Lijf & Lijn alle pijlers

Rimpels

30-03-2017 00:05 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik hele kleine/fijne rimpels heb als ik lach. Ik ben bang dat dit verder zich gaat uitbreiden. Ik zit te denken aan botox. Maar dit is vreselijk duur en aangezien ik maar een arme student ben. Heeft iemand nog tips?

Ben zo bang om oud te worden. Straks zit ik al in de 30. ????



Groetjes.
Is het hebben van kleine rimpeltjes als je lacht niet volkomen normaal? Kijk eens om je heen naar andere mensen. Hebben zij dit niet ook?

Vergeet niet dat je je zelf ergens volkomen op kan focussen waardoor het erger lijkt dan het is.



Hydrateer je huid goed, meer kun je niet doen nu.
Oud worden we allemaal.

Accepteren, meer smaken zijn er niet.
Niet meer lachen en zeker niet voor de spiegel. Succes!
Je bent bang om oud te worden.

Dus, je wilt jong sterven?
Je bent langer klein kind en oud mens dan je jong, vrij en rimpelloos bent. Helaas, misschien,maar als je het dus zo lang bent, kun je het mogelijk beter accepteren?
Alle reacties Link kopieren
Je bent "bang dat dit zich verder gaat uitbreiden"?

Heeft er ooit iemand geleefd bij wie dat niet gebeurde?

(Afgezien van mensen die jong stierven.)
Alle reacties Link kopieren
Als je die rimpels wilt wegspuiten gebruiken ze daar filler voor en das nog duurder dan botox.
Wat een heerlijk leven heb je als dit je grootste issue is.

Stoppen met lachen, uit de zon blijven, alleen maar water en links (of was het toch rechts?) gedraaide yoghurt eten en alvast een rollator gaan uitzoeken. Sterkte!
Je bent 22? Sterkte..
Alle reacties Link kopieren
Lachrimpels zijn normaal. Verder kun je niet veel doen. Gebruik iedere dag zonnebrand voor het gezicht. (Dus ook als de zon niet schijnt en/of je binnen zit) Dat is DE manier om rimpels te voorkomen. En niet roken en gezond eten. Maar echt, begin nu al met zonnebrand. Dat gaat een hoop voorkomen.
Veel lachen, dan krijg je lachrimpels ipv frons rimpels en die zijn aantrekkelijk.
Niet elke plooi of vouw in je gezicht is een rimpel.



Van botox of fillers word je lelijk, dus die zou ik laten staan. Het is ook onzin om dat in een zo jonge huid te spuiten, want wat jij hebt zijn geen rimpels. Voor rimpels is je huid nog te jong en te stevig, dat komt echt later pas.



Niet roken en een goede zonnebrandcrème, dan zorg je in ieder geval dat je huid niet sneller veroudert dan nodig is. Maar laat je echt niet aanpraten dat je rimpels kunt hebben, dat is niet zo namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Nooit meer lachen en zo min mogelijk buiten komen. De rest van je leven niet meer in de zon komen. En dan nog wat makkelijke dingen, zoals 2 liter water per dag drinken, niet roken en extreem gezond eten. Misschien dat het dan een paar jaar langer duurt.
TO, je zit je vreselijk aan te stellen.

Meer tips dan; doe even normaal, zijn er niet.
Alle reacties Link kopieren
De levensfasen volgen elkaar op; daar valt niet aan te ontkomen. Voor de een is het leven in bepaalde opzichten milder dan voor de ander, maar we eindigen allemaal in de vergetelheid.



Probeer van elk moment iets te maken; dan doet het leven het minste pijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vriendin die met 16 al lachrimpels had. Een hele mooie vriendin. Ze lachte ook erg veel. Ze ziet er nu nog steeds jong uit, als ik haar zie kan ik me niet voorstellen dat ze al 50 is.



Een paar lachrimpeltjes maken je niet lelijk of oud. Lachrimpels zijn góede rimpels. Van je zorgen maken over rimpels krijg je zorgenrimpels, dat is veel vervelender. Geniet van het leven en focus je niet op die paar lijntjes. Als het goed is krijg je ze toch.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 27 en heb ook lachrimpels hoor. Volgens mij is dat normaal.

Verder word ik vaak 23 geschat dus echt oud lijk ik niet.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:mick87 schreef op 30 maart 2017 @ 07:56:

Lachrimpels zijn normaal. Verder kun je niet veel doen. Gebruik iedere dag zonnebrand voor het gezicht. (Dus ook als de zon niet schijnt en/of je binnen zit) Dat is DE manier om rimpels te voorkomen. En niet roken en gezond eten. Maar echt, begin nu al met zonnebrand. Dat gaat een hoop voorkomen.Lees dat vaker maar helpt dat nou echt? Ik gebruik eigenlijk alleen een normale dagcreme.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 30 maart 2017 @ 09:07:

[...]



Lees dat vaker maar helpt dat nou echt? Ik gebruik eigenlijk alleen een normale dagcreme.Ja, dat werkt heel erg. Google het maar eens.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Van veel lachen krijg je mooie vrolijke rimpels!



Gewoon je huid goed verzorgen. Niet roken, veel water drinken, een gezond eetpatroon. En dan hopen dat je genen meezitten. Gezien mijn familie zie ik er op mijn 80ste uit als een Sharpei hond. Daarom lach ik maar veel en hoop ik op vrolijke rimpels.



Overigens, zoals een wijze vrouw (mijn oma) ooit sprak "oud worden is niet erg, oud zíjn is erg".
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique schreef op 30 maart 2017 @ 09:08:

[...]





Ja, dat werkt heel erg. Google het maar eens.Oke thanks, ik ga eens googlen dacht altijd dat het een fabeltje was.
.
Door het gebruik van zonnebrandcrème ipv dagcrème of een dagcrème met factor neemt het tekort aan vitamine d onder de huidige populatie sterk toe. Aangeraden wordt om dit niet standaard te doen. Beter accepteer je je rimpels en en heb je een gezonde kleur met hier en daar een rimpel.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig zijn mijn genen 'goed' want ik word ook jonger geschat. Heb dan wel weer een schilferig gezicht van eczeem, dus sja.. Smeren doe ik dus ook niet, want ik ben voor bijna alles allergisch of intolerant.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Als je van 95 bent ben je voorlopig nog niet in de 30
Always smile!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven