Klaagtopic gevulde paaseitjes

28-03-2017 22:48 536 berichten
In dit topic graag klagen over gevulde paaseitjes en hun inferieure kwaliteit. Was de vulling te nat, te korrelig, was er een vervelend zuurtje of snapte je niet waarom er in paashaasnaam "creme brulée" op de verpakking geprint was? Dan is dit jouw topic!

Ook voor klachten over de slechte verkrijgbaarheid van paaseitjes in het algemeen en de kilozakken assorti gevuld van Kruidvat in het bijzonder is dit het passende topic.



Ik wens ons allen een fijn topic toe.
Geweldig dat hier een topic voor is. Ik vind het persoonlijk erg irritant dat je niet meer op de kleuren wikkels kunt afgaan voor een indicatie van de smaak van het paasei. Iedereen doet maar wat qua kleur. Dat levert vaak een teleurstellende smaakbeleving op en uitspugen doe je ook niet zo gauw.
quote:_Inkie_ schreef op 28 maart 2017 @ 22:56:

Massieve eitjes van de hema zijn goed te pruimen, met vulling heb ik nog niet gehad.Klopt. En ik vond er geen lekkere vullingen bij zitten, dus niets geproefd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 28 maart 2017 @ 22:56:

Ik heb een gillend jeugdtrauma overgehouden van kersenbonbons en sindsdien ga ik over mijn huig als ergens vulling in zit.



Scheelt een hoop obesitas en diabetes. Win win.Ik walg ook van vulling in chocolade, maar dat heeft mij toch niet behoed voor obesitas.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Lucylucille schreef op 28 maart 2017 @ 22:56:

Ik heb een gillend jeugdtrauma overgehouden van kersenbonbons en sindsdien ga ik over mijn huig als ergens vulling in zit.



Scheelt een hoop obesitas en diabetes. Win win.Geen bonbonbloc voor jou dus. bestaat dat trouwens nog? ja dus.
Ik had laatst een paaseitje met van die tandpasta achtige vloeibare mintsmaak vulling, echt heel smerig.
Vroegah... vroegah kon je bij de Makro van die kilozakken Milka-eitjes kopen. Knetter duur, dat wel... Maar dat waren met recht de lekkerste "normale" paaseitjes die ik ooit heb gehad.



Tegenwoordig verkopen ze genoeg andere Milka-paasmeuk, maar helaas verkopen ze geen eitjes meer..



Ze waren zo lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 28 maart 2017 @ 22:56:

[...]



Ik heb geen zin in een ban vanwege "spammen".

Ik ook niet.

Daarom gaf ik de tip, zodat iemand anders dat kan gaan regelen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
De eitjes van Colruyt zijn heel lekker. Vooral nougat praliné. Jammer voor jullie.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Xaiandra schreef op 28 maart 2017 @ 22:57:

Geweldig dat hier een topic voor is. Ik vind het persoonlijk erg irritant dat je niet meer op de kleuren wikkels kunt afgaan voor een indicatie van de smaak van het paasei. Iedereen doet maar wat qua kleur. Dat levert vaak een teleurstellende smaakbeleving op en uitspugen doe je ook niet zo gauw.Vooral als je ergens zon eitje mag proeven bij de bakker ofzo, gaat uitspugen een beetje lastig
quote:Xaiandra schreef op 28 maart 2017 @ 22:57:

Geweldig dat hier een topic voor is. Ik vind het persoonlijk erg irritant dat je niet meer op de kleuren wikkels kunt afgaan voor een indicatie van de smaak van het paasei. Iedereen doet maar wat qua kleur. Dat levert vaak een teleurstellende smaakbeleving op en uitspugen doe je ook niet zo gauw.



Ja! Ik geef de schuld aan Tony Chocolonely, die hipster is er mee begonnen. Vroeger wist je zeker: blauw=melk, rood=puur, groen=hazelnoot. Maar tegenwoordig?

Soms heb ik zin om een klein wit beertje voor het gangpad met paaseitjes te leggen met een briefje met "Waarom???" erop op zijn buik.
Alle reacties Link kopieren
Ja zeker en bij AH

Heb er nog niet veel op



Heb vandaag 4 zakken koffiesmaak eitjes bij jumbo gekocht

Ben de koffie naam kwijt
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Jumbo heeft ze met (uiterst hippe, je wordt ermee doodgegooid) karamel zeezout vulling. Wel hemels lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwjagersma schreef op 28 maart 2017 @ 22:56:

[...]





Me dunkt dat dit onderwerp dusdanig aangepast kan worden dat het op elke pijler past.Kan niet wachten hoe je dit onderwerp denkt aan te passen aan de sekspijler...
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 28 maart 2017 @ 22:51:

Paaseitjes horen zonder vulling. Elke vulling is vies.Ja dat vind ik ook! Bah zeg, vulling in een paasei
quote:Wholovesvintage schreef op 28 maart 2017 @ 22:58:

Ik had laatst een paaseitje met van die tandpasta achtige vloeibare mintsmaak vulling, echt heel smerig. Oh, zo'n after eight smaak?
Alle reacties Link kopieren
quote:Xaiandra schreef op 28 maart 2017 @ 22:57:

Geweldig dat hier een topic voor is. Ik vind het persoonlijk erg irritant dat je niet meer op de kleuren wikkels kunt afgaan voor een indicatie van de smaak van het paasei. Iedereen doet maar wat qua kleur. Dat levert vaak een teleurstellende smaakbeleving op en uitspugen doe je ook niet zo gauw.Ik had van de week ergens paaseitjes van Tony Chocoloney. Die heeft zelfs de kleur van melk en puur verwisseld. Vreselijk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 28 maart 2017 @ 22:56:

Ik heb een gillend jeugdtrauma overgehouden van kersenbonbons en sindsdien ga ik over mijn huig als ergens vulling in zit.



Scheelt een hoop obesitas en diabetes. Win win.Ach mop
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 28 maart 2017 @ 22:51:

Paaseitjes horen zonder vulling. Elke vulling is vies. eens!
quote:Wholovesvintage schreef op 28 maart 2017 @ 22:58:

Ik had laatst een paaseitje met van die tandpasta achtige vloeibare mintsmaak vulling, echt heel smerig.





Van die dikke witte 'after eight' drap in zo'n eitje.

Echt om te janken.
Oh sorry.. Klaag topic. Uhm.. Ze zijn opgegeten door mijn familieleden
quote:MoirenPhae schreef op 28 maart 2017 @ 23:02:

[...]



Oh, zo'n after eight smaak?Ja precies. En dan in een melk chocolade eitje. Jakkes.
quote:Saz schreef op 28 maart 2017 @ 23:03:

Oh sorry.. Klaag topic. Uhm.. Ze zijn opgegeten door mijn familieleden

O wauw.

Ben je je wraak al aan het plannen?
quote:Wholovesvintage schreef op 28 maart 2017 @ 23:03:

[...]





Ja precies. En dan in een melk chocolade eitje. Jakkes. Lekker! Waar had je ze gekocht?
quote:nbk schreef op 28 maart 2017 @ 23:01:

[...]



Kan niet wachten hoe je dit onderwerp denkt aan te passen aan de sekspijler...Het zetje is al gegeven met 'elke vulling is vies'.
quote:nbk schreef op 28 maart 2017 @ 23:01:

[...]



Kan niet wachten hoe je dit onderwerp denkt aan te passen aan de sekspijler...Pleasure eggs misschien? Ik post niet op seks en op actueel, maar ik kan een uitzondering maken, want dit is Groot Nieuws.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven