Extreem Links

28-03-2017 13:39 205 berichten
Na Volkert v/ G komt nu ook Anna Fleur Dekker als extreem Links in het nieuws.

We konden haar al zien in de serie 'Rot op met je milieu'. met als presentator Dennis van der Geest.Waar de andere 5 kandidaten zich ergerden aan haar doorgeslagen opvattingen wat betreft veganisme en milieu.

Maar nu haalde ze het nieuws met haar oproep tot stenigen van Wilders, Ook Thierry Baudet moet het bij haar ontgelden.Met haar Twitter account roept ze volgers op het haar te laten weten als Baudet ergens publiekelijk zou optreden:

“Lieve mensen, willen jullie voor mij in de gaten houden of Thierry/Forum ergens openbaar optreedt?”

Moet Thierry Baudet zich zorgen gaan maken over zijn veiligheid?

Ontpopt Anna Fleur Dekker zich als (milieu/dier activist) een Volkert v/d G?



Als Ik Groen Links was zorgde ik er vandaag nog voor dat de partij zich van haar distantieert.

Ik krijg echt de rillingen van dit soort types die geweld niet schuwen......



Hoe vinden jullie haar oproepen tot geweld uitlatingen en haar oproep het in de gaten houden van een bepaald persoon?



Vinden jullie dat Groen Links hier maatregelen op moet nemen?
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 28 maart 2017 @ 20:52:

Fleur mag iig vanavond bij Pauw aanschuiven las ik op een ander forum

Ze staat inderdaad bij de aankondiging van Pauw vanavond.

Ik vind het een goeie tendens dat achterlijke tweets waarin wordt opgeroepen geweldadig te worden naar personen gevolgen hebben. Naming and shaming. Lekker voor haar dat ze ondergedoken zit, had ze na moeten denken.
Fleur buit haar slachtofferschap flink uit op twitter en ondertussen twittert ze ook obsessief door over Baudet.

Het is dat je hier geen diagnoses mag stellen maar anders..
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 28 maart 2017 @ 20:57:

Fleur buit haar slachtofferschap flink uit op twitter en ondertussen twittert ze ook obsessief door over Baudet.

Het is dat je hier geen diagnoses mag stellen maar anders.. De Nederlandse TV heeft het Jerry Springer niveau bereikt.
quote:Ineke98 schreef op 28 maart 2017 @ 20:59:

[...]



De Nederlandse TV heeft het Jerry Springer niveau bereikt.Zeg dat wel.
quote:Hetvrijewoord schreef op 28 maart 2017 @ 20:57:

[...]





Maar, maar ... dat kan toch helemaal niet? Onderduiktechnisch gezien enzo?







Allemachtig laten we elke labiele twitteraar een podium geven...Ja maar hey de 'dreiging' komt wel van Wilders en Baudet aanhangers hè daar smult de NPO van.
Oh gut, komt meisje Fleur vanavond aan tafel bij Pauw? Ik ben benieuwd, aangezien Pauw zelf volgens mij niet zo blij is met Baudet. In ieder geval vind ik die hele Fleur gewoon raar, labiel en niet zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 28 maart 2017 @ 21:30:

Oh gut, komt meisje Fleur vanavond aan tafel bij Pauw? Ik ben benieuwd, aangezien Pauw zelf volgens mij niet zo blij is met Baudet. In ieder geval vind ik die hele Fleur gewoon raar, labiel en niet zo leuk.Maar via belastingen moet ik voor deze show wel betalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ineke98 schreef op 28 maart 2017 @ 21:34:

[...]





Maar via belastingen moet ik voor deze show wel betalen.Naast die zwaar overbetaalde presentatoren van de Staatsomroep NPO betalen wij met zijn allen ook de uitkering van beroepsdemonstranten zoals Anne Fleur Dekker en Joke Kaviaar. De 'dames' met hun menstruatiebloedtaarten die ze graag in het gezicht van lieden willen smeren van mensen die een hun onwelgevallige mening hebben. Vieze smeerkezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Melt schreef op 28 maart 2017 @ 22:21:

[...]





Naast die zwaar overbetaalde presentatoren van de Stasie NPO betalen wij met zijn allen ook de uitkering van beroepsdemonstranten zoals Anne Fleur Dekker en Joke Kaviaar. De 'dames' met hun menstruatiebloedtaarten die ze graag in het gezicht van lieden willen smeren van mensen die een hun onwelgevallige mening hebben. Vieze smeerkezen.
Alle reacties Link kopieren
Die Anne Fleur heeft een flinke kortsluiting in de bovenkamer. Dat je het alleen al bedenkt vam die taarten zum kotzen.
Verwende onvolwassen blaag is het.
Alle reacties Link kopieren
Als dit het niveau is .van Groen Links hoop ik edht dat ze niet mee regeren.
Die Anne-Fleur spoort niet. Wat een naar, verwend, uitgekookt kind is zij! Pauw en Nijpels probeerden haar duidelijk te maken wat haar tweets voor reacties los kunnen maken, maar ze begon te mekkeren over vrijheid van meningsuiting en de positie van de vrouw. Als dit GL is, dan hoop ik van harte dat de VVD, het CDA en D66 nooit met ze zullen gaan regeren.



Thieme viel trouwens me ook een beetje tegen.
Alle reacties Link kopieren
Als je ondergedoken zit wegens bedreigingen waarom maak je dan op twitter bekend dat je bij Pauw aanschuift? Of ze is niet t scherpste mes in de la of t zal allemaal wel meevallen met de "bedreigingen".
Alle reacties Link kopieren
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 28 maart 2017 @ 23:25:

Die Anne-Fleur spoort niet. Wat een naar, verwend, uitgekookt kind is zij! Pauw en Nijpels probeerden haar duidelijk te maken wat haar tweets voor reacties los kunnen maken, maar ze begon te mekkeren over vrijheid van meningsuiting en de positie van de vrouw. Als dit GL is, dan hoop ik van harte dat de VVD, het CDA en D66 nooit met ze zullen gaan regeren.



Thieme viel trouwens me ook een beetje tegen.Misselijke linkse kliek
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:Lucylucille schreef op 28 maart 2017 @ 17:40:

Vreselijk, wat een treurnis.

De OP is al vergeven van de foutieve informatie, en dan ook nog een overduidelijke parodie account als "echt" pluggen.

En zo blijft het volk elkaar maar opjutten met fake-news en van-horen-zeggens.

Van enige objectiviteit of fact-checken is gewoon geen sprake meer. Alles gaat er in als zoete koek. Horen wat je horen wil.

Dat is pas gevaarlijk.





Dat taarten is walgelijk, maar is al strafbaar en er zijn mensen om veroordeeld. Misschien kunnen de mensen die nu oproepen om te gaan taarten, worden vervolgd voor opruiing of zo. Vooral doen als dat kan. Maar verder hebben we hier toch echt vrijheid van meningsuiting. Wie die Twitter-reactie (het was een een reactie op een serieuze oproep om stenen te gaan gooien!) leest als een oproep om Wilders te stenigen, heeft een kronkel in zijn hoofd.



Ik kan nauwelijks geloven dat mensen hier ronduit zeggen dat het net goed is dat die Anne-Fleur nu bedreigd wordt en moet onderduiken. Dezelfde mensen keuren af dat Wilders wordt bedreigd en moet onderduiken. En terecht. Gelijke monniken, gelijke kappen lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu verbijsterd naar Pauw te kijken, naar een snotneus die een preek krijgt van Ed Nijpels én Jeroen Pauw. Serieus, wat een over het paard getild rotpubertje....



Twee weken geen zakgeld en deze week niet naar de kinderdisco lijkt me een passende straf.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ongetwijfeld is het een vervelend kind. Vooral niet te veel aandacht geven dan, lijkt me. Maar dat is klaarblijkelijk te veel gevraagd voor de media.
quote:Snoesje666 schreef op 29 maart 2017 @ 00:46:

Ik zit nu verbijsterd naar Pauw te kijken, naar een snotneus die een preek krijgt van Ed Nijpels én Jeroen Pauw. Serieus, wat een over het paard getild rotpubertje....



Twee weken geen zakgeld en deze week niet naar de kinderdisco lijkt me een passende straf.



Jeroen Pauw heeft me aangenaam verrast,had ik niet verwacht.

En ondertussen hangt ze weer het slachtoffer uit op twitter..

Boehoe witte mannen die witte mannen verdedigen..
Alle reacties Link kopieren
Pauw verraste mij ook aangenaam door zijn kritische houding tegen over dit ophitsende domme wicht.

Ed Nijpels luisterde gewoon niet goed naar wat het domme wicht te zeggen had. Bleef maar hangen in humor terwijl er bij het domme wicht daar helemaal geen sprake van was.

Dierenpoes is wat mij betreft compleet door de mand gevallen. En die bedreigingen, ach Anne Fleurtje toch.
Nijpels irriteerde me met zijn gezaag over humor. Die Anne-Fleur had allang gezegd dat dit geen humor was, maar toch bleef hij maar mekkeren daarover.



Ik vind het zo zonde van Thieme! Ik had haar best hoog zitten. Tot gister.
Er wordt nogal overdreven gereageerd op een wichie wat een tweet de wereld inslingerd die misschien niet handig geformuleerd was maar die ook imo toch duidelijk sarcastisch bedoeld was. De echte absurditeit zit natuurlijk in wat mensen zoal het net op slingeren, zoals dat voorbeeld om die moskee te gaan bekogelen. Belachelijk gewoon. Ik snap Anne Fleurs missie op zich wel maar ze mist het punt van Nijpels en Pauw dat je vuur niet met vuur moet bestrijden.
Alle reacties Link kopieren
Wilders heeft gewoon te weinig liefde van zijn mama gekregen blijkbaar. Wat een idioot.
Dit is mijn motto
Ik vind het zó armoedig om alles wat niet in je straatje past fascistisch, racistisch, misogynist te noemen en dat zonder enige onderbouwing.



Eerst heel blij roepen dat je bij Pauw mag aanschuiven en als je dan niet zo goed uit de verf komt roepen dat dat komt door de 'witte mannen' Wat een bord voor je kop heb je dan.
quote:ardni schreef op 28 maart 2017 @ 17:40:

[...]





Wel blijven nadenken he TO Op Facebook was ook een discussie over Anne Fleur en haar extreem linkse ideeen. Toen kwam dit Volkert v/d Graaf account erop. Ik heb niet verder gekeken dan wat ik het eerst las en aangezien zijn doen en laten overeenkomt met wat daar geschreven stond heb ik het inderdaad voor waarheid aangenomen. Volkert v/d Graaf heeft nog steeds geen spijt van zijn daden en dat hij lekker op kosten van de staat rechtszaken aanspant dat liet hij in Apeldoorn op terrasjes ook duidelijk horen.Vreemd genoeg heeft hij nog vrienden die zich daar met hem durven vertonen maar ja zo te zien waren dat dezelfde soort types zeg maar. We zaten met een groep er in de buurt niet kort na zijn vrijlating. Door hem heb ik ook een fikse hekel gekregen aan radicale lui of het nu links of rechts is die het niet gewoon bij woorden kunnen laten maar geweld oproepen/gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven