Mode & Beauty alle pijlers

Welke pumps lopen wel lekker?

31-01-2017 07:39 101 berichten
Er zijn al oudere topics hierover, maar alle linkjes doen het niet.



Welke pumps zijn elegant en lopen echt lekker? Dus 8 uur lang op kantoor met redelijk wat loopjes.



Eisen; zwart, echt leer/suède, 5-10cm, geen of weinig plateau, geen blokhak, geen hout, elegante neus (niet te rond).

Wat een eisen haha
Ook Unisa, Gabor en Tamaris maar die van L.K. Bennet zien er ook mooi uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:LaVidaPura schreef op 02 februari 2017 @ 12:23:

Ik volg!



Kan de hele dag shoppen, rennen en werken op torenhoge hakken maar alleen enkellaarzen, lange laarzen of sandalen/sneakers met sleehak, op een of andere manier breek ik altijd mijn nek met pumps of loop ik als een pinguïn, zelfs met zo'n suf hakje van 2cm



Dit heb ik dus ook! Ik loop op mijn werk de hele dag op enkellaarsjes of lange laarzen met 10cm hak, zonder problemen. Vind dit voor de zomer niet echt geschikt, maar op pumps loop ik dus echt niet prettig. Heb altijd het gevoel dat ik ze verlies, waardoor ik met mijn tenen ze moet proberen vast te klemmen. Dus heb ik vorige zomer het hele seizoen op mijn 2 paar sleehakken gelopen.....



Ik volg ook!
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Gelukkig mag ik geen open schoenen aan op mijn werk. Dus ik loop ook midden in de zomer op mijn enkellaarsjes op werk en niemand die mij raar aan kijkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Tamaris pumps echt heel lekker lopen, juist die met de hoge hakken.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Madyn schreef op 03 februari 2017 @ 17:37:

Tamaris en Clarks! Oh ja: Unisa. Nine West vind ik ook nog goed lopen. Inderdaad geen zooi van de goedkopere winkels, met Tamaris als uitzondering. Dat is ook vaak een kwestie van geluk hebben. Ik heb 1 paar peeptoe pumps van een of andere goedkope tienerwinkel, weet niet meer hoe die winkel heet maar een soort Primark achtig, en die lopen echt goddelijk. Heb ik een tientje voor betaald en ze lopen lekkerder dan de meeste veel duurdere merkpumps die ik ook heb.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 29 maart 2017 @ 23:25:

Ik vind Tamaris pumps echt heel lekker lopen, juist die met de hoge hakken.Ja tamaris heeft zo'n ingebouwde plateauzool erin, daardoor lopen ze heerlijk.
Via Vai vind ik ook fijne pumps hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik zag pas na mijn reactie dat Tamaris al heel vaak was genoemd. Leuk dat ik niet de enige ben die fan is van Tamaris pumps. Ze hebben ze ook in leuke kleuren, vind ik.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze gekocht voor een bruiloft, is jaren geleden dat ik op hakken heb gelopen



Gabor

quote:fashionvictim schreef op 29 maart 2017 @ 23:30:

Ja, ik zag pas na mijn reactie dat Tamaris al heel vaak was genoemd. Leuk dat ik niet de enige ben die fan is van Tamaris pumps. Ze hebben ze ook in leuke kleuren, vind ik.Ik heb van tamaris dezelfde enkellaarsjes met 10 cm hak in twee verschillende kleuren(zwart en rood) . Juist omdat die zo lekker lopen en prachtig zijn om te zien. Deze zijn het:

quote:vivaratje schreef op 29 maart 2017 @ 23:32:

Ik heb deze gekocht voor een bruiloft, is jaren geleden dat ik op hakken heb gelopen



Gabor

[img]https://images.heine.de/asset/heine/mmo ... /Pumps.jpg[/img]Die zijn leuk zeg, ook niet zo'n megahak want daar kan ik niet op lopen. Ik had bij Gabor altijd een oma-idee maar dat is bij deze helemaal niet zo!
Nou ja.

Waar is pumps als je haar nodig hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:herfstappeltaart schreef op 30 maart 2017 @ 07:15:

[...]





Die zijn leuk zeg, ook niet zo'n megahak want daar kan ik niet op lopen. Ik had bij Gabor altijd een oma-idee maar dat is bij deze helemaal niet zo!Ja had ik ook altijd, zo zie je maar. Ik had ook niet op merk gezocht, ik vond dit een leuke pump omdat het lakleer was en dat vond ik wel wat hebben
Ik stof dit topic even af. Heb pumps van jeffrey campbell met een hak van 6,5 cm gevonden die redelijk zitten!
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij Noë.
Alle reacties Link kopieren
Via vai
Peter Kaiser

Maar ook mijn 2 paar louboutins lopen heel fijn en daar kan ik de hele dag op door. Het is gewoon heel belangrijk dat je de goede maat hebt en ook de juiste pasvorm.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
plakbandvliegje schreef:
31-01-2017 10:09
Ik vind de pumps van Dune heerlijk zitten. Ze zijn onder andere te koop bij de bijenkorf, maar als je meer keuze wilt: ze bezorgen ook vanuit Engeland (http://www.dunelondon.com/en-nl/). Ik ben fan!
Dit. Heel mooie schoenen en ze blijven lang mooi.
Alle reacties Link kopieren
Maripe loopt ook erg goed
Alle reacties Link kopieren
Dit is voor mij ook altijd een drama... Als stewardess wil ik gewoon ook een mooi paar killer-heels, niet van die slappe hap pumps. Ik vond het merk 'Tube' Super mooi en zit best prima. In Utrecht zit een winkel shoe line en daar was nog zo'n merk - helaas even vergeten - waar ze helaas mijn maat niet van hadden. Maar die hadden echt zo'n kussentje daar bij de bal van je voet.
Alle reacties Link kopieren
De meeste pumps van silhouette in Rotterdam lopen voor mij het lekkerste, kan ik hele dagen op rondhobbelen.
Tenminste als ik ze in de winkel heb gekocht, ze adviseren perfect in de winkel.
Hier nog een Tamaris fan. :cheer2:
Overal te koop hoor tussen de 100-200 euro.

Paul Green
Peter Kaiser
Maripé
Guglielmo Rotta
Paul Warmer
Pura Lopez
Ma&Lo
Mace
What For
Etc etc

In alle maten kleuren typen hakken en materialen
DanaJoe72 schreef:
12-08-2017 23:41
De meeste pumps van silhouette in Rotterdam lopen voor mij het lekkerste, kan ik hele dagen op rondhobbelen.
Tenminste als ik ze in de winkel heb gekocht, ze adviseren perfect in de winkel.
Silhouette is een hele fijne winkel inderdaad. Ik heb daar aardig wat schoenen (laarzen vooral) gekocht.
Alle reacties Link kopieren
L.K. Bennett en Panara zitten fantastisch. Kost wel een aardige duit, maar dan heb je ook wat. Kan er de hele dag op lopen. Iemand noemde ook Chie Mihara. Er zitten nogal wat excentrieke modelletjes tussen, maar je hebt wel wat ingetogener laarsjes ervan. Fantastisch voetbed. Zitten als pantoffels en je merkt niet dat je op 8 cm hak loopt. Helaas ook niet goedkoop...
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
13-08-2017 22:26
Silhouette is een hele fijne winkel inderdaad. Ik heb daar aardig wat schoenen (laarzen vooral) gekocht.
Goed om te weten. Ik ken deze winkel. Maar qua uitstraling niet iets waar ik snel naar binnen zou lopen. Misschien toch maar eens kijken de volgende keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven