het kan, waarschijnlijk, opwindend zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik plas wel eens over de wc eend vind ie lekker
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Onder de douche is helemaal niet onbegrijpelijk als je voor het eerst plasseks doet, je kan dit later uitbreiden naar bijvoorbeeld: onder een rokje, in je broek of misschien wil je man het in een later stadium wel in zijn mond.
Alle reacties Link kopieren
Altijd kijken hoever je hier zelf in wilt gaan.



Als beginner-tip: zorg dat je een leuk avondje hebt met wijn, water en thee. (geen bier, koffie ed).

Elkaar een beetje opgeilen, plagen, gewoon een leuke, romantische avond.

En dan, zoals al meer benoemd, samen naar het bad (douche kan ook). Beide de kleren uittrekken (of elkaar uitkleden)

Hij gaat liggen (evt klein laagje water in het bad, zodat dat niet zo koud is), jij kan hurken boven zijn buik, pik of (als je er aan toe bent) boven zijn gezicht. Probeer te ontspannen en laat het langzaam lopen. Hij wil je misschien betasten, voelen, gewoon kijken wat je

beiden fijn vindt. Stoppen en genieten van wat er wél is gebeurd hoort daar zeker bij.



Veel plezier, laat je ons weten hoe/wat er gebeurd is?
Alle reacties Link kopieren
wij vinden het beiden heerlijk om zo'n warme straal op onze huid te voelen
anoniem_346635 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 15:33
4.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bandu, jullie hebben gevoel in TO haar huid? O_O

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven