RIP George Michael

26-12-2016 00:11 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goh lees net dat mijn jeugdliefde George Michael overleden is... Er is nog geen verdere info, de bbc heeft het 5 minuten geleden bekend gemaakt.



Alle reacties Link kopieren
Vond die van Adele zo tegenvallen.



Luister nog elke dag naar zijn muziek, zo'n mooie stem, zo'n mooie man.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
http://consequenceofsound ... t-2017-brit-awards-watch/



Geen stem komt in de buurt van die van George Michael...kan het nog steeds niet echt geloven
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Euch...

Hebben jullie de speech van Andrew, Pepsi en Shirlie gezien? Wat vonden jullie ervan?



www.youtube.com/watch?v=G-AvcqwPwfQ
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Mooi. Maar ik schrok wel van Andrew. Wat ziet hij er anders uit, echt oud geworden vond ik. En ik vind Chris Martin vreselijk, maar dat ligt aan mij. Ik trek die stem niet.
Alle reacties Link kopieren
Hij is inderdaad echt oud geworden. Maar hem zag je natuurlijk ook veel minder vaak dan George Michael in de afgelopen jaren - hij zit in ons geheugen veel meer als die jongen uit de Wham-tijd, met al dat haar. En dan is zijn gezicht ook nog eens helemaal ingevallen...

Mooi verhaal in de speech. Vroeg me wel af of het niet erg lang was voor veel mensen - zo veel artiesten overleden en dan zó veel aandacht voor een van hen. David Bowie is wel mooi gecompenseerd in de awards en het feit dat anderen toen over hem hebben kunnen praten.



Ik vond juist omdat er van het lied een duet is gemaakt het extra opvallen hoe ondermaats Chris Martin zong. In Coldplay doet hij het aardig, maar die nummers zijn op zijn stem geschreven en zijn bereik is gewoon niet zo heel groot. Maar nogmaals, ik zou niet weten wie het wél zou kunnen. Misschien Elton John, maar ik vraag me ook af hoe goed hij tegenwoordig nog bij stem is.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 23 februari 2017 @ 10:42:

Euch...

Hebben jullie de speech van Andrew, Pepsi en Shirlie gezien? Wat vonden jullie ervan?



www.youtube.com/watch?v=G-AvcqwPwfQ



Ik vond het een prachtig eerbetoon. Pepsi, Shirley en Andrew zagen er gebroken uit, wat een verdriet hadden ze. Maar wat hebben ze prachtig gesproken over George. Fijn dat ook zij zijn vrijgevigheid en liefde zo benadrukten.

Van Chris Martin was ik niet zo gecharmeerd, maar toen George erachter in beeld kwam (en sprak) en hij virtueel meezong, kwamen bij mij de tranen. Ik vond t zo mooi!
Alle reacties Link kopieren
quote:sallie68 schreef op 23 februari 2017 @ 19:44:

[...]





Ik vond het een prachtig eerbetoon. Pepsi, Shirley en Andrew zagen er gebroken uit, wat een verdriet hadden ze. Maar wat hebben ze prachtig gesproken over George. Fijn dat ook zij zijn vrijgevigheid en liefde zo benadrukten.

Van Chris Martin was ik niet zo gecharmeerd, maar toen George erachter in beeld kwam (en sprak) en hij virtueel meezong, kwamen bij mij de tranen. Ik vond t zo mooi!

Oke, ik hoor het al. Pas kijken wanneer ik rustig op de bank zit en de kids op bed liggen



Op YT al George geluisterd naar The Concert for Hope met dat stukje met Princess Diana? Ook een traanmomentje hier. Wetende dat drie mensen uit die clip niet meer leven, veel te jong gegaan
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend bij platenzaakje in de buurt geweest en een dubbel CD meegenomen van George Michael...... heb ik toch nog iets van zijn muziek in huis. Ben zijn muziek pas echt gaan waarderen na de OS van London waar hij een optreden gaf.
Alle reacties Link kopieren
Na de verschillende tributes die er zijn geweest, zowel bij de Grammys, Brits als in Paradiso blijkt hoe goed George Micheals stem was, onovertroffen zou ik bijna zeggen (vooral live).

Bij de speech van Andrew, Pepsi en Shirlie heb ik even zitten meehuilen. Wat triest ook voor zijn familie en goede vrienden dat hij nog steeds niet begraven is (en voor de fans ook natuurlijk).
Alle reacties Link kopieren
quote:Aimee2017 schreef op 27 februari 2017 @ 13:21:

Na de verschillende tributes die er zijn geweest, zowel bij de Grammys, Brits als in Paradiso blijkt hoe goed George Micheals stem was, onovertroffen zou ik bijna zeggen (vooral live).

Bij de speech van Andrew, Pepsi en Shirlie heb ik even zitten meehuilen. Wat triest ook voor zijn familie en goede vrienden dat hij nog steeds niet begraven is (en voor de fans ook natuurlijk).



Helemaal waar. Hier ook tranen bij de speech en later bij "A different corner".

En wat ook zo mooi is .... nergens, maar dan ook nergens lees je vervelende verhalen over George, alleen maar positief. Wat een genereuze, lieve, zachtaardige man moet George zijn geweest. Wat zal hij worden gemist!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat George binnenkort vanzelf weer een podium op wandelt. Wat triest dat die man nog steeds niet respectvol begraven is.
quote:KataTonDemonaEaytoy schreef op 01 maart 2017 @ 10:27:

Ik denk dat George binnenkort vanzelf weer een podium op wandelt. Wat triest dat die man nog steeds niet respectvol begraven is.Laten we hopen dat hij voor niks zo lang nog niet begraven is,dit gebeurt niet zomaar.
Alle reacties Link kopieren
http://www.ad.nl/show/geo ... atuurlijke-dood~a0c42d63/
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam hier ook om een nieuwsbericht te plaatsen. Ongelofelijk dat voor die conclusie zo veel tijd nodig was. Ik ben blij voor zijn familie dat ze hem eindelijk kunnen begraven.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
George Michael stierf door hartproblemen

http://nos.nl/l/2161776



Ja, ik dus ook (mosterd)
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad wel vreemd dat ze daar, met deze conclusie, meer dan 2 maanden over gedaan hebben. Maar gelukkig dat het nu officieel is en dat zijn familie en vrienden hem nu kunnen begraven.



Ik hoop dat er nog een mooi (internationaal) tribute concert komt voor hem en dat er nog materiaal uitgebracht wordt waar hij mee bezig was voor zijn dood.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop eerlijk gezegd niet op een concert - vond de tributes tot nu toe tenenkrommend.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd of er bij zijn begrafenis door een bekend iemand wordt gezongen. Elton John bijvoorbeeld.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 08 maart 2017 @ 17:06:

Ben benieuwd of er bij zijn begrafenis door een bekend iemand wordt gezongen. Elton John bijvoorbeeld.Dat werd eerder wel gezegd, maar je weet natuurlijk nooit wat echt waar is. Elton John zou het dan weer wél kunnen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:Aimee2017 schreef op 08 maart 2017 @ 14:36:

Inderdaad wel vreemd dat ze daar, met deze conclusie, meer dan 2 maanden over gedaan hebben. Maar gelukkig dat het nu officieel is en dat zijn familie en vrienden hem nu kunnen begraven.



Ik hoop dat er nog een mooi (internationaal) tribute concert komt voor hem en dat er nog materiaal uitgebracht wordt waar hij mee bezig was voor zijn dood.

Ik was bij de Freddie Mercury Tribute en dat was fantastisch! Mede door George die helemaal geen moeite leek te hebben met het zingen van toch wel "lastige" Queen liedjes.

Ik zou niet weten wie er zo goed kan zingen dat hij/zij met de liedjes van GM wegkomt zonder ze te verneuken.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel waar, dat het lastig is om artiesten te vinden die zijn nummers goed zouden kunnen zingen.

Ik dacht dat Adele dat wel kon, maar het viel toch tegen (zelf denk ik dat Sade heel goed een ballad of jazzy nummer

zou kunnen zingen, George was ook fan van haar, maar zij is niet meer in de spotlight geloof ik).



Waarschijnlijk komt nog wel die documentaire uit waar hij aan gewerkt heeft voor zijn overlijden.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is hij dan eindelijk begraven na drie maanden


Ja eindelijk.

Zo erg dat het zo lang heeft moeten duren.

Eindelijk rust voor George en voor zijn naasten.



https://www.youtube.com/watch?v=sJifw6Kej2s
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij voor zijn familie dat ze dan nu eindelijk George hebben kunnen begraven. Ik heb gelezen dat hij op een priveplek ligt, en dat er niemand (behalve zijn naasten) bij kan.

Ik snap het en vind het prima. Er zijn genoeg plekken waar zijn fans naar toe kunnen.



Ik moet eerlijk zeggen .... ik baal er nog steeds van dat George is overleden. Nog nooit bij een andere artiest meegemaakt dat ik dat zo had. Maar goed, daar was ik dan ook niet zo lang fan van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven