Lijf & Lijn alle pijlers

Carmen Krulset

07-06-2007 20:46 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ervaring met de Carmen krulset?

Ik overweeg zo'n set aan te schaffen, maar ben erg benieuwd naar jullie ervaring hiermee.

Hoe moet je hem eigenlijk gebruiken? Moet je eerst ook speciaal spul in je haar smeren, zodat de krullen beter blijven zitten?

Lijkt me ontzettend mooi om zo af en toe een prachtig bos krullen te hebben:)
Alle reacties Link kopieren
Uhhh riep u  mij;)
Alle reacties Link kopieren
Uhhh riep u  mij;)
Ja, ervaring..:D
Alle reacties Link kopieren
Oke, mijn ervaring, je kan net zo goed een krultang gebruiken heeft hetzelfde effect en is een stuk sneller, dan dat geklooi met rollers indraaien.

Vantevoren een verstevigende lotion of schuim aanbrengen zorgt ervoor dat je krullen "vaster"zitten.

Alle reacties Link kopieren
Oke, mijn ervaring, je kan net zo goed een krultang gebruiken heeft hetzelfde effect en is een stuk sneller, dan dat geklooi met rollers indraaien.

Vantevoren een verstevigende lotion of schuim aanbrengen zorgt ervoor dat je krullen "vaster"zitten.







Carmenset, doe je die krultang dan op droog haar of op vochtig haar?

Ik word ook gek van die rollers indraaien, mislukt vaak en t is een heel gedoe! Denk erover een krultang aan te schaffen.
Alle reacties Link kopieren
Blijemama, ik heb een paar keer de Carmenset gebruikt, het indraaien gaat nog wel (ik zou er idd iets van een versteviging indoen, zoals mousse), maar ik vind het effect niet zo denderend. Ik heb vrij lang haar tot onder mijn schouders, en kreeg toch het gevreesde oma-effect:D

Als je het toch wilt proberen, dan zou ik alleen de grootste rollers gebruiken, die niet helemaal indraaien maar tot aan je oren zeg maar, en niet te lang laten zitten. Daarna moet het nog wel even uitzakken zodat je mooie grote golven krijgt.

Met een krultang heb ik geen ervaring, wil ik nog wel een keer uitproberen. Weet iemand of je met de grootste tang slag krijgt of echte krullen? En wat voor merk kun je het beste gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een gebruikster van de carmenset en gebruik als ik even snel wil de krultang.Maar met een carmenset zit het toch even steviger, ik weet niet hoelang je haar is? Als ik mijn haar gewassen heb dan kneed ik er mousse in

en laat ik het opdrogen en als de tijd ervoor is zet ik de rollers erin,van te voren voordat ik ze erin doe spuit ik wat hotcurl van loreal erover dat beschermt je haar tegen de warmte. De rollers af laten koelen en dan met een grove kam uitkammen.
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang een carmenset gebruikt en beviel prima

Ik liet mijn lange haar [ middellang] eerst drogen en dan schuimversteviging erin

ik draaide de rollers tot mijn oren erin en afkoelen en in model brengen met mijn vingers en ev een kam,daarna extra strong haarlak



een krullen bol kreeg ik niet maar wel veel slag en zat wel leuk

Heb nu mijn haar afgeknipt en een bob,binnenkort eens carmenset proberen,denk dat ik dan een Beatrix hoofd krijg:)

Ik heb erg sluik haar



Suc 6



Plom
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reakties.



Ik denk dat ik dan toch maar voor een krultang ga. Ik heb trouwens half lang haar, tot net over de schouders, en in laagjes geknipt.
Alle reacties Link kopieren
@ Vinobianco, het beste resultaat krijg je met droog haar.

Een krultang droogt niet, dus vallen je net gemaakt krullen er net zo snel weer uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven