Baby- en Kinderkleding deel 9

03-10-2016 15:05 2670 berichten
En dan zijn we al bij deel 9 van het topic 'Baby en kinderkleding'!



Schrijf hier mee over je leukste aankopen of vraag om advies. Vaste meeschrijvers op het topic zijn:



Appelflap007dochter

maat 98-104dochter

maat 80Aurora_Australiszoon aug. 2016

maat 80boefje2012zoon aug. 2012

maat 104/110Chica-1983dochter jan. 2016

maat 74_Doortje_dochter

maat 116/122dochter maat 62Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86fashionvictimzoon maat 152dochter maat 68/74Fleetdochter juni 2014

98/104

dochter maart 2016

maat 86Kerenzazoon aug. 2014

maat 86/92zoon maat 56Kikkerprinseszoon sept. 2011

maat 110/116Miss.Speeseendzoon mei 2016

maat 68nicole123zoon maat 116dochter maat 86nienke_gzoon maat 74/80NYCzoon

maat 104/110zoon

maat 80oureazoon jan. 2016

maat 86pimpelmeesje123zoon maat 104dochter maat 74queenfan25dochter feb. 2010

maat 122/128dochter mrt. 2013

maat 98-104ruivadochter feb. 2015

maat 80siska74zoon sept. 2014

maat 92sofietje83zoon

maat 80TinkerBell34dochter dec. 2014

maat 92



Alle reacties Link kopieren
Even tussendoor: Noppies met heel flinke korting bij Limango!
Alle reacties Link kopieren
quote:Krootje schreef op 29 maart 2017 @ 15:29:

Even tussendoor: Noppies met heel flinke korting bij Limango!



2 weken geleden stonden precies dezelfde kleertjes van Noppies nog in de outlet met de lyrische leegverkoop bij Limango. Tegen nóg lagere prijzen, dus toen heb ik mijn slag al geslagen .



Wel de schoentjes nog besteld trouwens, ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Chica-1983 schreef op 29 maart 2017 @ 19:01:

[...]





2 weken geleden stonden precies dezelfde kleertjes van Noppies nog in de outlet met de lyrische leegverkoop bij Limango. Tegen nóg lagere prijzen, dus toen heb ik mijn slag al geslagen .



Wel de schoentjes nog besteld trouwens, ben benieuwd!Oh haha! Dat heb ik al wel vaker gemerkt bij Limango. Vaak zijn dingen tijdens de lyrische uitverkoopdagen ook niet goedkoper dan wanneer ze gewoon in de outlet staan. En blijkbaar geldt dat dus ook voor de acties. Nou ja, hoe dan ook is het een aardige korting en zag ik wel wat leuke dingen.
Alle reacties Link kopieren
Leuke schoentjes btw!



Ik heb onlangs deze kruipschoentjes van Bobux gekocht: link
quote:Chica-1983 schreef op 27 maart 2017 @ 22:00:

Als de mijne dr huidige groeilijn volgt dan past ze nog heel lang in dr maxi cosi. Maar een fijne aanbieding zodat de vervolgstoel alvast in huis is, is natuurlijk altijd fijn.



Maar nu weer ontopic. Ik zocht nog ballerina's voor onder jurkjes voor dochter, want ze heeft nu alleen stoere schoenen. Nou zag ik deze leuke bij Limango. Maar, stomme vraag hoor, doe je die aan zonder sokjes dan? En bij nog wat frisser weer als ze een legging nog aanheeft, hoe doe je dat dan?



[afbeelding]Leuke schoentjes. Maar ik vraag mij dat ook nog steeds af. Zonder sokjes gaat wrijven ben ik bang. En met sokjes vind ik toch minder leuk. Maillot kan dan weer wel.
quote:Krootje schreef op 29 maart 2017 @ 19:11:

Leuke schoentjes btw!



Ik heb onlangs deze kruipschoentjes van Bobux gekocht: linkerg leuk krootje
Alle reacties Link kopieren
Chica, mijn dochtertje heeft ook die schoentjes maar dan in een andere kleur, maar ik vind ze juist schattig staan met sokjes erin. Maar ik hou van tuttig, haha. Ik doe meestal de sokjes en de romper in een kleurtje die ook in de kleertjes zit en dan staan die schoentjes heel leuk hoor, ik krijg vaak complimentjes dat ze er zo schattig uitziet. Maar goed, mijn dochtertje heeft vrijwel altijd jurkjes aan, of in ieder geval echte meisje-meisje kleertjes, dan kan het wel. Onder een spijkerbroek met een stoer vest of shirt ofzo is het denk ik minder leuk om sokjes in die schoentjes te doen. Maar met een legging en een jurk kan het echt prima.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Limango doet dat wel slim inderdaad. Die schuiven elke keer dezelfde dingen tussen acties en outlet heen en weer en telkens voor een andere prijs. Lijkt dan net of je iedere keer weer een mooie nieuwe deal te pakken hebt.



Die kruipschoentjes zijn ook erg leuk Krootje!



Maillot in de schoentjes hadden ik nog niet bedacht, dat vind ik wel een goede. Ik vind sokjes vaak een beetje tuttig en dat is niet helemaal mijn ding. En met blote voetjes lijkt me inderdaad ook niet fijn, maar dat komt misschien ook wel doordat ik zelf een hekel heb aan blote voeten in schoenen. Nou ja, genoeg opties dus om eens te bekijken wanneer ze binnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat is fijner voor een net kruipende baby bij hoge temperaturen: een lang wijdvallend broekje van dunne stof of een korte broek? Kruipen met blote beentjes lijkt mij zo pijnlijk aan de knietjes, maar misschien is dat wel onzin. Ik schat het nog weleens verkeerd in, dochter blijkt altijd een stuk taaier dan ik denk. ;-)Wat is jullie ervaring?



Ze zal vooral rondkruipen op een combi van boeren klinkers, oude stoeptegels en gras. En binnen ligt laminaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Krootje schreef op 30 maart 2017 @ 11:31:

Wat is fijner voor een net kruipende baby bij hoge temperaturen: een lang wijdvallend broekje van dunne stof of een korte broek? Kruipen met blote beentjes lijkt mij zo pijnlijk aan de knietjes, maar misschien is dat wel onzin. Ik schat het nog weleens verkeerd in, dochter blijkt altijd een stuk taaier dan ik denk. ;-)Wat is jullie ervaring?



Ze zal vooral rondkruipen op een combi van boeren klinkers, oude stoeptegels en gras. En binnen ligt laminaat.Mijn dochter heeft vorig jaar de hele lente, zomer en nazomer gekropen, dus ruime ervaring hier. Binnen: allebei prima. Buiten: allebei niet ideaal. Een dun broekje is binnen een dag doorgesleten en op blote knietjes kruipen de meeste kinderen wel, maar over schurende tegels is het niet zo fijn. Ik deed een combi van wat dikkere spijkerbroekjes op dagen dat het niet zo warm was (geen dure broekjes, want ook in dikkere broekjes komen al gauw gaten), oude/lelijke/tweedehandse dunnere broekjes op de warmere dagen en korte broekjes op dagen dat de mussen van het dak vielen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nicole123 schreef op 30 maart 2017 @ 11:45:

[...]





Mijn dochter heeft vorig jaar de hele lente, zomer en nazomer gekropen, dus ruime ervaring hier. Binnen: allebei prima. Buiten: allebei niet ideaal. Een dun broekje is binnen een dag doorgesleten en op blote knietjes kruipen de meeste kinderen wel, maar over schurende tegels is het niet zo fijn. Ik deed een combi van wat dikkere spijkerbroekjes op dagen dat het niet zo warm was (geen dure broekjes, want ook in dikkere broekjes komen al gauw gaten), oude/lelijke/tweedehandse dunnere broekjes op de warmere dagen en korte broekjes op dagen dat de mussen van het dak vielen.Dank je, dat is een helder verhaal. Ik was nog niet verder gekomen dan pijnlijke knieën, maar slijtage is inderdaad ook een goed punt. Ik denk dat ik maar investeer in superleuke shirtjes en wat spijkerbroekjes en een stapel goedkope broekjes bij de zeeman haal.
Alle reacties Link kopieren
Die van mij maakt er handen en voeten van als de ondergrond hem niet bevalt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Krootje schreef op 30 maart 2017 @ 11:31:

Wat is fijner voor een net kruipende baby bij hoge temperaturen: een lang wijdvallend broekje van dunne stof of een korte broek? Kruipen met blote beentjes lijkt mij zo pijnlijk aan de knietjes, maar misschien is dat wel onzin. Ik schat het nog weleens verkeerd in, dochter blijkt altijd een stuk taaier dan ik denk. ;-)Wat is jullie ervaring?



Ze zal vooral rondkruipen op een combi van boeren klinkers, oude stoeptegels en gras. En binnen ligt laminaat.Toen dochter vorige (na)zomer nog kroop legde ik van die foamtegels over de tegels buiten. Vond dat zo zielig op de tegels met blote beentjes of alleen een broekje. Zo kon ze mooi daarop kruipen en zelf naar het grasveld komen. Bij warm weer dus altijd lekker met blote knietjes en geen slijtage of grasvlekken Binnen op het laminaat ook met blote knietjes, vond ze prima.
Binnen heeft m'n zoontje getijgerd tot 12 maanden oud, blote benen maakten hem daarbij niet uit, blote voeten hadden zelfs de voorkeur want dan kon hij beter afzetten. Vanaf 10 maanden oud liep hij trouwens ook langs de meubels en aan onze handen/hand.

Kruipen ging hij pas doen toen hij net één jaar was geworden en 1 maand later liep hij los.

Buiten in het gras werd wel gekropen vanaf een maand of tien, op het vlonder (hout) terras was hij aan het tijgeren en op steentjes/klinkers/tegels vertikte hij het om in beweging te komen.

Als het echt warm was waren het gewoon korte broeken; nooit kapotte knietjes gehad en ook geen versleten broeken.
quote:nicole123 schreef op 30 maart 2017 @ 11:45:

[...]





Mijn dochter heeft vorig jaar de hele lente, zomer en nazomer gekropen, dus ruime ervaring hier. Binnen: allebei prima. Buiten: allebei niet ideaal. Een dun broekje is binnen een dag doorgesleten en op blote knietjes kruipen de meeste kinderen wel, maar over schurende tegels is het niet zo fijn. Ik deed een combi van wat dikkere spijkerbroekjes op dagen dat het niet zo warm was (geen dure broekjes, want ook in dikkere broekjes komen al gauw gaten), oude/lelijke/tweedehandse dunnere broekjes op de warmere dagen en korte broekjes op dagen dat de mussen van het dak vielen.helder verhaal ook voor mij thanks! Zoon (14 mnd) kruipt en doet dit ook buiten. Eerste broekje is al stuk gegaan na één dag op de crèche.

Ik heb soort slofjes gekocht met leren zooltje maar de leidster vroeg vandaag of we toch echte schoentjes willen kopen. Die site van krootje bekeken, kosten voor eerste loop schoenen (hij loopt aan de hand en met loopkarretje) zijn 60€ jemig
Alle reacties Link kopieren
Ik doe z'n schoenen juist niet aan voor kruipen, worden ze hartstikke lelijk van. Hij heeft leren slofjes voor het kdv en buiten.
Alle reacties Link kopieren
quote:siska74 schreef op 30 maart 2017 @ 16:04:

Binnen heeft m'n zoontje getijgerd tot 12 maanden oud, blote benen maakten hem daarbij niet uit, blote voeten hadden zelfs de voorkeur want dan kon hij beter afzetten. Vanaf 10 maanden oud liep hij trouwens ook langs de meubels en aan onze handen/hand.

Kruipen ging hij pas doen toen hij net één jaar was geworden en 1 maand later liep hij los.

Buiten in het gras werd wel gekropen vanaf een maand of tien, op het vlonder (hout) terras was hij aan het tijgeren en op steentjes/klinkers/tegels vertikte hij het om in beweging te komen.

Als het echt warm was waren het gewoon korte broeken; nooit kapotte knietjes gehad en ook geen versleten broeken.Het ligt er denk ik ook aan hoe lang de kruipperiode duurt. Bij jouw zoontje was die zo kort dat hij nauwelijks de kans heeft gekregen om zijn knieën en broeken open te halen. Bij mijn dochter duurde de kruipfase 9 maanden en zij kroop op een gegeven moment overal, ook over de stoep voor ons huis, door de dierentuin, etc. want ze had inmiddels wel enorme drang om de wereld te ontdekken en kon dat alleen maar kruipend. Een ander kind zal de kruipfase weer bijv alleen in de winter hebben, daarbij is het helemaal geen probleem en zo verschillen ze allemaal.
Klopt hoor Nicole, ik had gewoon een kleine tijgeraar in huis, alles op z'n buik, en afzetten met één been (hij kon zo meedoen met dat ene deel op de stormbaan van defensie waar ze onder het prikkeldraad doormoeten )
Alle reacties Link kopieren
quote:ourea schreef op 30 maart 2017 @ 18:05:

[...]

helder verhaal ook voor mij thanks! Zoon (14 mnd) kruipt en doet dit ook buiten. Eerste broekje is al stuk gegaan na één dag op de crèche.

Ik heb soort slofjes gekocht met leren zooltje maar de leidster vroeg vandaag of we toch echte schoentjes willen kopen. Die site van krootje bekeken, kosten voor eerste loop schoenen (hij loopt aan de hand en met loopkarretje) zijn 60€ jemig



Gelukkig kan ze je niets verplichten ;)

Ik zou dus geen schoentjes kopen om mee te kruipen, zonde van je geld, want ze zijn binnen no time kaal of kapot. Mijn zoons hebben beide gewoon gekropen met leren slofjes (Carozoo via eBay heeft leuke, en niet duur), over tegels, gras en grint. Schoentjes kregen ze pas toen ze goed los liepen.
Alle reacties Link kopieren
Het is heerlijk weer dus moeders gaat shoppen

Voor mijn oudste:

Een zwarte short met witte vlekjes ( Zara)

Een groene short ( Zara)

Een denim short met vlinders applicaties( H&M)

Een roze tshirtje met een zakje met rits ( net een soort van boodschappen in een tas idee) Zara

Vlinder tshirt bijpassend bij de short met vlinder applicaties (H&M)

Tshirt met hart met draadjes om het hart heen ( C&A)

De zara 122 valt net zo groot als de h&m 128 best apart

Mijn jongste:

Zwart vlinder tshirt ( h&m)

Die moet ik eerst de maat kijken dus voor haar ga ik de volgende keer shoppen...
Oudste is weer toe aan een nieuwe schoenmaat en voor komend seizoen wordt dit de dichte schoen:







Het is echt helemaal "mijn" merk geworden, vind de modellen vrijwel allemaal mooi en ze lijken heerlijk te zitten.
Welk merk is dot dan NYC?
Romagnoli
Voor de jongste:







En







Allebei van Bardossa.

Voor oudste komen ook nog sandalen, maar weet niet meer welke. Mijn vrouw liet me gisteren wat zien.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat merk ga ik ook in de gaten houden dan NYC. Leuke schoen en ziet er zoon-proof uit met die neus. Ik heb nu suède puma's voor hem, wel met een goede stootrand, maar ik vind ze er eigenlijk na een paar weken al niet meer echt mooi uitzien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven