Entertainment alle pijlers

De Mol (Vlaanderen)

06-02-2017 10:45 1396 berichten
Hoe mooi ook gefilmd, de Nederlandse 'Wie is de Mol' heeft voor mij aan charme ingeboet sinds de deelnemers 'bekende Nederlanders' zijn. Het Vlaamse origineel is net wat rauwer en puurder.

2016: seizoen 4 was een pareltje (aflevering 1, 2 , 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9)
2017: seizoen 5 start op maandag 6 februari 2017 op VIER. Alleen voor Vlamingen live te kijken. Voor Nederlanders wordt hier de link naar YouTube gepost. Elf kandidaten gaan samen met presentator Gilles naar Zuid-Afrika: Annelies, Bertrand, Bouba, Davey, Eline, Hans, Jessica, Jolien, Marzena, Robin en Sam.

2018: seizoen 6 is gestart op zondag 25 maart. Op VIER.BE kunnen de afleveringen terug worden gekeken. Ook is daar de nazit te vinden: Café de Mol.

Wie kijkt er ook?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 16:17
Reden: titel geupdatet
15.68% gewijzigd
Ik vind het eigenlijk best wel apart... doel van de mol is toch om zo min mogelijk geld in de pot te brengen? Eline heeft nog best veel ingebracht, helemaal in de finale?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie al de hele dag dit topic omhoog komen maar moest nog kijken, heb mezelf kunnen bedwingen



Man, man, man, voor mij was Eline de enige die niet de mol was.

Alleen vandaag even getwijfeld omdat het leek of ze expres benadrukte dat er geen verschil was tussen de neushoorns.



Ik ben nu echt heel benieuwd naar volgende week, wel fijn dat de Belgen de ontknoping niet een week uitstellen



En dat Annelies dus echt zo'n warrig suf type is...
Ik had Eline een soort van afgestreept toen Marzena weg moest en ze zo moest huilen. Ik dacht dat zij degene was met het rode scherm. Ergens in mijn achterhoofd speelde nog wel dat zij het kon zijn, maar ik was echt overtuigd van Annelies!! Of anders Davey haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wist dat Eline de mol was.



Er zit namelijk een heel duidelijke aanwijzing daarvan in het programma verstopt. Maar dat zien jullie volgende week
Veritas vos liberabit
quote:Charlotte717 schreef op 29 maart 2017 @ 12:03:

Ik wist dat Eline de mol was.



Er zit namelijk een heel duidelijke aanwijzing daarvan in het programma verstopt. Maar dat zien jullie volgende week Dit clipje was te zien aan het einde van de aflevering en staat ook op VIER.be.

Zit de aanwijzing hierin?
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:nadine_j schreef op 29 maart 2017 @ 12:01:

Ik had Eline een soort van afgestreept toen Marzena weg moest en ze zo moest huilen. Ik dacht dat zij degene was met het rode scherm. Ergens in mijn achterhoofd speelde nog wel dat zij het kon zijn, maar ik was echt overtuigd van Annelies!! Of anders Davey haha.



Ik had precies hetzelfde! Ook de reden dat Eline voor mij afvalt.



Ik ben wel benieuwd naar de hint van Charlotte.

Hints delen zijn geen spoilers toch? Het is niet eens zeker dat het een echte hint is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb trouwens wel bij heel veel opdrachten gedacht: hmm dat ze dit niet kan als politieinspecteur...

Maar doordat ik haar al af had gestreept niet verder over nagedacht.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Charlotte717 schreef op 29 maart 2017 @ 12:03:

Ik wist dat Eline de mol was.



Er zit namelijk een heel duidelijke aanwijzing daarvan in het programma verstopt. Maar dat zien jullie volgende week Vertel! Je kan nu toch niets meer verraden toch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het zelf niet gezien, maar blijkbaar vormden de overgebleven letters bij een kruiswoordraadsel de zin: Eline is de mol.
Veritas vos liberabit
quote:nadine_j schreef op 29 maart 2017 @ 12:01:

Ik had Eline een soort van afgestreept toen Marzena weg moest en ze zo moest huilen. Ik dacht dat zij degene was met het rode scherm. Ergens in mijn achterhoofd speelde nog wel dat zij het kon zijn, maar ik was echt overtuigd van Annelies!! Of anders Davey haha.Ik had precies hetzelfde! Dacht dat Eline zich zwaar schuldig voelde tegenover Maizena dat ze zichzelf in het spel had gehouden. Krokodillentranen dus. Ongelofelijk. Ik zat vol op Davey nadat Robin eruit lag. Ik ben echt in shock maar wel blij dat Annelies niet de mol is!
quote:Charlotte717 schreef op 29 maart 2017 @ 23:48:

Ik heb het zelf niet gezien, maar blijkbaar vormden de overgebleven letters bij een kruiswoordraadsel de zin: Eline is de mol.Wow! Dat doet me denken aan de Wie is de Mol-reeks in Zuid-Afrika. Daar kwam vlak voor de finale uit een rebus: Tol is de Mol.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kon er hier wat over vinden: http://www.wieisdemol.com ... opic=60568.msg2013634#new

Zou best wel eens wat kunnen zijn geweest denk ik, maar ook weer niet heel overtuigend.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Charlotte717 schreef op 29 maart 2017 @ 23:48:

Ik heb het zelf niet gezien, maar blijkbaar vormden de overgebleven letters bij een kruiswoordraadsel de zin: Eline is de mol.Die kwam ik ook tegen, maar het waren niet de overgebleven letters maar volgens mij gewoon wat random letters, wel op de goede volgorde.
Wat een super gezellige aflevering was dat gisteren:) Amai, wat een ambiance.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja leuke groep mensen



Ik vond de mol-acties wel heel erg tegenvallen. Had wel wat meer verwacht...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond de laatste aflevering ook tegenvallen
Veritas vos liberabit
Molacties vielen inderdaad tegen, lijkt wel alsof ze eigenlijk geluk heeft gehad dat de groep het zo slecht deed.



Maar wat een mooie verborgen hints van de redactie!! Ik kon mezelf wel voor mn kop slaan dat ik die QR code niet gescand heb. Daar heb ik wel aan gedacht, maar dacht tegelijkertijd: nee nu draaf ik echt door.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwe seizoen staat klaar!

https://www.vier.be/video/de-mol/heb-je ... m=FB_DEMOL
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
02-03-2018 18:57
Nieuwe seizoen staat klaar!

https://www.vier.be/video/de-mol/heb-je ... m=FB_DEMOL
Kijk er al naar uit ! 25 maart is het al zo ver
Alle reacties Link kopieren Quote
Kun je dat dan via deze link ook terug kijken? Dit is voor het eerst dat ik de Belgische versie wil volgen..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ligt er aan of die website het weer wekelijks update.
Anders kon het vorig jaar ook gewoon via de site van Vier.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.vier.be/video/de-mol/bekijk ... kandidaten
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft er iemand gekeken?
Alle reacties Link kopieren Quote
ja ik :cheer: ik heb heel hard gelachen om de priester
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja haha, priesters die 'fucking hell' zeggen :proud:
Ik vraag me wel af of al die kerken/dooskisten/bijbel etc. een hint zijn, zou toch te makkelijk zijn?

Ik vind op dit moment Lloyd het meest verdacht

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven