Zwanger worden na miskraam 2017

20-01-2017 12:52 415 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 18 januari een miskraam gehad met zes weken, nu willen wij weer snel zwanger zien te worden! Wie praat mee?
Alle reacties Link kopieren
Eevie, oh neen wat een onzekerheid! Hoe ver zou je nu moeten zijn? Kan je niet even een vk bellen? Zolang je geen helderrood verlies hebt is er denk ik niets aan de hand hoor. Zeurende buikpijn kan ook je baarmoeder zijn die aan het rekken is. Maar dit gevoel is echt niet fijn :(.
Alle reacties Link kopieren
@Dorien_85, maandag heb ik gelijk de verloskundige gebeld en ze kunnen niks voor mij doen. Ik ben nu 5 weken en 5 dagen. We zouden maandag weer contact hebben.
Alle reacties Link kopieren
@eevie, sterkte hoop dat het toch allemaal goed blijkt te zijn, ga voor je duimen
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend die onzekerheid Evie. Wel raar dat ze niet kunnen kijken of er wel een vruchtje zit. Ik had deze week al naar de vk kunnen gaan en ik ben 2 dagen verder als jij. Dan zouden ze kijken of het goed vast zit zeg maar. Helaas ben ik niet thuis, mag ik volgende week komen. Waterige afscheiding die geel opdroogt is normaal. Ook symptomen kunnen komen een gaan. Heel veel sterkte!



Andere dames, ik hoop heel erg voor jullie dat jullie met kerst een dikke buik hebben!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik wil mij ook graag aansluiten bij dit forum.

Op 22 maart dacht ik 10 weken te zijn maar na 2 goede echo's is het hartje met 9 weken gestopt. Ik heb nog een week gewacht of het uit zichzelf zou komen maar dit is niet meer gebeurd. Vandaag moet ik naar het ziekenhuis en wil ik graag om de medicijnen vragen. Ik hoop dat deze goed zullen werken en dat als het allemaal achter de rug is wij dit kunnen verwerken en weer verder kunnen gaan.



Voor de rest ook sterkte allemaal.



Liefs
Alle reacties Link kopieren
@ Vlinder : Welkom hier! En veel sterkte! Het is zo rot hé, dan denk je dat het goed zit na een goede echo en dan krijg je toch het nieuws dat het hartje gestopt is! Hoe was het in het ziekenhuis, heb je de pillen gekregen?



@ Eevie : Hoe is het bij jou? Hopelijk is alles gewoon goed bij jou!



Hier vorige maandag de laatste pil ingenomen, gisteren eindelijk 'ongesteld' geworden..
Alle reacties Link kopieren
Vlinder, welkom hier. Veel sterkte met het verwerken meid. Hoe is de curettage verlopen?



Melon, al op controle geweest? Was alles inorde?



Evie, bij jou terug alles rustig?



Eefje, dan kan eindelijk verder nu. Op naar het volgende eitje!



Hier vandaag eindelijk positieve ovutest. Dag 20 van men cyclus.



Hoe is het nog met de rest van de dames. Nog iemand op het wachtbankje?
Alle reacties Link kopieren
Welkome Vlinder!



Ik zit momenteel op t wachtbankje. Heb mn nod 6 april. Mits mn cyclus hetzelfde blijft als voor de miskraam. Hoop natuurlijk dat ik niet ongesteld ga worden!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Mini-M! Voel je al iets? Ga je wachten met testen tot donderdag?
Alle reacties Link kopieren
Voel vanalles maar kan denk ik ook vanalles betekenen ;) heb wel dat eten wat ik eerst super lekker vond nu echt vies vind en begin spontaan zonder reden te snikken.. ben bang dat ik me morgenvroeg niet in kan houden om te testen. Waar hebben jullie de beste ervaringen mee: kruidvat 2v5 of action?
Alle reacties Link kopieren
Oh dat klinkt toch al goed :-). Action heb ik de beste ervaring mee, was bij mij sneller positief. Laat wat weten als je getest hebt!
Alle reacties Link kopieren
Morgen controle om 10 uur dus lekker vroeg. Ben al wel zenuwachtig!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Vlinder!



Lovelynoukske jammer van je eisprong. Hopelijk komt deze weer snel, dan kun je ook verder. Ik ben ook nog steeds bezig met hoeveel weken ik geweest zou zijn. Was ongeveer even ver als jij. Heb ook nog een collega die precies even ver is, dus dat is extra confronterend. Denk dat dat ook wel blijft tot je weer zwanger bent, maar laten we proberen om positief te zijn en vooruit te kijken. Hopelijk zit het er voor ons allemaal ook snel in en een baaldag af en toe is helemaal terecht.



Skippybal ik had eerst een cyclus van 34 dagen en nu ineens rond de 28-29. Vind het wel fijn dar het iets korter is, maar het lichaam is idd van slag. Ik gebruik nu ovutesten van sensitest. Die zijn vrij goedkoop en ik vind ze fijn werken.

Ik zou proberen als je het op kunt brengen om wel naar de babyshower te gaan. Als je dit soort dingen gaat ontwijken wordt het steeds moeilijker en de drempel steeds hoger. Wat doe je als je niet zwanger bent en zij bevallen is? De stap om dan op bezoek te gaan is dan steeds lastiger. Mocht je het echt niet zien zitten kun je altijd last minute nog zeggen dat je niet lekker bent o.i.d.



Ik ben helaas dit weekend ongesteld geworden. Voelde me echt superzwanger dus had hele goede hoop, maar mocht helaas niet zo zijn. Het knopje omzetten gaat wel steeds lastiger merk ik, maar probeer naar de positieve dingen te blijven kijken.



Succes voor allen op het wachtbankje!
Throw kindness around like confetti
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer zeg Valiente
Alle reacties Link kopieren
Valiente, oh wat balen seg! Gaat het beetje met je? Elke keer die hoop en dan weer teleurgesteld moeten worden. Is toch elke keer een klap.



Melon, veel succes vandaag! Duim dat alles ok is en dat er een mega follikel klaar zit .



Mini-m, al testje gedaan? :-) Sorry ben nieuwsgierig hihi.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend getest en deze was helaas negatief. Nu wacht ik sowieso tot zondag met testen. Misschien is mn cyclus na de miskraam toch veranderd. Wie weet word ik voor die tijd al ongesteld, al heb ik dat gevoel nog niet eigenlijk. 2,5 week geleden teste ik ook nog heel vaag positief dus wie weet is mijn eisprong ook gewoon later deze keer.

Even afwachten en duimen dus ????
Alle reacties Link kopieren
Klinkt idd nog te snel Mini. Ik heb tijdens of na de miskraam geen test meer gedaan. Denk dat ik er alleen maar onzeker van word.



Nog 2.5 uur en dan weet ik meer. Hoop dat ze idd ook kan zien of er alweer enige ontwikkeling is op eisprong gebied!
Alle reacties Link kopieren
Mini, ik dacht dat je eisprong pas kwam nadat HCg lager is dan 20. Dus als je 2.5week nog positief testte gaat je HCG nog hoger geweest zijn. Gok dan ook op latere eisprong. Yep duimen en einde van de week nog es testen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang nadat je negatief test zou je eisprong weer kunnen zijn? Hoop zo dat het weer raak mag zijn. Vriend wil nog geen ovu testen gebruiken maar ik zou het wel willen om zicht te krijgen wat er in mn lichaam gebeurt en mn cyclus duidelijk te krijgen. Hopelijk is ovu testen ook niet nodig en is het gewoon nu al raak. Blijven het om de dag gezellig maken dus wie weet.

Merk dat ik nu na de negatieve test er toch wel even doorheen zit :(
Alle reacties Link kopieren
Tip voor allemaal: gebruik ovulatiestests. Voor de zwangerschap was mijn cyclus 29 dagen en ben ik op dag 19 zwanger geraakt. Na de zwangerschap cyclus van 25,26 en 36 dagen, waarbij de laatste keer de eisprong pas op dag 21 was. Je hebt in deze fase geen idee van hoelang je cyclus zal zijn dus gokken op eisprong 'halverwege' heeft geen zin.
Alle reacties Link kopieren
Controle was goed. Er zit nog een beetje bloed maar heen weefsel o.i.d. dus helemaal goedgekeurd. De cyclus zal gauw weer op gang komen en mogelijk verlies ik dat bloed de komende dagen zelfs nog. Ben helemaal opgelucht.
Alle reacties Link kopieren
Mini, geen idee hoe snel je weer een eisprong kan krijgen na negatieve test. Dan ga je best toch ovulatietesten gebruiken.

Net gelijk schorpioentje zegt. Mijn eisprong is ook pas dag 20-21 van de cylcus. Als jullie het om de dag gezellig kunnen maken kan je hem natuurlijk niet missen. Dat lukt bij ons niet .

Ja ken je gevoel van er doorheen te zitten. Je hoopt er toch zo hard op. Maar mss heb je gewoon te vroeg getest. Op hoeveelste dag in je cyclus zit je?



Melon, hoe was je controle?
Alle reacties Link kopieren
Oh je berichtje heeft het mijne gekruist . Ja dat bloed zal je in de loop van de week wel verliezen.

Je eisprong ook al terug op gang gekomen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er niet naar gevraagd want was helemaal opgelucht haha. Maar het baarmoeder slijmvlies zag er goed uit en ze verwacht dat m'n cyclus gauw weer op gang is.
Alle reacties Link kopieren
@ Valiente : Jammer dat je toch ongesteld geworden bent afgelopen weekend zeker omdat je goede hoop had



@ melon : Wat 'fijn' dat de controle goed was hopelijk komt je cyclus idd weer snel op gang! Hebben ze iets gezegd dat er al een eisprong zit aan te komen?



@ Dorien : Hopelijk hebben jullie de vruchtbare dagen goed kunnen benutten! Wanneer is jouw NOD?



@ Mini-m : Jammer van de negatieve test! Als je 2,5 weken geleden nog licht positief testte denk ik dat het idd nog wat te vroeg was... Ik duim verder voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven