Klaagtopic gevulde paaseitjes

28-03-2017 22:48 536 berichten
In dit topic graag klagen over gevulde paaseitjes en hun inferieure kwaliteit. Was de vulling te nat, te korrelig, was er een vervelend zuurtje of snapte je niet waarom er in paashaasnaam "creme brulée" op de verpakking geprint was? Dan is dit jouw topic!

Ook voor klachten over de slechte verkrijgbaarheid van paaseitjes in het algemeen en de kilozakken assorti gevuld van Kruidvat in het bijzonder is dit het passende topic.



Ik wens ons allen een fijn topic toe.
quote:Nouschi schreef op 29 maart 2017 @ 22:03:

Zitten jullie nou nog te zeiken over die stomme eitjes? Man man get a life.Denk je dat ze daar beter van worden?
quote:Nouschi schreef op 29 maart 2017 @ 22:03:

Zitten jullie nou nog te zeiken over die stomme eitjes? Man man get a life.Je weet in welk topic je reageert?
Alle reacties Link kopieren
Pff, zit nu op pagina 10, jullie inmiddels op 14, ik ben bijna klaar met lezen



Ik ben weinig tegengekomen juist over die kruidvat eitjes! Ohw, die mixzak heeft zulke vieze smaken. En je kunt er niet vanaf blijven. En ze zijn relatief goedkoop, zodat dit juist de eitjes zijn die door mijn collega's in de gezamenlijke snoeppot worden gestopt



Overigens is het dit jaar nog erger op mijn werk, onze werkgever is op dieet en heeft alle snoep verboden... van de weeromstuit durft niemand paaseitjes meer mee te nemen
quote:femke09 schreef op 29 maart 2017 @ 22:28:

Pff, zit nu op pagina 10, jullie inmiddels op 14, ik ben bijna klaar met lezen



Ik ben weinig tegengekomen juist over die kruidvat eitjes! Ohw, die mixzak heeft zulke vieze smaken. En je kunt er niet vanaf blijven. En ze zijn relatief goedkoop, zodat dit juist de eitjes zijn die door mijn collega's in de gezamenlijke snoeppot worden gestopt



Overigens is het dit jaar nog erger op mijn werk, onze werkgever is op dieet en heeft alle snoep verboden... van de weeromstuit durft niemand paaseitjes meer mee te nemen Leuk, zo'n gevuld paasei op je werk.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kittens- schreef op 29 maart 2017 @ 20:23:

[afbeelding]

Slaap lekker straks!



Getverrrrderrrie

Ik ben fan van paaseitjes van de Aldi. Melk, puur en wit en elk zit in t juiste kleur jasje. Daar word ik dikblij van
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Ik durf geen ei meer aan te raken. Het begint bij de paasei, maar waar eindigt het?
Alle reacties Link kopieren
Na 14 jaar huwelijk nog steeds verbijsterd: echtgenoot houdt überhaupt niet van chocolade

Hij houdt dan wel weer veel van eieren... volgens mij snapt ie het gewoon niet. Hij heeft dan ook totaal geen begrip voor het foliegevaar bij het gemiddelde paasei Ik vind de nen-norm aanpassen op kleurcodering een heel goed idee! Weet iemand of die norm al ter inzage ligt (iemand zal toch wel een voorstel hebben gedaan inmiddels?!)
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kittens- schreef op 29 maart 2017 @ 22:31:

[...]



Leuk, zo'n gevuld paasei op je werk. De woordgrap is goed, maar in dit geval is het een 'gewoon' ei (mij een raadsel waarom hij op dieet is). Of ja, misschien toch een pa's ei (hij is inderdaad vader)
Alle reacties Link kopieren
Wat ik trouwens echt afgrijselijk vind, is als mensen van het folie van die kleine balletjes maken, en die overal neerdonderen. Dat haat ik echt.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Mijn echtgenoot stelt bij bespreking van dit topic ineens dat hij een broseitje wel zou zien zitten. Dat is toch juist het tegenovergestelde van een gevuld eitje? mijn man begrijpt me echt niet



Edit: hij bedoelt dus een eitje van bros, dus een ei met luchtgaatjes erin
femke09 wijzigde dit bericht op 29-03-2017 22:57
Reden: Toevoegen van ei-wetenswaardigheid
% gewijzigd
Fem: mannen en chocolade.



De mijne wilde laatst perse met hazelnoot. Ik, als goede vriendin, haal dat. Vervolgens: schat deze is te hard!

Ja, godsamme, wat wil je nou?
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 29 maart 2017 @ 22:57:

Fem: mannen en chocolade.



De mijne wilde laatst perse met hazelnoot. Ik, als goede vriendin, haal dat. Vervolgens: schat deze is te hard!

Ja, godsamme, wat wil je nou?Hij wilde natuurlijk die gore pralinémeuk.
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 29 maart 2017 @ 23:01:

[...]



Hij wilde natuurlijk die gore pralinémeuk.Nee, echt met hazelnoot. Hele. Zo zei hij me voor t boodschappen doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 29 maart 2017 @ 22:52:

Wat ik trouwens echt afgrijselijk vind, is als mensen van het folie van die kleine balletjes maken, en die overal neerdonderen. Dat haat ik echt.

Haha, ik ook!



Ik had trouwens laatst heel vieze van het Kruidvat. Bleek een soort aardbeienvulling in te zitten!
't Is al met al een heel gedoe
Ik ben een vreselijk mens. Mijn vriend wilde graag de helft van het zakje paaseitjes dat ik vandaag heb gekocht. Ik had nog een hele onflatteuze foto van hem op mijn mobiel dus die heb ik heb doorgestuurd met de tekst dat hij zo sexy is. Nu wil hij de paaseitjes niet meer, hij wil nu op dieet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 maart 2017 @ 22:22:

Mijn zoon van twaalf is dol op chocolade paashazen.



Ik denk dat je dit beter op de kinderen-pijler kunt plaatsen, als je echt goede reacties wilt horen waar je wat aan hebt. Hier wordt je alleen maar afgefakkeld.



edit. Ik begin nu wel te twijfelen of het misschien beter iets voor de seks-pijler is. Twaalf is wel wat jong, maar toch...
Ik las vandaag dat Reese's met pindakaas gevulde paaseitjes heeft, maar ik heb geen idee waar ik die kan kopen.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 28 maart 2017 @ 22:51:

Paaseitjes horen zonder vulling. Elke vulling is vies.



Dat.

Wat mij betreft had dit topic na deze opmerking gesloten kunnen worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetDevil1 schreef op 30 maart 2017 @ 00:35:

Ik las vandaag dat Reese's met pindakaas gevulde paaseitjes heeft, maar ik heb geen idee waar ik die kan kopen..... http://www.shopamerica.nl ... -milk-carton-99-gram.html



http://www.shopamerica.nl ... miniatures-chick-egg.html



http://www.shopamerica.nl/reeses-peanut-butter-egg.html
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 29 maart 2017 @ 22:57:

Fem: mannen en chocolade.



De mijne wilde laatst perse met hazelnoot. Ik, als goede vriendin, haal dat. Vervolgens: schat deze is te hard!

Ja, godsamme, wat wil je nou? dat gezeik over paaseieren ga morgen maar weer een zak halen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwjagersma schreef op 29 maart 2017 @ 21:28:

[...]





Roze is voor alles wat je niet lekker vindt, zoals wit-met-aardbeien-crisp. Dat weet iedereen, alleen de Hema nog niet.



Ik vind crisp overigens een lelijk woord.Dan is het niet meer dan logisch dat puur in een roze folietje zit!
Alle reacties Link kopieren
quote:whitewolves schreef op 29 maart 2017 @ 13:05:

[...]







wie offert zich op om die uit te proberen??Al gedaan, schreef ik eerder in dit topic. Vies is de conclusie.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger (oei, ik lijk wel een bejaarde ipv 40 ) kregen we met Pasen altijd een soort plastic spaarpot van Kindersurprise, in de vorm van een ei waar ze dan weer een konijn van gemaakt hadden of zo... snap je hem nog? Daarin zaten ook paaseitjes. Verrukkelijk! Ik snap niet waarom ze daar ooit mee gestopt zijn!



En vorig jaar had ik zo'n doosje uitlepel-eieren gehaald. Iedereen hoorde ik daar enthousiast over. Maar de kinderen en ik waren het unaniem eens: wat een ontzettend gore dingen! We hebben ze zelfs weggegooid! Ieuuw!
quote:doornroosje9 schreef op 30 maart 2017 @ 01:06:

[...]



http://www.shopamerica.nl ... -milk-carton-99-gram.html



http://www.shopamerica.nl ... miniatures-chick-egg.html



http://www.shopamerica.nl/reeses-peanut ... gg.htmlDie had ik ook al gevonden, maar ik bedoel, eigenlijk, een fysieke winkel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven