Man sportschool aanspreken

29-03-2017 21:33 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje sport ik bij een sportschool waar een erg leuke man werkt. Hij loopt regelmatig rond in de zaal of staat achter de balie. Nu zoek ik een manier om een gesprekje met hem te beginnen. Alleen als hij bij de balie staat is het nogal wat om bijv na het trainen daar pontificaal heen te lopen en met hem te gaan praten. Normaal pak ik m'n spullen en ga ik naar huis. Dan loop je ook niet direct langs de balie ofzo.



Dusssss hebben jullie tips hoe ik dit aan kan pakken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dymphnatam schreef op 29 maart 2017 @ 21:46:

"kun je mij helpen met een apparaat" vind ik tamelijk privé voor een eerste gesprekValt wel mee als ze nou zou zeggen: Kun jij mij helpen met jouw apparaat en daarbij een lange blik op zijn kruis werpt zou ik veel meer privé vinden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 29 maart 2017 @ 22:00:

[...]





Of laat een gewicht op zijn teen vallen, ren naar de ehbo kist en begin druk met verbinden. Zeg onder tussen ik voel een (ver)band tussen ons.
Alle reacties Link kopieren
Wacht tot hij bij het koffiezetapparaat staat en roep dan hard: hey da's mijn mok!



En bivakmuts op en een koevoet in je hand doen het ook altijd leuk om de aandacht te trekken.
Alle reacties Link kopieren
Hij zal daar vast ook zelf trainen: trek dan even een pakje aan zoals vanessa in de clip "upside down" en doe hetzelfde dansje voor zijn neus.



https://www.youtube.com/watch?v=zeH2Um-yOrA
Alle reacties Link kopieren
spoiler alert



Vraag het je voorgangers ?
Dat is heel simpel. Ik heb het zelf een keer gedaan (leuke sportschoolman aanspreken) en ik paste de volgende truc toe:



"Hé, wat goed dat ik jou zie, want ik heb laatst nog een spinningles bij jou gevolgd. Dat viel me zwaar tegen zeg, ik ben zelden zo geradbraakt uit een les gekomen!"



De sportleraar keek me met stomheid geslagen aan. Dat had ik ingecalculeerd, aangezien hij die spinningles helemaal niet gaf. Dat deed één van zijn collega's, ook een gespierde en donkere instructeur die met een beetje fantasie best wel op hem leek.



Ik gaf hem niet de kans om zijn verbazing uit te spreken en ging snel door: "Dus wat ik me nou afvroeg: hoe lang duurt het voordat ik een beetje mee kan komen in die les, denk jij? Zijn er tips, dingen die ik kan doen om het mezelf wat gemakkelijker te maken?"



Hij keek me nog steeds met stomheid geslagen aan, wat al een signaal was (namelijk: niet al te ad rem) en begon toen omstandig uit te leggen wat ik allang wist, namelijk dat hij die spinninglessen niet gaf, dat was een collega van hem enzovoort enzovoort. Ik knikte vriendelijk en excuseerde me voor het misverstand. Daarna maakten we alsnog een leuk praatje en had ik mijn doel bereikt. Opmerkelijk genoeg ging hij na dat gesprekje ineens moeite doen voor mij.



De les die je hieruit kunt trekken, is dat de meeste sportschoolinstructeurs behoorlijk wat aandacht krijgen van vrouwen, en dat het dus wel handig is om ze een beetje in verwarring te brengen door te doen alsof je ze aanziet voor een ander.



Uiteraard werkt dit alleen op een wat grotere sportschool waar ook groepslessen worden gegeven. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Waarom is de sportschool een issue? Get gaat er om dat TO een vent leuk vindt....



Ik zou gewoon eerst een paar keer gedag zeggen en langzaam het contact zoeken. Wij mannen zijn niet helemaal achterlijk he. Dat spelen we soms alleen......



Dus gewoon zoals je iemand in de kroeg, op het vivaforum, de supermarkt, de file of op vakantie zou aanspreken zou ik zeggen:-).



Succes!
Alle reacties Link kopieren
@samarinde....amen:-)
Alle reacties Link kopieren
quote:spell68 schreef op 29 maart 2017 @ 22:43:

Hij zal daar vast ook zelf trainen: trek dan even een pakje aan zoals vanessa in de clip "upside down" en doe hetzelfde dansje voor zijn neus.



https://www.youtube.com/watch?v=zeH2Um-yOrA



Omg. Ik was 10 toen dit uitkwam.

Kan me niet herinneren dat het toen zo belachelijk was. Het doet gewoon pijn aan je ogen.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
quote:mamamimo schreef op 29 maart 2017 @ 21:53:

Ik zou vragen: kan ik u misschien ergens mee helpen of kijkt u gewoon even rond?
Alle reacties Link kopieren
quote:Delite_ schreef op 30 maart 2017 @ 00:15:

[...]





Omg. Ik was 10 toen dit uitkwam.

Kan me niet herinneren dat het toen zo belachelijk was. Het doet gewoon pijn aan je ogen.



Ik zeg vandaag nog zo'n pakje aanschaffen hoor:-)



Hoe zouden we over 25 jaar denken over het pakje dat we vandaag aanhebben:-)
Alle reacties Link kopieren
quote:samarinde schreef op 29 maart 2017 @ 23:32:

Dat is heel simpel. Ik heb het zelf een keer gedaan (leuke sportschoolman aanspreken) en ik paste de volgende truc toe:



"Hé, wat goed dat ik jou zie, want ik heb laatst nog een spinningles bij jou gevolgd. Dat viel me zwaar tegen zeg, ik ben zelden zo geradbraakt uit een les gekomen!"



De sportleraar keek me met stomheid geslagen aan. Dat had ik ingecalculeerd, aangezien hij die spinningles helemaal niet gaf. Dat deed één van zijn collega's, ook een gespierde en donkere instructeur die met een beetje fantasie best wel op hem leek.



Ik gaf hem niet de kans om zijn verbazing uit te spreken en ging snel door: "Dus wat ik me nou afvroeg: hoe lang duurt het voordat ik een beetje mee kan komen in die les, denk jij? Zijn er tips, dingen die ik kan doen om het mezelf wat gemakkelijker te maken?"



Hij keek me nog steeds met stomheid geslagen aan, wat al een signaal was (namelijk: niet al te ad rem) en begon toen omstandig uit te leggen wat ik allang wist, namelijk dat hij die spinninglessen niet gaf, dat was een collega van hem enzovoort enzovoort. Ik knikte vriendelijk en excuseerde me voor het misverstand. Daarna maakten we alsnog een leuk praatje en had ik mijn doel bereikt. Opmerkelijk genoeg ging hij na dat gesprekje ineens moeite doen voor mij.



De les die je hieruit kunt trekken, is dat de meeste sportschoolinstructeurs behoorlijk wat aandacht krijgen van vrouwen, en dat het dus wel handig is om ze een beetje in verwarring te brengen door te doen alsof je ze aanziet voor een ander.



Uiteraard werkt dit alleen op een wat grotere sportschool waar ook groepslessen worden gegeven. Succes!En toen...? (ik haat open einden)
quote:spell68 schreef op 29 maart 2017 @ 22:43:

Hij zal daar vast ook zelf trainen: trek dan even een pakje aan zoals vanessa in de clip "upside down" en doe hetzelfde dansje voor zijn neus.



https://www.youtube.com/watch?v=zeH2Um-yOrA
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 29 maart 2017 @ 21:55:

[...]





Maar val je alleen op zijn getrainde lijf of op zijn persoonlijkheid? Weet je dan hoe hij als mens in elkaar steekt? Een strak lijf zegt wat dat betreft niks. Ik zou het nogal oppervlakkig vinden als dat jouw insteek zou zijn, tenzij je een ONS zoekt met een gespierde bonk in je bed, leef je dan uit,Ok ik hap wel..... Je weet toch nooit hoe iemands persoonlijkheid is als je hem aanspreekt? of dat nou een willekeurige kerel in de kroeg is of de sportschoolbonk? Je gaat in beide gevallen toch af op iemand wiens uiterlijk je aanspreekt? niet iemand waar je niet op valt...
Don't cry, buy a bag and move on.
quote:Dymphnatam schreef op 29 maart 2017 @ 21:46:

"kun je mij helpen met een apparaat" vind ik tamelijk privé voor een eerste gesprek

Als vrouw kan dat.

En als hij geholpen heeft zeg je "bedankt, de volgende keer help ik jou wel met jouw apparaat" en dan geef je een overdreven knipoog.
quote:Elle1976 schreef op 30 maart 2017 @ 06:02:

[...]



En toen...? (ik haat open einden)

Duh.. ff loepen.



Ze zijn al 8 jaar getrouwd nu.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 29 maart 2017 @ 21:39:

Squatten voor zijn neus.zo mag wel mijn ogen op laten metenl ik las squirten
you go girl
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 02-12-2017 20:30
99.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=uc2QyOIvVd8



meet je hartslag of nog leuke meet de hartslag van de ander whahhaha die diepe stem van RON whahah

Sorry ben gelijk heel melig
you go girl
quote:pejeka schreef op 29 maart 2017 @ 21:55:

[...]

Maar val je alleen op zijn getrainde lijf of op zijn persoonlijkheid? Weet je dan hoe hij als mens in elkaar steekt? Een strak lijf zegt wat dat betreft niks. Ik zou het nogal oppervlakkig vinden als dat jouw insteek zou zijn, tenzij je een ONS zoekt met een gespierde bonk in je bed, leef je dan uit,

Ach, zo gaat het in de kroeg immers ook.



Uiteindelijk beginnen zo heel veel relaties: met fysieke aantrekkingskracht. Karakter moet later blijken.
quote:samarinde schreef op 29 maart 2017 @ 23:32:

Dat is heel simpel. Ik heb het zelf een keer gedaan (leuke sportschoolman aanspreken) en ik paste de volgende truc toe:



"Hé, wat goed dat ik jou zie, want ik heb laatst nog een spinningles bij jou gevolgd. Dat viel me zwaar tegen zeg, ik ben zelden zo geradbraakt uit een les gekomen!"



De sportleraar keek me met stomheid geslagen aan. Dat had ik ingecalculeerd, aangezien hij die spinningles helemaal niet gaf. Dat deed één van zijn collega's, ook een gespierde en donkere instructeur die met een beetje fantasie best wel op hem leek.



Ik gaf hem niet de kans om zijn verbazing uit te spreken en ging snel door: "Dus wat ik me nou afvroeg: hoe lang duurt het voordat ik een beetje mee kan komen in die les, denk jij? Zijn er tips, dingen die ik kan doen om het mezelf wat gemakkelijker te maken?"



Hij keek me nog steeds met stomheid geslagen aan, wat al een signaal was (namelijk: niet al te ad rem) en begon toen omstandig uit te leggen wat ik allang wist, namelijk dat hij die spinninglessen niet gaf, dat was een collega van hem enzovoort enzovoort. Ik knikte vriendelijk en excuseerde me voor het misverstand. Daarna maakten we alsnog een leuk praatje en had ik mijn doel bereikt. Opmerkelijk genoeg ging hij na dat gesprekje ineens moeite doen voor mij.



De les die je hieruit kunt trekken, is dat de meeste sportschoolinstructeurs behoorlijk wat aandacht krijgen van vrouwen, en dat het dus wel handig is om ze een beetje in verwarring te brengen door te doen alsof je ze aanziet voor een ander.



Uiteraard werkt dit alleen op een wat grotere sportschool waar ook groepslessen worden gegeven. Succes!



Gestart met een echte 'neg' (negatieve insteek bij versieren), dapper! Komt rechtstreeks uit het players handboek voor Pick up artists, maar werkt dus echt, verbazingwekkend.



Ja bij sportschool mensen met veel keuze is het wel een goede neem ik aan. Laat hun maar bewijzen dat ze jou waard zijn ipv andersom, dan gaan ze voor je rennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 30 maart 2017 @ 07:39:

[...]



zo mag wel mijn ogen op laten metenl ik las squirtenDat is je dirty mind weer
koekies zijn lekker
Je voorstellen "haai, ik ben groentheetje" volgens mij maakt het niet zoveel uit wát je zegt maar dat je iets zegt en hoe. (Glimlach!)
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 30 maart 2017 @ 07:40:

[...]





Nou, ik kan me wel voorstellen dat deze man in functie is en druk aan het werk en dan niet zo bezig is met al die vrouwen die om hem heen lopen (behalve professioneel). En aardig-zijn hoort ook bij de functie natuurlijk.Heb ook zo'n trainer gedate, en een PT'er, en nee die had ik niet voor mezelf alleen, al dacht ik van wel. En heb wat vrienden die in de branche werken (verschillende sportscholen). Geloof me: ze zijn wel degelijk bezig met de leggings vrouwen die om ze heen lopen. En ze hebben ze voor het uitzoeken, ook de minder afgetrainde goden. En doorgaans weten ze ook prima van elkaar wie wie doet en weddenschappen en 'pooltjes' zijn ook geen uitzondering.



Er zitten echt wel goede gozers tussen hoor, maar je moet het wel een beetje treffen.
quote:Elle1976 schreef op 30 maart 2017 @ 06:02:

[...]



En toen...? (ik haat open einden)Nou, toen... eigenlijk weinig. Sorry We hebben daarna nog wel eens een praatje gemaakt, maar ik vond hem - los van zijn waanzinnige uiterlijk - niet zo'n leuke man. Hij had nogal een ego. Hij cirkelde wel steeds om me heen, maar het initiatief lag duidelijk bij mij. Misschien omdat hij gewend was aan al die smachtende vrouwen, geen idee, maar ik ben in elk geval afgehaakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven