Extreem Links

28-03-2017 13:39 205 berichten
Na Volkert v/ G komt nu ook Anna Fleur Dekker als extreem Links in het nieuws.

We konden haar al zien in de serie 'Rot op met je milieu'. met als presentator Dennis van der Geest.Waar de andere 5 kandidaten zich ergerden aan haar doorgeslagen opvattingen wat betreft veganisme en milieu.

Maar nu haalde ze het nieuws met haar oproep tot stenigen van Wilders, Ook Thierry Baudet moet het bij haar ontgelden.Met haar Twitter account roept ze volgers op het haar te laten weten als Baudet ergens publiekelijk zou optreden:

“Lieve mensen, willen jullie voor mij in de gaten houden of Thierry/Forum ergens openbaar optreedt?”

Moet Thierry Baudet zich zorgen gaan maken over zijn veiligheid?

Ontpopt Anna Fleur Dekker zich als (milieu/dier activist) een Volkert v/d G?



Als Ik Groen Links was zorgde ik er vandaag nog voor dat de partij zich van haar distantieert.

Ik krijg echt de rillingen van dit soort types die geweld niet schuwen......



Hoe vinden jullie haar oproepen tot geweld uitlatingen en haar oproep het in de gaten houden van een bepaald persoon?



Vinden jullie dat Groen Links hier maatregelen op moet nemen?
Alle reacties Link kopieren
Misschien overdrijf ik maar ik zie een wezenlijk verschil tussen het stenigen van een gebouw en een persoon.



Natuurlijk keur het eerste af, maar iemand die al gevaar loopt "cynisch" bedreigen, waar ben je dan met je hoofd?

Daarnaast is het niet zomaar een burger het is iemand die mensen kan beïnvloeden, mensen die cynisme gemist hebben bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma95 schreef op 28 maart 2017 @ 14:00:

Het stond er echt anders.

Noem het maar sarcasme. Een moskee is een gebouw. Wilders is een mens van vlees en bloed.

En vergeet Joke Kaviaar niet die taarten met menstruatiebloed naar Thierry wil gooien. Die mensen sporen echt niet.

Alleen al dat je zoiets op internet gooit vind ik erg vreemd.



Dit las ik onlangs ook ergens, hoe komt iemand op zo’n idee? Dan ben je toch rijp voor een inrichting? De laatste politicus die een taart (gevuld met stront en kots) in zijn gezicht kreeg, werd niet lang daarna neergeschoten.



Sowieso word ik een beetje kriebelig van al die social justice warriors die mensen met een andere mening gelijk in een verdomhoekje willen plaatsen. Je hoeft maar iets te roepen waar zij het niet mee eens zijn en je bent in hun ogen gelijk een racist, fascist, vrouwenhater/verkrachter en helaas willen ze die mening maar al te graag luidkeels verkondigen terwijl ze zichzelf op de borst kloppen omdat zij "goed" bezig zijn.



Hebben we dan echt niks geleerd de afgelopen 15 jaar?
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 28 maart 2017 @ 15:31:

[...]



Dat is geen fake account,lees het maar helemaal eens door.



Waarom staat er dan #parodie in z'n bio?

En waarom staat er een pro-nertsenhouders website in de bio van een linkse activist?
quote:Habbekratz schreef op 28 maart 2017 @ 15:31:

[...]



Dat is geen fake account,lees het maar helemaal eens door.







Dat account is zo vreselijk nep, en dat ligt er zo vreselijk dik bovenop. Kan me gewoon niet voorstellen dat je dit serieus meent.

Zo komt er dus gelul in de wereld he
Och, truth is stranger than fiction, zie Volkert van der Graaf alias Fred de Winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 28 maart 2017 @ 17:07:

[...]







Dat account is zo vreselijk nep, en dat ligt er zo vreselijk dik bovenop. Kan me gewoon niet voorstellen dat je dit serieus meent.

Zo komt er dus gelul in de wereld heDaar verbaas ik mij nou helemaal niet over, dat er mensen zijn die dit voor waarheid aannemen. En al helemaal niet op deze pijler.
Vreselijk, wat een treurnis.

De OP is al vergeven van de foutieve informatie, en dan ook nog een overduidelijke parodie account als "echt" pluggen.

En zo blijft het volk elkaar maar opjutten met fake-news en van-horen-zeggens.

Van enige objectiviteit of fact-checken is gewoon geen sprake meer. Alles gaat er in als zoete koek. Horen wat je horen wil.

Dat is pas gevaarlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 28 maart 2017 @ 15:27:

https://twitter.com/VolkertvdGraaf 19 Feb



Drie keer raden wie er vandaag géén 69 is geworden? LOL En domrechts maar janken dat ik met dikke uitkering en gratis huis in vrijheid leef.



Volkert vd Graaf? @VolkertvdGraaf 2 mei 2014



Meer

Mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik zit alweer een uur aan de biologische cocktails bij vrienden. Iemand het adres van Wilders trouwens?





schandalig

Nog zo'n extreem links Wel blijven nadenken he TO
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 28 maart 2017 @ 17:40:

Vreselijk, wat een treurnis.

De OP is al vergeven van de foutieve informatie, en dan ook nog een overduidelijke parodie account als "echt" pluggen.

En zo blijft het volk elkaar maar opjutten met fake-news en van-horen-zeggens.

Van enige objectiviteit of fact-checken is gewoon geen sprake meer. Alles gaat er in als zoete koek. Horen wat je horen wil.

Dat is pas gevaarlijk.Precies zoals Trump aan de macht is gekomen. Een van de grote nadelen aan (sociale) massa media.
quote:Habbekratz schreef op 28 maart 2017 @ 15:31:

Dat is geen fake account,lees het maar helemaal eens door.
quote:Ineke98 schreef op 28 maart 2017 @ 14:00:

https://www.nrc.nl/nieuws ... r-deelde-7590296-a1552071





Activiste ondergedoken na onjuist bericht van Wilders



Oproep tot geweld



Haar uitspraak over het „stenigen van Wilders” was uit zijn verband gerukt en „duidelijk cynisch bedoeld”. Nadat de PVV-leider een artikel over de kwestie had gedeeld, werd Anne-Fleur Dekker bedreigd. Nu is de medewerker van de Hilversumse GroenLinks-fractie ondergedoken.



Enzo van Steenbergen



27 maart 2017 om 18:48



Blogger en feministisch activiste Anne-Fleur Dekker (22) is ondergedoken vanwege bedreigingen, nadat onder meer PVV-leider Geert Wilders een onjuist bericht over haar had gedeeld op Facebook.



Wilders deelde op 19 maart, enkele dagen na de verkiezingen, een bericht van de website Liefde voor Holland, waarin wordt beweerd dat Dekker – GroenLinks-fractiemedewerker in Hilversum – niet objectief zou zijn geweest als hoofd van een stembureau in Hilversum. De kop van dat artikel: ‘GroenLinks-activiste was voorzitter stembureau, roept op tot stenigen Wilders, PVV-stemmen verdwenen?’



Dit door Wilders gedeelde bericht klopt niet. Dekker zou bij de verkiezingen inderdaad voorzitter van een stembureau worden, maar een woordvoerder van de gemeente Hilversum zegt dat Dekker dit niet mocht, juist omdat ze zo’n duidelijk politiek profiel heeft: „Zij zou volgens de gemeente geen objectief voorzitter zijn geweest. Daarom is zij niet actief geweest op een stembureau.”



De bewering over het „stenigen van Wilders” komt voort uit een door Liefde voor Holland onvolledig afgedrukt Twitter-gesprek van ruim een jaar geleden.



Dat begon met een tweet waarin een andere vrouw schrijft: „Ik ben op zoek naar mensen die samen met mij stenen willen gaan gooien naar de moskee van Beringen, minstens 500 mensen, als ‘ludieke reactie’ op het radicaal moslim geweld van de afgelopen nachten.’” Dekker reageert daarop: „‘Fijn type dit ook weer’.” En daarna: „‘Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien? Vind ik wel een ‘ludieke actie’.’



„Het is duidelijk cynisch bedoeld”, zegt Dekker aan de telefoon. „Maar in het bericht van Liefde voor Holland is de aanleiding voor de tweet weggelaten, waardoor het volledig uit zijn verband is gerukt. Ik zou nooit, maar dan ook nooit oproepen tot geweld.”



Pas nadat Wilders het bericht had gedeeld, kreeg Dekker concrete bedreigingen. Dekker: „Bedreigingen met verwijzingen naar mijn woonplaats, waardoor ik me genoodzaakt voelde op een ander adres te gaan slapen. Ik ben vreselijk boos op Wilders, want hij weet donders goed dat zijn achterban de berichten gelooft die hij op Facebook deelt.”





Je kan het ook Karma noemenJa maar wat is het nou moet ze nu door Wilders onderduiken of is weer aan het jokkebrokken want van de week schreef ze nog op twitter en op JOOP dat ze ondergedoken zat vanwege de Baudetaanhangers..
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 28 maart 2017 @ 17:57:

[...]





Precies zoals Trump aan de macht is gekomen. Een van de grote nadelen aan (sociale) massa media.en al die correcte peilingen die de nieuwsorganisaties uitzonden.
quote:Habbekratz schreef op 28 maart 2017 @ 14:14:

Ik vind haar oproep tot in de gaten houden van Thierry Baudet/Forum voor Democratie ook creepy.Ze lijkt ziekelijk geobsedeerd door Thierry Baudet.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 28 maart 2017 @ 18:11:

[...]



Ja maar wat is het nou moet ze nu door Wilders onderduiken of is weer aan het jokkebrokken want van de week schreef ze nog op twitter en op JOOP dat ze ondergedoken zat vanwege de Baudetaanhangers..



Oh echt?



Ik ben benieuwd in welke kliniek ze welkom is.
quote:Ineke98 schreef op 28 maart 2017 @ 18:23:

[...]





Oh echt?



Ik ben benieuwd in welke kliniek ze welkom is.https://www.joop.nl/nieuws/joop-opiniem ... aar-relaas



Het zijn zowel de Baudet als de Wildersaanhangers volgens gekkie Annefleur..

Maar ondertussen twittert ze vrolijk verder over Baudet..
Zie de timeline van dat malle kind:



https://twitter.com/annefleurdd
Alle reacties Link kopieren
quote:Curley schreef op 28 maart 2017 @ 15:54:

[...]



Sowieso word ik een beetje kriebelig van al die social justice warriors die mensen met een andere mening gelijk in een verdomhoekje willen plaatsen. Je hoeft maar iets te roepen waar zij het niet mee eens zijn en je bent in hun ogen gelijk een racist, fascist, vrouwenhater/verkrachter en helaas willen ze die mening maar al te graag luidkeels verkondigen terwijl ze zichzelf op de borst kloppen omdat zij "goed" bezig zijn.





Tofik Dibi heeft precies daarover een geweldig stuk geschreven voor de Gladiool:



https://degladiool.nl/socialjusticewarrior/
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
En die Erik van Muiswinkel is ook nog steeds goed van het padje af:



https://twitter.com/erikvmuiswinkel
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... _om_rede_in_Latijn__.html



DEN HAAG - De eerste voordracht van Forum voor Democratie-voorman Thierry Baudet in de Tweede Kamer is hem meteen op een uitbrander van voorzitter Khadija Arib komen te staan. Baudet begon zijn speech met enkele zinnen in het Latijn, en dat zinde Arib niet. ,,Het Nederlands is de voertaal in ons parlement en dat wil ik graag zo houden'', zei de Kamervoorzitter.



Baudet hekelde in het Latijn, met een toespeling op klassieke redevoeringen van vermaarde Romeinse redenaars als Cicero, het 'partijkartel' dat de Haagse politiek in zijn greep zou hebben. ,,Hoe lang stelt het partijkartel en de baantjescarrousel ons geduld nog op de proef?'', verzuchtte hij. Baudet liet het bij enkele Latijnse zinnen en las vervolgens de Nederlandse vertaling voor, om daarna verder te gaan met zijn betoog.
Alle reacties Link kopieren
http://www.dumpert.nl/med ... peech_thierry_baudet.html
Alle reacties Link kopieren
quote:Schaap_Veronica schreef op 28 maart 2017 @ 13:52:

Ze heeft niet opgeroepen tot stenigen van wilders. Een wilders-aanhanger had een oproep gedaan om 500 mensen te vinden om als ludieke actie stenen te gooien naar een moskee. En toen had zij geantwoord: stenen gooien naar Wilders lijkt me ook wel ludiek.

Kortom: sarcasme.



Wilders heeft nu een deel daarvan gequote en daarom zit zij nu ondergedoken...



Ik vermoed dat ze het inderdaad niet letterlijk heeft bedoeld.

En op zich vraag ik me af of aangifte zinvol is.



Maar het is natuurlijk wel een "trend" die al langer gaande is, tegen Wilders lagen de voor ingevulde aangifte formulieren klaar.

Lekker elkaar een oor aan naaien met een aangifte.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 28 maart 2017 @ 20:45:

[...]





Ik vermoed dat ze het inderdaad niet letterlijk heeft bedoeld.

En op zich vraag ik me af of aangifte zinvol is.



Maar het is natuurlijk wel een "trend" die al langer gaande is, tegen Wilders lagen de voor ingevulde aangifte formulieren klaar.

Lekker elkaar een oor aan naaien met een aangifte.

Iemand bedreigen die al 24 uur per dag bescherming krijgt en dan zeggen dat het maar een grap is. Dan spoor je niet.

Dus ik neem aan dat die zo gename bedreigingen ook maar grappen zijn.



Fleur stelt zich aan.
Fleur mag iig vanavond bij Pauw aanschuiven las ik op een ander forum
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 28 maart 2017 @ 20:52:

Fleur mag iig vanavond bij Pauw aanschuiven las ik op een ander forum

Zaandam mocht dat ook. Kan je na gaan op welk niveau er gesproken gaat worden.

Of is ze beleeft om geen zonnebril te dragen.
quote:YellowDiamond schreef op 28 maart 2017 @ 20:52:

Fleur mag iig vanavond bij Pauw aanschuiven las ik op een ander forum





Maar, maar ... dat kan toch helemaal niet? Onderduiktechnisch gezien enzo?







Allemachtig laten we elke labiele twitteraar een podium geven...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven